Castaus tietokoneelta TV:n

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Mulla on Samsungin älytv jossa sisäänrakennettu cast ominaisuus.
Chromecastiin verrattuna tuo on mun mielestä jotenkin rajoitettua ja usein castaus ei onnistu läppärin chromesta-> Cast näkyy disabloituna.

Esimerkkinä vaikkapa joku urheilulähetys netistä castaus ei onnistu. Kuitenkin samoilla asetuksilla castaus youtubesta onnistuu.

Onko tuohon mitään mahdollisuutta saada tuo toimimaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
Jos tuo oikeasti Chromecastia tukee, niin joka videossa ei ole tosiaan castaus mahdollisuutta.

Laitatko vaikka esimerkin videosta, jota et saa castattua?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Tukeeko läppäri liittämistä langattomana näyttönä?
Mä en tiedä ymmärränkö kysymystä, mutta mun mielestä tukee kun TV löytyy läppärin "laitteet" valikon listalta.
Jos tuo oikeasti Chromecastia tukee, niin joka videossa ei ole tosiaan castaus mahdollisuutta.

Laitatko vaikka esimerkin videosta, jota et saa castattua?
No mä katsoin päivällä F1 streamia ja huomasin kun sitä ei voinut castata TV:n. Mulla on mökillä "oikea" chromecast ja siihen castaus onnistuu.

Mutta esim Yle Areenan castaus ei onnistu ollenkaan mutta heti perään Youtuben castaus toimii moitteetta.
Esimerkkinä siis kaikki yle areenan videot.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Mulla on Samsungin älytv jossa sisäänrakennettu cast ominaisuus.
Chromecastiin verrattuna tuo on mun mielestä jotenkin rajoitettua ja usein castaus ei onnistu läppärin chromesta-> Cast näkyy disabloituna.

Esimerkkinä vaikkapa joku urheilulähetys netistä castaus ei onnistu. Kuitenkin samoilla asetuksilla castaus youtubesta onnistuu.

Onko tuohon mitään mahdollisuutta saada tuo toimimaan?
Samsungeissa ei ole Chromecastia. On vain Android TV:issä sisäänrakennettuna.
Youtuben "cast" ei ole Chromecastin kanssa sama vaan Youtuben oma viritys.

Ulkoinen Chromecast-tikku vaan kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 476
Viestejä
4 163 520
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom