Myyty Call Of Duty:Modern Warfare PC (rtx bundle)

Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
35
Myytävä tuote: Call Of Duty: Modern Warfare
Hinta: 40€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): RTX 2060 superin mukana tullut
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy
Muuta huomioitavaa: Tässä kävi nyt niin että redeemasin tämän jo geforce experiencessa
kun luulin että siihen ilmestyy cd key niinkuin aikaisemmassa control+wolfenstein bundlessa mutta tässä pitääkin suoraan kirjautua battle.net tunnuksilla sisään että teenkö itse uudet battle.net tunnukset vai kerrotko omasi?

Sijainti:
Toimitustapa:
Sähköposti
Maksutapa: Tilisiirto

Edit. Tässä tietoa miten se homma meni:

Se meni sillain että ostaja kertoi tunnuksensa (fiksusti vaihtoi salasanan ihan tätä varten ettei alkuperäistä kerro, varsinkin jos käyttää samaa tai samantapaista muissa paikoissa vaikka en tietenkään ite tekis mitään ilkivaltaa mutta saapahan mielenrauhan mikä on tärkeintä),
sitten kirjauduin geforce experiencen sisällä sisään, sitten se kysyi turvakoodia mikä lähetettiin ostajan sähköpostiin, hän kertoi sen ja laitoin, sitten tuli kohta jossa pystyi liittämään pelin battle.net tiliin ja tein sen ja se siitä sit. Ei tullut kohtaa missä pystyi kirjautua ulos että raksista vaan ikkuna kiinni ja geforcessa näkyy että on aktivoitu.
Sitten minun omaan sähköpostiin (millä olen kirjautunut geforceen) tuli ilmoitus että cod:mw on nyt aktivoitu. Sitten ostaja tietenkin vaihtaa salasanan heti toiseen kun tehty. Vaikka eihän silläkään hätää kun ei pääse kirjautumaan uudelleen kun kysyy taas turvakoodia.

Hypoteettisesti jos nyt joku koittaisi huijata ja kirjautuu suoraan battle.nettiin sen turvakoodin avulla (eikä geforcen sisällä) niin eihän sähköpostia voisi varmaan vaihtaa kun kysyy alkuperäiseltä sähköpostilta että haluaako vaihtaa sen, en kyllä tiedä kysyykö noin kun en omista battle.net tunnuksia mutta joissakin paikoissa se toimii noin ainakin.


Kuva:
cod.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 543
Viestejä
4 313 949
Jäsenet
72 076
Uusin jäsen
oseikwame

Hinta.fi

Ylös Bottom