Tuote:ks.otsikko
Hinta:60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):täältä viikko sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei/ei
Muuta huomioitavaa:Ei tullutkaan käyttöä,jos tästä saisi omansa pois Teksti lainattu myyjän ilmoituksesta
Hyvä perus peilillinen APS-C kennolla oleva perusjärkkäri. Mukana Tamronin 55-200mm linssi. Muistaakseni tahan loytyy myos 18-50mm kittilinssi jossa tyyppivikana autofocuksen satunnainen toimimattomuus. Olen siihen kerran jo vaihtanut sen fleksijohtimen jonka jälkeen toimikin 5 vuotta, kunnes aloitti temppuilun uudestaan. Johdin maksoi muistaakseni 10e luokkaa ja on itse vaihdettavissa pienellä vaivalla.
Yksi akku ja laturi.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Joensuu
Toimitustapa:nouto,posti
Maksutapa:mobilepay, käteinen,tilisiirto
Hinta:60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):täältä viikko sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei/ei
Muuta huomioitavaa:Ei tullutkaan käyttöä,jos tästä saisi omansa pois Teksti lainattu myyjän ilmoituksesta
Hyvä perus peilillinen APS-C kennolla oleva perusjärkkäri. Mukana Tamronin 55-200mm linssi. Muistaakseni tahan loytyy myos 18-50mm kittilinssi jossa tyyppivikana autofocuksen satunnainen toimimattomuus. Olen siihen kerran jo vaihtanut sen fleksijohtimen jonka jälkeen toimikin 5 vuotta, kunnes aloitti temppuilun uudestaan. Johdin maksoi muistaakseni 10e luokkaa ja on itse vaihdettavissa pienellä vaivalla.
Yksi akku ja laturi.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Joensuu
Toimitustapa:nouto,posti
Maksutapa:mobilepay, käteinen,tilisiirto
Viimeksi muokattu: