Myyntiin päivityksestä yli jäänyt serverirunko powerilla ja kiskosarjalla.
Chieftec UNC-410S-B 19" 4U-räkkikotelo
Chieftec SNT-3141-SATA
- 3x51⁄4" -> 4x 3.5" SATA
- Valmiiksi asennettuna koteloon
- Mukaan saa 4xSATA tai SFF8087->4xSATA -kaapleit
- SATA-virtaliittimien kulmaosasta murtuneet ihan pienet palaset, ei vakuta toimintaan millään tavalla
XFX TS 450W 80+ Bronze
Hinta 80€. Vaihtoja tietokone- ja serverikamaan (erityisesti SSD:t ja kiintolevyt) voi myös ehdottaa, tosin ensisijaisesti kiinnostaa vaihto euroihin
MYYTY
Myynnissä myös MuroBBS:n puolella.
Osat sijaitsevat Kuopiossa. Painon vuoksi ensisijainen toimitustapa nouto, mutta postitus on neuvoteltavissa (tosin ostajan kustannuksella ja vastuulla). Osia saa ilman muuta tulla katsomaan paikan päälle ennen ostopäätöksen tekemistä!
Chieftec UNC-410S-B 19" 4U-räkkikotelo
- Erittäin hyvässä kunnossa ulkoisesti, pientä käytön jälkeä saattaa löytyä kannesta ja pohjasta
- uATX, ATX, EATX ja SSI-EEB emoja olen käyttänyt rungossa itse, lisäksi pitäisi sopia ainakin ITX-emot. Tilaa siis löytyy! Huomioi, että isommille emoille ei välttämättä löyty ihan kaikkia kiinnitysreikiä.
- Lukon avaimet ovat hävinneet, mutta kotelon etukannen saa laitettua kiinni ilman sitäkin (vain lukkoon sitä ei saa). Lukko pitäisi olla mahdollista myös vaihtaa, vaikuttaisi olevan ihan standardikokoa.
- Mukaan Chieftecin kuulalaakeroitu kiskosarja (arvo ~70€!)
- Orkkistuulettimet (2x92mm) mukaan tarvittaessa
- uATX, ATX, EATX ja SSI-EEB emoja olen käyttänyt rungossa itse, lisäksi pitäisi sopia ainakin ITX-emot. Tilaa siis löytyy! Huomioi, että isommille emoille ei välttämättä löyty ihan kaikkia kiinnitysreikiä.
- Lukon avaimet ovat hävinneet, mutta kotelon etukannen saa laitettua kiinni ilman sitäkin (vain lukkoon sitä ei saa). Lukko pitäisi olla mahdollista myös vaihtaa, vaikuttaisi olevan ihan standardikokoa.
- Mukaan Chieftecin kuulalaakeroitu kiskosarja (arvo ~70€!)
- Orkkistuulettimet (2x92mm) mukaan tarvittaessa
- Valmiiksi asennettuna koteloon
- Mukaan saa 4xSATA tai SFF8087->4xSATA -kaapleit
- SATA-virtaliittimien kulmaosasta murtuneet ihan pienet palaset, ei vakuta toimintaan millään tavalla
- Perushyvä poweri, toiminut mukinoitta kakkospalvelimessa
- Ostettu konepaketin mukana, muistaaskeni 2014 ja muistaakseni uutena
- Ostettu konepaketin mukana, muistaaskeni 2014 ja muistaakseni uutena
MYYTY
Myynnissä myös MuroBBS:n puolella.
Osat sijaitsevat Kuopiossa. Painon vuoksi ensisijainen toimitustapa nouto, mutta postitus on neuvoteltavissa (tosin ostajan kustannuksella ja vastuulla). Osia saa ilman muuta tulla katsomaan paikan päälle ennen ostopäätöksen tekemistä!
Viimeksi muokattu: