• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Canon RF 24-105mm F4L IS USM, 999 €, Rajala Pro Shop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
143
Tuote: Canon RF 24-105mm F4L IS USM
Tarjoushinta: 999,00 €
Normaalihinta: 1579,00 €
Kauppa: Rajala Pro Shop
Voimassa: 27.12.2022 klo 23:59 asti
Linkki: Canon RF 24-105mm f/4 L IS USM -objektiivi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Ei ole varmaan ikinä ollut näin edullisesti saatavilla tämä objektiivi. Itseltä löytyy tämä objektiivi R5-kameran kaverina, eikä voi muuta kuin suositella. Aivan mainio kuvanlaatu, F/4-vakioaukko, nopea Nano USM -tarkennusmoottori, sääsuojaus ja tehokas kuvanvakain tekevät tästä erittäin hyvän valinnan Canon RF -bajonetilla varustettujen kameroiden vakio-objektiiviksi (Yhteensopivuus EOS R, RP, R3, R5, R6, R6 Mk II, R7, R10). Taattua L-sarjan laatua.

Huom! Objektiivi on kamerapaketista erotettu. Myyntihinnassa on huomioitu Canon kampanjahyvitteet eikä niitä sen vuoksi tästä tuotteesta saa.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
616
Miksihän tuo on paketista erotettu ?

Vaikkei kukaan kysynyt niin:
Ostin tämän linssin rajalasta jokunen kk takaperin, ja se piti palauttaa samana päivänä kun siinä oli ihan hirveästi ongelmia. Epätarkka aivan sama mikä aukko, vinjetöintiä, you name it.

Varmasti loistava linssi jos saa hyvän yksilön. Mutta minä päädyin hieman erilaiseen ratkaisuun tuon kokeilun jälkeen ja ostin Tamronin 24-70 F2.8 g2 linssin, ja olen ollut tyytyväinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
143
Miksihän tuo on paketista erotettu ?

Vaikkei kukaan kysynyt niin:
Ostin tämän linssin rajalasta jokunen kk takaperin, ja se piti palauttaa samana päivänä kun siinä oli ihan hirveästi ongelmia. Epätarkka aivan sama mikä aukko, vinjetöintiä, you name it.

Varmasti loistava linssi jos saa hyvän yksilön. Mutta minä päädyin hieman erilaiseen ratkaisuun tuon kokeilun jälkeen ja ostin Tamronin 24-70 F2.8 g2 linssin, ja olen ollut tyytyväinen.
Harmi, että sulla osui kohdalle ns. maanantaikappale. Omassa ei merkittävää vinjetointia ja piirto todella terävää.

Veikkaan, että paketista erotettu tarkoittaa sitä, että Rajala on lunastanut Canonilta hyvityksen jonka muuten saisi cashback-kampanjassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 697
Viestejä
4 209 139
Jäsenet
70 939
Uusin jäsen
verificado

Hinta.fi

Ylös Bottom