Myyty Chieftec UNC-410S-B ATX-räkkikotelo + kiskosarja, XFX TS 450W [80€] [KUOPIO]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anlin
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
114
Myyntiin päivityksestä yli jäänyt serverirunko powerilla ja kiskosarjalla.

Chieftec UNC-410S-B 19" 4U-räkkikotelo

- Erittäin hyvässä kunnossa ulkoisesti, pientä käytön jälkeä saattaa löytyä kannesta ja pohjasta
- uATX, ATX, EATX ja SSI-EEB emoja olen käyttänyt rungossa itse, lisäksi pitäisi sopia ainakin ITX-emot. Tilaa siis löytyy! Huomioi, että isommille emoille ei välttämättä löyty ihan kaikkia kiinnitysreikiä.
- Lukon avaimet ovat hävinneet, mutta kotelon etukannen saa laitettua kiinni ilman sitäkin (vain lukkoon sitä ei saa). Lukko pitäisi olla mahdollista myös vaihtaa, vaikuttaisi olevan ihan standardikokoa.
- Mukaan Chieftecin kuulalaakeroitu kiskosarja (arvo ~70€!)
- Orkkistuulettimet (2x92mm) mukaan tarvittaessa
Chieftec SNT-3141-SATA

- 3x51⁄4" -> 4x 3.5" SATA
- Valmiiksi asennettuna koteloon
- Mukaan saa 4xSATA tai SFF8087->4xSATA -kaapleit
- SATA-virtaliittimien kulmaosasta murtuneet ihan pienet palaset, ei vakuta toimintaan millään tavalla
XFX TS 450W 80+ Bronze

- Perushyvä poweri, toiminut mukinoitta kakkospalvelimessa
- Ostettu konepaketin mukana, muistaaskeni 2014 ja muistaakseni uutena

Hinta 80€. Vaihtoja tietokone- ja serverikamaan (erityisesti SSD:t ja kiintolevyt) voi myös ehdottaa, tosin ensisijaisesti kiinnostaa vaihto euroihin :)

MYYTY

Myynnissä myös MuroBBS:n puolella.

Osat sijaitsevat Kuopiossa. Painon vuoksi ensisijainen toimitustapa nouto, mutta postitus on neuvoteltavissa (tosin ostajan kustannuksella ja vastuulla). Osia saa ilman muuta tulla katsomaan paikan päälle ennen ostopäätöksen tekemistä!

 
Viimeksi muokattu:
Katsellaan. Laitan YV myöhemmin kun oon tarkemmin tutkaillut tuon vehkeen netissä.
 
Hintaa viilattu vielä hieman alaspäin, tulkaahan noutamaan pois nurkista pyörimästä! Tarjouksia kotelosta+kiskoista ilman poweria tai levykehikkoa saa myös esittää.
 
Pelkkä kotelo jäljellä, tulkaahan hakemaan pois! Nyt lähtee pelkän kiskosarjan hinnalla laadukas räkkikotelo.

Poweri onkin vielä vapaana, laitetaan 80€ yhteishinnaksi kotelolle, powerille ja kiskosarjalle.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
256 192
Viestejä
4 451 830
Jäsenet
73 672
Uusin jäsen
CommonMark

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom