Cat S62 Pro: MyFLIR lakkaa käynnistymästä pian bootin jälkeen

Liittynyt
27.06.2021
Viestejä
138
Ostin viime vuonna Cat S62 Pro:n, ja onhan se törkeän hidas puhelin mutta lämpökamera olikin ainoa syy ostaa se. Nyt sitten tuo lämpökamerasovellus on lakannut toimimasta, pilaten koko kalliin puhelimen ainoan käyttötarkoituksen! Joudun käytännössä aina reboottaamaan koko puhelimen että MyFLIR käynnistyisi, se menee yleensä jo ensimmäisen avaamiskerran & puhelimen sleepin jälkeen sellaiseen jumiin, että käynnistyessään kaatuu heti takaisin puhelimen kotiruudulle kun sovellus ja latauspalkki ehtivät sekunnin vilahtaa. Olen kokeillut resetoida koko puhelimen ja sama vika jatkuu. Siinä on uusin päivitys ja sen myötä Android 11, mutta mielestäni MyFLIR toimi vielä Anroid 11:lla pitkän aikaa.
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
121
Kaverilla sama laite ja samasta syystä. Samoin Flir_kamera kamera teki. Silloin oli kysymyksessä akun vähäinen varaus <20% suurinpiirtein. Ladattiin täyteen ja tehtiin boottaus sammuttamalla laite vartiksi ja käynnistämällä uudelleen. Ongelma ei ole vaivannut toistaiseksi.
 
Liittynyt
27.06.2021
Viestejä
138
Kaverilla sama laite ja samasta syystä. Samoin Flir_kamera kamera teki. Silloin oli kysymyksessä akun vähäinen varaus <20% suurinpiirtein. Ladattiin täyteen ja tehtiin boottaus sammuttamalla laite vartiksi ja käynnistämällä uudelleen. Ongelma ei ole vaivannut toistaiseksi.
En ole huomannut että akun varaus liittyisi mitenkään asiaan. Kun tätä alkoi tapahtumaan niin se on aika säännönmukaisesti aina iskenyt ensimmäisen käyttökerran jälkeen kunnes reboottaa, ja akku on yleensä lähes täynnä kokeillessa. Eilen se toimi yllättäen jopa tunnin kuluttua toisella käyttöyrityksellä mikä oli hyvin poikkeuksellista, mutta sama vaiva jatkui sen jälkeen entiseen malliin.
 
Liittynyt
27.06.2021
Viestejä
138
Kyllä kai tällaisen vian takia pitäisi saada puhelin vaihdettua takuussa? Miten näissä edes menee takuu, enpä ole tullut ikinä ajatelleeksi! Ei ole koskaan tarvinut viedä ensimmäistäkään puhelinta takuuhuoltoon laitevian takia.
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
121
Voihan se olla viallinen ja huoltoon vietävä. Kaverin laitteessa on ohjelmaversio LTE.C02011.11_N_S62Pro_1.0.020.00, katsottu "tietoja puhelimesta". Varmaan sama sun laitteessa, jos on päivitykset molemmissa ns. viimeinen versio.
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
121
Vielä, kun Fliriä yritti laittaa päälle, silloin kun ongelma alkoi, se vain kävi näyttäytymässä ja hävisi näytöltä samantien. Mitään virhettä tai muutakaan ei silloin tullut. Muuta ei tehty kuin ladattiin täyteen, bootattiin, kokeiltiin lämpökameraa päälle ja siitä lähtien toiminut hyvin. 6kk vanha laite.
 
Liittynyt
27.06.2021
Viestejä
138
Vielä, kun Fliriä yritti laittaa päälle, silloin kun ongelma alkoi, se vain kävi näyttäytymässä ja hävisi näytöltä samantien. Mitään virhettä tai muutakaan ei silloin tullut. Muuta ei tehty kuin ladattiin täyteen, bootattiin, kokeiltiin lämpökameraa päälle ja siitä lähtien toiminut hyvin. 6kk vanha laite.
Samalta kuulostaa, jos tuossa kokeilee resetoida MyFLIR-sovelluksen niin sen jälkeen se käynnistyessään pyytää oikeudet ja kaatuu siiheen kohtaan missä kysyy sallitaanko "usage tracking" tjsp. Sovelluksen resetointi ei siis auta mitään tuohon, vain reboot, mutta mulla tämä oikku ei noin helposti kadonnut. Tämä on ehkä 8kk vanha.
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
121
Sitten tänne jos ei ala toimimaan.

Caterpillar huolto
Ota kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa suoraan yhteys huoltoon.
Valtuutettu takuuhuolto on Resete.
Huoltoon toimittaminen:
Laitteen voi toimittaa huoltoomme veloituksetta kirjelähetyksellä, käyttäen alla olevaa osoitetta:
Resete/New Life Holding Oy
Tunnus 5022231
00003 VASTAUSLÄHETYS
Lähettäjä vastaa lähetyksen asianmukaisesta pakkaamisesta. Posti Oyj:n kirjepostin maksimikoko on 250 mm x 400 mm x 30 mm ja maksimipaino 2 kg.
Laitteen mukana pitää aina toimittaa takuutodistus (mikäli kyseessä on takuuhuolto).
Kirjekokoa suuremmat lähetykset, lähetetään Reseten asiakaspalautustunnuksella 658328
Resete / New Life Holding Oy
Hiomotie 30
00380 Helsinki
Yhteystiedot
huolto@resete.fi
puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
121
Jos laitteen käytön seurannan ( "usage tracking" ) kytkee pois voi se vaikuttaa Flirin toimintaan. Yleisesti ottaen kaikki puhelimet ohjelmineen haluaa seurata käyttäjää ja se on tätä nykyaikaa. Se vaan on pakko niellä...
 
Liittynyt
27.06.2021
Viestejä
138
Jos laitteen käytön seurannan ( "usage tracking" ) kytkee pois voi se vaikuttaa Flirin toimintaan. Yleisesti ottaen kaikki puhelimet ohjelmineen haluaa seurata käyttäjää ja se on tätä nykyaikaa. Se vaan on pakko niellä...
Ei silläkään ole mitään väliä mitä siinä ruudussa tekee, jos edes ehtii. Aikaa on alle puoli sekuntia, mutta rämpyttämällä saa kyllä painettua siitä joko OK tai cancel, ei sillä vaan ole mitään väliä kumman valitsee. Ja bootin jälkeen MyFLIR kyllä toimii millä tahansa asetuksilla sen hetken aikaa. Näin se tosiaan menee myös resetoidulla puhelimella jossa ei ole muutettu yhtään mitään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 651
Viestejä
4 220 356
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom