Chernobylite 2019 PC

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja Peltsii, 11.02.2019.

1. Peltsii

Peltsii

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    PyleP ja Manager2k tykkäävät tästä.
  2. KanJu_88

KanJu_88

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuli tämä ekaa kertaa tänään vastaan ja kyllähän tuota jää odottamaan.. Julkaisua suunniteltu ilmeisesti syksylle.

3. Ultrosor

Ultrosor Tentacule spécialité

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    No kappas en ole tällaisesta kuullutkaan ja tämä triidikin mennyt ihan ohi. Seurantaan menee koska Stalker pelit erinomaisen loistavaa viihdettä ja tämä näyttänee olevan samanmoista herkkua :tup:

4. Rokkijani

Rokkijani

Rekisteröitynyt:
    31.10.2016
    Näyttää hyvälle! Minulla on tarkoitus lähiviikkoina aloittaa ekaa kertaa Stalkerit pelaamaan. :)

5. Peltsii

Peltsii

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    Muuten ajan patinoimat stalkerit on pysyneet hyvin hengissä erilaisten modien avulla, eli kannattaa tutkia ja asentaa joku hyvä modi, esim CoPin Misery. Tulee modien myötä paremmat grafiikat ja pääsee esim. RK95:llä lasauttelemaan porukkaa :D

6. Peltsii

Peltsii

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017

30min pelikuvaa, kutkuttavalta näyttää kyllä

7. P c L A Y E R

P c L A Y E R Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Omasta mielestä näyttää kyllä melkoselle sillisopalle... Kaikki vaikuttaa jotenkin todella hätäselle ja tunnelmaa ei rakenneta mitenkään. Saman tdin hyppii aaveet ym. silmille tuhoten kaiken jännityksen heti alkuunsa. Lisäksi survival elementit tuntuu/näyttää vähän päälle liimatuilta. Ihan kun tiimi ei olisi osannut päättää onko tämä kauhu- vai survival peli... Molemmat elemntit näyttävät tuon gameplayn perusteella hätäsiltä "vähän sinne päin" ratkaisuilta.

TTohveli, Skrapa ja KanJu_88 tykkäävät tästä.
  8. Manager2k

Manager2k Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Karkealtahan tuo näyttää mutta mielenkiintoista nähdä millaiseksi saavat tuon ajan kanssa. Pre-alphan perusteella en vielä lähtis ostamaan.

9. Peltsii

Peltsii

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    Itse keskityin lähinnä ympäristön tuomaan tunnelmaan. Näin varhaisessa vaiheessa olevaa peliä en ehkä arvostelisi muuten. Tosin voihan se olla että ei mikään timantti ole tulossa. Se olisi toisaalta sääli, koska tapahtumaympäristö on timanttinen.

10. Peltsii

Peltsii

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    Eilen julkaistu early accessiin steamissa. Näyttää saaneen pääosin positiivisia arvioita ja itsekin ostin pelin, mutta taitaa olla melko buginen vielä. En ole vielä kertaakaan saanut käynnistymään itse peliin asti, intro näkyi jo kolmannella yrittämällä :D

11. Niksi

Niksi

Rekisteröitynyt:
    18.08.2017
    Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, mietityttää vain minkälainen tuo survival-elementti tässä on. Itse kun en survival genrestä niinkään välitä, kun menee moti jatkuvaan ruuan ym. etsimiseen itse tehtävien sijasta. Lisäksi noi ajastetut tehtävät hieman tappaa mielenkiintoa. Saas nähä, jos tän silti ostais testiin.

12. Peltsii

Peltsii

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    Suostuihan se pätkä kaunista kyrillistä koodia vihdoinkin käynnistymään :D Sellainen 30min tuli pelattua ja näin chernobyl/s.t.a.l.k.e.r. fanina kyllä vaikutti tunnelmallaan ja visuaalisella ilmeellään heti alusta lähtien. Muuta kovin vaikea sanoa noin pienellä pelillä, pitänee palata ajan kanssa.

13. bulgur

bulgur

Rekisteröitynyt:
    16.04.2017
    Kai tän vois pistää hankintaan tänään, kun tätä on vienosti tullu odoteltua.