Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Paitsi että saatiinko sekin, tavallaan.

1743680783297.png
Saatiin Grau takaisin, tavallaan. Se oli vain aivan paska. Amaxiin kannattaa keskittyä, tai kiloon.

Pari peliä pelasin. Hyvin toimii mutta grafiikat surkeat. Toivottavasti huomenna pelikaverit linjoilla kun ei tuosta mitään tule random pelaajien kanssa.
Nakkaa privassa pelinimeä niin voin lisäillä sut listalle pelissä niin päästäis yhdes vääntämään.
 
Olisi kyllä korkea aika saada omat lobbyt noille aimassist=aimbot pelaajille. Todella syvältä pelata, kun 90% pelaajista eri tasoinen aimbot.
 
Olisi kyllä korkea aika saada omat lobbyt noille aimassist=aimbot pelaajille. Todella syvältä pelata, kun 90% pelaajista eri tasoinen aimbot.
Siellähän on nyt kolme eri crossplay mahdollisuutta... Päällä sekä Console only ja niinsanottu oma platformi mihin itse kuuluu...
 
Siellähän on nyt kolme eri crossplay mahdollisuutta... Päällä sekä Console only ja niinsanottu oma platformi mihin itse kuuluu...
Ei se platform rajoitus auta mitään kun suurin osa pelaa kuitenkin controllerilla ihan sama mikä alusta ja käyttää ylivoimaista aimassistia. FPS multiplayereiden pääidea on oma tähtäystaito ja siihen ei kuulu mitkään keinotekoiset avustukset. Sama kuin multiplayer autopelissä osalla pelaajista auto kääntyisi mutkiin automaattisesti ja osan pitää itse kääntää.
 
Ei se platform rajoitus auta mitään kun suurin osa pelaa kuitenkin controllerilla ihan sama mikä alusta ja käyttää ylivoimaista aimassistia. FPS multiplayereiden pääidea on oma tähtäystaito ja siihen ei kuulu mitkään keinotekoiset avustukset. Sama kuin multiplayer autopelissä osalla pelaajista auto kääntyisi mutkiin automaattisesti ja osan pitää itse kääntää.
Joko pelaat itsekkin kontrollerilla ja hiiri kun on taas huomattavasti nopeampi kuin ohkain niin se taas toinen tarina... Mutta tuo on lähinnä ikuinen muna vai kana ongelma...
 
Inputtiin perustuvia lobbyja tähän kyllä turha odottaa, se on huomattu. Itselläkin ohjainpelaajat (tai siis aim assist) on suurin syy miksi käytännössä lopettanut tämän pelaamisen. Ei niille vaan pärjää lähitaistelussa. Vanhaan hyvään aikaan Gulagissa voitti 1v1 ehkä 9/10 suhteella, mutta nykyisellä aim assistilla suhde on melkeinpä päinvastainen. Täytyy tuo uusi Verdanski silti kokeilla jossain kohtaa.
 
Kyllähän se vaan niin on, että tässä pelissä lähitaistelussa se aim assist on paha vastus hiirellä pelatessa.
Toki on hiirelläkin etunsa, eipä siinä.

Noh sen kanssa pitää elää, koska input based matchmaking tuskin ikinä nähdään kuten ylläkin sanottiin.
Meidän kbm peliporukka pelaakin tätä nykyään niin, että tilanteet ja sijainnit valitaan osittain sen mukaan että vältetään niitä ohjaimen vahvuuksia.

Silti alustavasti maistuu kyllä kivasti tämä Verdansk paluu. Tätä ennen oli yli puolen vuoden tauko, mutta nyt parin illan pelien perusteella taitaa muuttua taas aktiiviseksi.
 
Kyllähän se vaan niin on, että tässä pelissä lähitaistelussa se aim assist on paha vastus hiirellä pelatessa.
Toki on hiirelläkin etunsa, eipä siinä.

Noh sen kanssa pitää elää, koska input based matchmaking tuskin ikinä nähdään kuten ylläkin sanottiin.
Meidän kbm peliporukka pelaakin tätä nykyään niin, että tilanteet ja sijainnit valitaan osittain sen mukaan että vältetään niitä ohjaimen vahvuuksia.

Silti alustavasti maistuu kyllä kivasti tämä Verdansk paluu. Tätä ennen oli yli puolen vuoden tauko, mutta nyt parin illan pelien perusteella taitaa muuttua taas aktiiviseksi.
Joo. Äsken tuli kokeiltua eka squad BR 2 randomin kanssa. Hiirellä sain nitistettyä 26vihua yhdessä pelissä ja jäätiin sijalle 3, koska voittajilla oli ohjaimet... Taidollahan ne tietty voittivat :tup:
 
Joo. Äsken tuli kokeiltua eka squad BR 2 randomin kanssa. Hiirellä sain nitistettyä 26vihua yhdessä pelissä ja jäätiin sijalle 3, koska voittajilla oli ohjaimet... Taidollahan ne tietty voittivat :tup:
Valitettavasti en tiedä onko sarkasmia. :lol:

Oli miten oli, kummallakin tavalla pelata on etunsa.
Se on vaan aika tiukkaan jäänyt käsitys että ohjain olisi jotenkin täysin kädetön kbm:ää vastaan.
Joissain peleissä varmaan onkin, mut ei tässä.
 
Ilmainen Multiplayer ja Zombie perjantai-iltaan asti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Verdanskin perässä parin vuoden tauon jälkeen taas Warzonea. Miten saan unlockattua esim Kar98k? Peli ei oikein anna ohjeita tai vinkkejä aseiden avaamiselle
 
Eipä se tuo Warzone ollu mikään häävi kokemus vieläkään.
Verdanski pärinöissä vuosien takaisen veteraanina muutama hyppy - aimassistista lärviin niin saatanasti - uninstall.
Ei sillä että olisi muutenkaan ollut mitään perkkejä/aseita/yms auki että olis muutenkaan voinu pärjätä.
 
Verdanskin perässä parin vuoden tauon jälkeen taas Warzonea. Miten saan unlockattua esim Kar98k? Peli ei oikein anna ohjeita tai vinkkejä aseiden avaamiselle
Saiskohan sen tuolta Armorysta, jos ei ole jo auki, kun sehän on MW3 pyssy.
Barracks -> Challenges -> Armory ja sieltä Legacy-välilehti, niin pitäisi näkyä listattuna nuo avattavissa olevat aiempien versioiden pyssyt ja palikat.
Sitten vain valitsee sen seuraavaksi aukaistavaksi ja hankkii tarvittavat xp:t.

Jos se taasen onkin jo auki, niin pitää huomioida, että se on MW3 pyssy ja valita Marksman Rifles-välilehdeltä vasemmasta ylänurkasta BO6 sijasta MWIII.

kar98k-mwiii.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Maistui taas Verdansk kyllä, vähemmän luuttia eikä jatkuvia "lupalappuja" päästä gulakkiin kuollessa. Porukka tuntuu siksi pelaavan varovaisemmin. Paluu juurille on ihan piristävää.
 
Maistui taas Verdansk kyllä, vähemmän luuttia eikä jatkuvia "lupalappuja" päästä gulakkiin kuollessa. Porukka tuntuu siksi pelaavan varovaisemmin. Paluu juurille on ihan piristävää.
Sekin on erinomaista että hävisi ne redeploy pallot, sekä lootit että staattiset.

Mukava kun on merkitystä sillä minne päätät rotatee ja autoillakin on taas roolia.
 
Saiskohan sen tuolta Armorysta, jos ei ole jo auki, kun sehän on MW3 pyssy.
Barracks -> Challenges -> Armory ja sieltä Legacy-välilehti, niin pitäisi näkyä listattuna nuo avattavissa olevat aiempien versioiden pyssyt ja palikat.
Sitten vain valitsee sen seuraavaksi aukaistavaksi ja hankkii tarvittavat xp:t.

Jos se taasen onkin jo auki, niin pitää huomioida, että se on MW3 pyssy ja valita Marksman Rifles-välilehdeltä vasemmasta ylänurkasta BO6 sijasta MWIII.

kar98k-mwiii.jpg

Tällä tavalla mulla näkyy:

Screenshot (4).png
 
Call of Duty: Warzone Season 03 Patch Notes

Friday, April 11, 2025

https://www.callofduty.com/patchnotes/2025/03/call-of-duty-bo6-warzone-season-03-patch-notes


GENERAL

>> All Modes <<
  • Recently Disabled Items
    • MX Guardian Shotgun
      • 12 Gauge Dragon’s Breath Ammunition
12 Gauge Dragon's Breath ammo was only meant to be available on specific trigger types for the MX Guardian Shotgun. As such, we've disabled this attachment until we can address the issue.

BUG FIXES
  • Fixed an issue that caused players to remain stuck when attempting to loot a Loadout Crate.
  • Fixed an issue that sometimes caused Custom Loadouts to reset after a match.
  • Fixed an issue that caused Players to lose functionality after receiving their loadout.
  • Fixed an issue preventing some Calling Card Challenges to complete properly in Battle Royale Casual.
 
Itsellä jäätyy peli aika usein, niin valikoissa kuin joskus pelissä. Useimmiten valikossa.
PC kyseessä, muulla samaa?

Saattaa siis mennä pari tuntia ilman ongelmaa.
Sitten tapahtuukin kolme kertaa lähes putkeen.

Ajurit on ne joulukuun 566.xx.
Noi 572.xx tammikuusta alkaen kun on olleet melko susia.

Windows Event Viewer on tyhjä, tai siis ei ole perus Nvidia nvlddkm mikä lie joka yleensä olisi sitten se kun ajurit kaatuu.
 
Mukava nähdä että ainakaan vielä ei ruveta peliä nopeuttamaan/helpottamaan gulag lipuilla tai redeploy hommilla jne.
WZ on kyllä nyt erittäin jees, toivotaan että pysyy vähän pidempään vielä.

Mun aiemman viestin kaatumisetkin loppu.
Otin Steelseries Moments overlayn pois, liekö se vai olisiko peli päivittynyt. Tai sitten random miracle.
 
Call of Duty: Warzone Season 03 Reloaded Patch Notes

Wednesday, May 7, 2025

https://www.callofduty.com/patchnotes/2025/05/call-of-duty-bo6-warzone-season-03-reloaded-patch-notes


LIVE ISSUES
  • Server Disconnects
    • We’re actively investigating reports of some players encountering issues that may result in disconnects from Warzone matches following the Season 03 Reloaded update.

RANKED PLAY
  • Public Events
    • Restock is replacing Fire Sale in Ranked Play.

WEAPONS

>>Assault Rifles<<

CR-56 AMAX
  • Headshot multiplier decreased from 1.6x to 1.35x
  • Sprint to Fire speed slowed from 190ms to 215ms
  • Aim Down Sight move speed reduced from 3.2m/s to 3m/s
AK-74
  • Maximum Damage reduced from 45 to 39
KRIG C
  • Medium Damage Range 1 increased from 32 to 33
  • Headshot multiplier increased from 1.2x to 1.35x
  • Bullet Velocity increased from 820m/s to 830m/s
  • Aim Down Sight speed slowed from 260ms to 280ms
  • Sustained Fire Recoil improved
>>SMGs<<

C9
  • Maximum Damage increased from 38 to 40
>>Snipers<<

HDR
  • Flinch Resistance reduced by 60%
  • Attachments:
    • Heavy Stock
      • Flinch Resistance reduced from 60% to 35%
    • Combat Stock
      • Flinch Resistance reduced from 25% to 15%

BUG FIXES
  • Fixed an issue where users would sometimes redeploy from the Gulag without a weapon if they entered when the Gulag was closing.
  • Fixed an issue causing placement to appear incorrect after a Battle Royale Casual match.
  • Fixed an issue causing eliminated players to drop a Field Upgrade they were not carrying.
  • Fixed an issue preventing the JAK Slash Aftermarket Part from appearing in the Gunsmith.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt sai Amax nerffiä, äh.
Ihan just olisi aukeamassa ja sitä toki odoteltiin pääkäyttikseksi.
Noh, eiköhän se edelleen ihan pätevä ole.
 
Onko muilla pingin kanssa ongelmia? PS5 alustana ja 5G nettinä. Tiedostan langattoman netin puutteet mutta tuntuu, että muissa peleissä ei ole läheskään vastaavia ongelmia kuin tässä. Speedtesti näyttää esim 100 megaa ja 30-50 pingi. Warzone näyttää pingiksi about saman tai 40-70, mutta jäätäviä piikkejä kaikkea 100 ja 500 väliltä tulee tämän tästä. Cold waria pelannut myös mutta en siinä vastaava ole huomannut.
Vois toki kokeilla pakottaa tuo ZTE:n purkki 4G:lle jos se auttaisi...
 
Ei ole. Pelaan pc:llä ja on käytössä valokuitu. Pingi tasaisesti 35-50 koko ajan. Toki tämän pelin kanssa on kaikki mahollista :D
 
Toki ainakin servuista on valitettu tässä ihan lähiaikoina paljon, että ongelmat yhteydessä voi olla vaan servutkin.
Sitten tuurilla jollain ei servujen ongelmat ole osunut kohdalle.
 
Onko muilla pingin kanssa ongelmia? PS5 alustana ja 5G nettinä. Tiedostan langattoman netin puutteet mutta tuntuu, että muissa peleissä ei ole läheskään vastaavia ongelmia kuin tässä. Speedtesti näyttää esim 100 megaa ja 30-50 pingi. Warzone näyttää pingiksi about saman tai 40-70, mutta jäätäviä piikkejä kaikkea 100 ja 500 väliltä tulee tämän tästä. Cold waria pelannut myös mutta en siinä vastaava ole huomannut.
Vois toki kokeilla pakottaa tuo ZTE:n purkki 4G:lle jos se auttaisi...

On pari pelikaveria jotka pelaavat 4g- tai 5g- netillä. Välillä toimii ihan pelin tapaan normaali pingeillä mutta usein on pingin kanssa myös ongelmia, molemmilla. Tuo yllä mainittu 35-55 tuntuu olevan normaali langallakin ja harvoin näkyy että menee alle 30 pingi. Mutta noilla parilla kaverilla tuntuu olevan usein ongelmia. Vaikka se reititin heilläkin on jo asennettuna sinnepäin ikkunalle missä lähin torni on, mutta asuvat keskellä metsää niin kuulemma torniin on muutaman kilsan matka. Välillä yksi tippuu kesken rundin aina pois linjoilta.
 
Call of Duty: Warzone Season 04 Reloaded Patch Notes

Tuesday, July 8, 2025

https://www.callofduty.com/patchnotes/2025/07/call-of-duty-bo6-warzone-season-04-reloaded-patch-notes


WEAPONS

>>Assault Rifles<<

AMES 85
  • Maximum Damage Range increased from 31.7m to 35.5m.
  • Medium Damage Range 1 increased from 40.6m to 45.7m.
  • Headshot multiplier increased from 1.2x to 1.3x.
GPR 91
  • Maximum Damage Range increased from 33m to 38m.
  • Medium Damage Range 1 increased from 45.7m to 49.5m.
  • Lower Torso multiplier increased from 0.8x to 0.85x.
  • Aim Down Sight speed improved from 240ms to 230ms.
KILO 141
  • Bullet Velocity improved from 870m/s to 905m/s.
KRIG C
  • Lower Torso, Arms, and Legs multipliers decreased from 1x to 0.95x.
  • Recoil during sustained fire has been increased.
  • Attachments:
    • Extended Mag II
      • Magazine size has been reduced from 70 to 60.

>>Marksman Rifles<<

DM-10
  • Arm multipliers decreased from 1x to 0.8x.
  • Lower Torso and Leg multipliers decreased from 0.9x to 0.8x.
  • Bullet Velocity reduced from 920m/s to 850m/s.
  • Aim Down Sight speed reduced from 330ms to 360ms.
 
Viimeksi muokattu:
Moro, Warzonea tulee pelattua usein PC:llä mutta jotenkin tuntuu etten saa ääniä kuulumaan kunnolla jotta luulisi vihujen askeleet/zip linet ym .
Käytän Steelseriesin sonar ohjelmaa ja kuulokkeet Steelseriesin Arctic Nova 7.

Sonariin valinnut Warzonen äänikäyrät jne mut ei oikein tunnu pelittävän, kaverin PS5:llakin äänet kuuluu paremmin 😬.
 
Call of Duty: Warzone Season 05 Patch Notes

Wednesday, August 13, 2025

https://www.callofduty.com/patchnotes/2025/08/call-of-duty-bo6-warzone-season-05-patch-notes


BUG FIXES
  • Fixed an issue where selecting a weapon in the Gunsmith could cause the player to be kicked to the front end.
  • Fixed an issue where a contract objective marker could remain on the HUD after the player was sent to the Gulag.
  • Fixed an issue where the Satellite Hijack contract UI could be missing after redeploying.
  • Fixed an issue preventing the player from accessing the Progression tab in the After Action Report summary.
  • Fixed an issue where multiple 'Battle Pass Reward Earned' notifications could repeatedly appear on screen.
  • Fixed an issue where the 'Strategic Tactician' Dark Ops challenge was not tracking in BR Casual.
  • Fixed various stability issues.
 
For Black Ops 7, we’re going further. As we’ve previously detailed in our recent Progress Report, starting November 14, PC players will need to enable Secure Boot and TPM 2.0 on PC, giving us stronger tools to block cheats at the system level.

Peli valitteli että TPM 2.0 ei ollu käytössä vaikka windowssin mukaan se on käytössä kuten myös secure boot. Onnee vaan seuraavaan peliin taas kun uhosivat tekevänsä pakolliseksi BO7 -> tpm 2.0 & secure bootin käyttämisen että pääsee pelaamaan. Peliin ilmestyy siis samat vaatimukset kuin Windows 11 asennus vaatii? No, tämä kuitenkin tietää sitä että kohta peli on taas satojen bugien riivaama...

Miettisin ehkä pariin kertaan jos suunnitelmiin kuului ennakkotilata tai olla kaupasta hakemassa ensimmäisten joukossa uutta bo7 peliä kun ei tule toimimaan about n. yli 5v. vanhoilla PC-koneilla?? Eikö tuo riipu pitkälti nyt siitä onko emolevyssä tukea TPM- ominaisuudelle ja mikäli sikäli muistan hämärästi oikein edes sinnepäin niin joihinkin emoihin oli ilmeisesti mahdollista ostaa jonkinlaisena lisäosana tuo TPM turvamoduuli tmsp... Konsoleihin tämä uudistus ei ilmeisesti vaikuta mitenkään?


Call of Duty Activates TPM 2.0 and Secure Boot


With Season 05, Call of Duty will begin a phased rollout of two PC-based security features: TPM 2.0 and Secure Boot.

TPM 2.0 (Trusted Platform Module) is an industry-standard, hardware-based security feature built onto CPUs or motherboards that verifies the PC’s boot process has not been tampered with. Secure Boot makes sure a PC can only load trusted software when Windows starts.

Together, these features help #TeamRICOCHET ensure that players are starting the game from a secure, cheat-free foundation.

RICOCHET Anti-Cheat will focus on activating both features in the background with the upcoming season launch. We won’t be enforcing against or requiring the use of either setting during Season 05, but these features will be foundational for even stronger protections in the future.

When Call of Duty: Black Ops 7 releases later this year, TPM 2.0 and Secure Boot will be required to play on PC. These hardware-level protections are a key part of our anti-cheat efforts, and we’re asking all players to get compliant now.

This upcoming update will let us test our implementation of both features and gives you time to enable these settings. If your system isn’t ready, you’ll start seeing in-game notifications beginning this season.

We’ve published a Player Support article to walk you through setup. This is your chance to stay ahead. Stronger PC security means a fairer game for everyone.

Tekoälyn suomentamana:
Call of Duty aktivoi TPM 2.0:n ja Secure Bootin

Kauden 05 myötä Call of Duty aloittaa kahden PC-pohjaisen turvallisuusominaisuuden, TPM 2.0:n ja Secure Bootin, vaiheittaisen käyttöönoton.

TPM 2.0 (Trusted Platform Module) on teollisuusstandardi, laitteistopohjainen turvallisuusominaisuus, joka on rakennettu prosessoreihin tai emolevyihin ja joka varmistaa, että PC:n käynnistysprosessi ei ole ollut manipuloitu. Secure Boot varmistaa, että PC voi ladata vain luotettavaa ohjelmistoa Windowsin käynnistyessä.

Yhdessä nämä ominaisuudet auttavat #TeamRICOCHETia varmistamaan, että pelaajat aloittavat pelin turvalliselta, huijausvapaalta pohjalta.

RICOCHET Anti-Cheat keskittyy aktivoimaan molemmat ominaisuudet taustalla tulevan kauden alussa. Emme tule valvomaan tai vaatimaan kummankaan asetuksen käyttöä kauden 05 aikana, mutta nämä ominaisuudet tulevat olemaan perustana vielä vahvemmille suojille tulevaisuudessa.

Kun Call of Duty: Black Ops 7 julkaistaan myöhemmin tänä vuonna, TPM 2.0 ja Secure Boot tulevat olemaan pakollisia PC:llä pelaamiseen. Nämä laitteistotason suojat ovat keskeinen osa huijausten vastaisia ponnistelujamme, ja pyydämme kaikkia pelaajia varmistamaan, että he ovat yhteensopivia nyt.

Tämä tuleva päivitys antaa meille mahdollisuuden testata molempien ominaisuuksien toteutusta ja antaa sinulle aikaa aktivoida nämä asetukset. Jos järjestelmäsi ei ole valmis, alat nähdä pelissä ilmoituksia tämän kauden aikana.

Olemme julkaisseet pelaajatukea käsittelevän artikkelin, joka opastaa sinua asetusten määrittämisessä. Tämä on tilaisuutesi pysyä askeleen edellä. Vahvempi PC-turvallisuus tarkoittaa reilumpaa peliä kaikille.
 
Call of Duty: Warzone Season 05 Patch Notes

Tuesday, September 16, 2025

https://www.callofduty.com/patchnotes/2025/08/call-of-duty-bo6-warzone-season-05-patch-notes


MODES

Deadline Limited-Time Mode
  • Extended circles 2, 3, and 4 by 30 seconds.
    • This gives players extra time to coordinate and rack up points, while slowing down the gas to provide a bit more breathing room.
  • Reduced respawn timers by 5 seconds, letting players jump back into the action faster.
  • The "Round Ends" widget will now show 60 seconds from the end instead of 30.

BUG FIXES
  • Fixed an issue preventing players from accessing custom Parachutes and Contrails.
  • Fixed an issue where the .410 Gauge Ball ammunition was dealing more damage than intended when used with the Riveter.
  • Fixed an exploit allowing players to infinitely use Self-Revives.
  • Fixed an issue where the "Redeploy All" button at the Buy Station would prioritize a disconnected teammate. It will now correctly prioritize connected teammates.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 385
Viestejä
4 928 940
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom