• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Cherry Xtrfy M68W pelihiiri wireless 34,95€ (Gigantti)

Pitäisikö tämän osata ladata tietokoneen USB-portista? Toimi aluksi ihan hyvin kunnes akku tyhjeni, minkä jälkeen toki tarvi laittaa kiinni letkuihin. Mutta tämä ei useamman tunnin käytön jälkeenkään toimi kun letkun ottaa irti, eikä kyse näyttäisi olevan langattoman yhteyden ongelmista sillä USB-C -laturiin kiinni laittaminen saa hiiren myös toimimaan.
Ohjekirjassa nimenomaan lukee, että pitäisi ladata tietokoneen USB-portista. Ihmettelin moista vaatimusta, sillä kaikista usb-latureista pitäisi tulla ihan sama jännite ulos.

Itse olen vasta kerran ladannut kytkemällä tietokoneeseen ja toimi normaalisti.

Ohjekirjassa nimenomaan lukee, että pitäisi ladata tietokoneen USB-portista. Ihmettelin moista vaatimusta, sillä kaikista usb-latureista pitäisi tulla ihan sama jännite ulos.

Itse olen vasta kerran ladannut kytkemällä tietokoneeseen ja toimi normaalisti.

Tuossa ei kyllä ole mitään järkeä, paitsi tietysti jos hiiri ei suostu lataamaan "tyhmästä" laturista. Noh, pitää varmaan koittaa ladata jostain toisesta koneen USB-portista tai läppärin portista. Voihan tuossa olla jotain vikaakin.

Tuossa ei kyllä ole mitään järkeä, paitsi tietysti jos hiiri ei suostu lataamaan "tyhmästä" laturista. Noh, pitää varmaan koittaa ladata jostain toisesta koneen USB-portista tai läppärin portista. Voihan tuossa olla jotain vikaakin.
Niinpä. Itse asiassa ihan alussa latasin hiiren kerran tavallisella laturilla ja ihan normaalisti latautui. On oikeastaan hyvin kyseenalaista jos valmistajan mukaan tavallista USB-laturia ei saa käyttää, koska silloinhan tämä hiiri ei ole USB-speksien mukainen.

Mutta en tosiaan keksi oikeastaan mitään järkevää syytä tuolle rajoitukselle. Kaikista USB-liittimistä lähtee se sama 5V jännite. Virran määrä vaihtelee, mutta tällaiselle vehkeelle pitäisi riittää helposti USB-speksin minimivirta. Ja jos taas laturi pystyy tarjoilemaan enemmän virtaa, niin ei se ladattava laite ota tarvettaan enempää.

Nyt kun tuota M64W:eetä tovin käytellyt, onhan tämä yksi parhaista hiiristä mitä käytellyt (etenkin tähän hintaan!). Tuo pintamateriaali vielä kun parasta hiiressä koskaan, käden lämmetessä ote tulee vielä varmemmaksi. Materiaali kun ei ole täysin kiiltävää, tai sitten kumimaista, niinkuin jossain hiirissä. Toinen on liukas ja toinen kuluu ajan saatossa.

Oisi pitänyt ostaa toinenkin talteen tuohon hintaan, mutta niin monesti lähtenyt hiiriä kiertoon kun ei käsi tottunut. Tuo sattuu käteen (19/9) kuin hansikas, peräpää on juuri hyvin tuettuna kourassa. 5/5 hiirulainen.

Näköjään johtuikin vaan siitä, kun oli kytkin pohjassa off-asennossa. Se vaan ei vaikuttanut mihinkään kun oli letku kiinni.

Pro versiot myös alennuksessa (49,95€).

Itse ostin M64 perusversion ja olen kyllä tykännyt. Muoto ei varmasti sovi jokaiseen käteen ja otteeseen. Onneksi omaan rentoon claw gripiin sen sai sisäänajettua muutamassa päivässä, mutta valehtelisin jos väittäisin, että ei tekisi mieli testata myös tuota symmetristä M68, jos se vaikka olisi vieläkin parempi...

Lisäksi rullan tuntuma hieman muhjuinen ja se saisi olla aavistuksen syvemmällä kotelossa. Se ei kuitenkaan ole onneksi dealbreaker, jos rulla ei muuten vikaannu tai vastaavaa. Oli hyvä upgrade Logitechin G305:sta lähes joka osa-alueella.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 626
Jäsenet
82 197
Uusin jäsen
Jesse Räisänen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom