Riski KDR:n laskemiselle ja kill streakien katkeamiselle on silti liian ilmeinen, ei kuulosta ollenkaan kivalta!Sittenkun alat myös valtaaman niitä lippuja ja voittamaan pelejä. Käytä savua kun menet lipulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riski KDR:n laskemiselle ja kill streakien katkeamiselle on silti liian ilmeinen, ei kuulosta ollenkaan kivalta!Sittenkun alat myös valtaaman niitä lippuja ja voittamaan pelejä. Käytä savua kun menet lipulle.
Riski KDR:n laskemiselle ja kill streakien katkeamiselle on silti liian ilmeinen, ei kuulosta ollenkaan kivalta!
Monesti sielä toisella puolella on joukko kavereita jotka ajattelee ja silloin on yksin pelaava aika kovassa pulassaUnohda ne killstreakit. Tämä on mun eka COD minkä oon ikinä ostanu. Vanhana bäfäpelaajana en ees yleensä muista että ne on olemassa ja silti oon lähes aina ainakin oman tiimin ykkönen. Ja käppään vaan lippuja ja muita objectiveja aina ilman mitään kiinnostusta jostain KD-lukemista tms.
Tuosta en tiedä pystyykö tuota huijaamaan, mutta kaverini kanssa olen tuota pelannut, että itse koneella ja hän pelaa boksilla padilla ja vie kyllä isoa osaa hiiripelaajista mennen tullen mitä meillä vastaan on tullut. Toki hän on pelannut jokaisen codin maksimi prestigeen asti, että kokemusta hänellä on codeista enemmän kuin tarpeeksi.
Savuista ei ole hirveästi apua, kun osa porukasta vetää suorituskyvyn ja semihuijauksen nimissä graafiset asetukset minimiin ja katselee vihuja suoraan savujen ja muiden hienouksien läpi.Sittenkun alat myös valtaaman niitä lippuja ja voittamaan pelejä. Käytä savua kun menet lipulle.
Anteeks off topic mutta en keksi mistä muualtakaan kysyä.
Tuli kyseinen peli kylkiäisenä RTX näytiksen mukana ja menin sen tyhmänä GeForce Experiencessä "lunastamaan" mutta sieltä ei tullukkaan koodia vaan pitää kirjautua battle.netiin tai jotain.. mitä en ole tehnyt.
Haluisin myydä tän pois kun ei ole mun tyyliä peli mutta en oikein tiiä miten homma pitäis hoitaa eteenpäin.. onks jollain vinkkejä? Samalla jos joku haluu ostaa ton koodin niin voin sen toki myydä kuhan vaan selvitetään kuinka homma toimii..
Myynti-ilmoa en vielä tehny kun haluun ensin selvittää kuinka toimitaan.
Juu passaa. Mä rakennan vielä myynti-ilmon ni saan kauppiapalautetta jne. Pistän kohta linkkiä.Jos toimii kuten ennenkin, niin kirjaudut battleen ostajan battle.net tiedoilla ja peli rekisteröityy hänen tilille siten.
Voisin koekaniiniksi tulla tähän jos hinnasta päästään ymmärrykseen, peli kiinnostaa
SBMM tarkoittaisi, että saman tasoiset pelaajat pelaavat toisiaan vastaan. Tämähän ei ole CODeissa toteutunut koskaan, eikä toteudu tässäkään.SBMM on kyllä pahinta mitä vaan voi olla, jokainen matsi ihan vitunmoista hikoilua.
Lag comp ripuli siihen sekaan niin muuta ei tarvita.
Pitäiskö tuolla nähdä PS4:lla pelaavat kaverit (itse siis PC:llä) kun on Crossplay kytketty päälle ja linkitetty PSN-tunnus?
Ei näytä kun Activision ja Battle.net accountit tuolla kaverivalikossa.
Eipä ole täällä ainakaan kaatunut yhtään kertaa.Kaatuileeko peli muilla kokoajan (campaign)? Näyttiksen kellot laitettu pois ja CPUn osaltakin laskettu selvästi ja kaikkien stressitestien perusteella piti olla jo aiemmin vakaa. Pelissä kokoajan 100% CPU käyttö ja varsinkin välinäytöksissä ym. tuntuu kaatuilevan lähes varmasti.
Joo tottakai se on tehty ja linkattu PSN siellä hallinnassa. No tarvii kokeilla "sokkona" jos menee kutsut perille. Ei onnistu unlinkauskaan tuolla Activisionin profiilisivulla PSN kohdalla, jos olis tehnyt sen uusiksi.Se Activision account piti tehdä, muistaakseni ei näkynyt siinä kuitenkaan kaveria vaikka samassa tiimissä pelattiinkin. Sai kuitenkin laitettua kutsun.
Joo tottakai se on tehty ja linkattu PSN siellä hallinnassa. No tarvii kokeilla "sokkona" jos menee kutsut perille. Ei onnistu unlinkauskaan tuolla Activisionin profiilisivulla PSN kohdalla, jos olis tehnyt sen uusiksi.
Vedin just oman enkan TDM-puolella kun kdr oli 7.00. Otin ekan kerran tuon EDR-14 kehiin, DMR:t tuntuu itellä toimivan pelissä kuin pelissä parhaiten, vielä rautatähtäimillä.
Viikko sitten ostetun RTX kortin mukana piti tulla pelin koodi. Ei ole vielä näkynyt. Ostopaikka Verkkokauppa.com. Kauanko koodin saapuminen sähköpostiin on porukalla kestänyt yleensä? Pääsis vähän testaileen
Eilen pelasin ekaa kertaa HQ:ta, ja kyllähän se ihan pelkkää munaravia oli, sitten välillä kämpittiin mökissä ja taas mentiin.
Onko muuten kukaan muu pistänyt merkille, että yhtäkkiä on alkanut näkyyn useampiakin kilpi selässä juoksijoita jotka yrittävät puukottaa? Mikähän ilmiö toikin nyt on...
HQ ja Domination (ja se uusi S&D korvike) ovat ainoat järkevät pelimuodot minun mielestäni. Noista molempien ongelma on siinä, että vallattavat kohteet ovat aina samat ja vaikka HQ:ssa paikka vaihteleekin, niin se ei ole koskaan täysin random-sijainti, vaan paikkoja on aina muutama tietty.Tässä vaiheessa pitää sanoa se, että ainoa hyvä pelimuoto koko pelissä on HQ. Ite en ainakaan jaksa pelata TDM:ää ollenkaan, ja se domination on myös yhtä turhanpäivästä juoksemista. Tämä peli tarvii jonku rush/push-tyylisen pelimuodon.
Eiköhän 2020 taas ole sama rumba kun tulee täyshintainen muka uusi peli ja beta testaajat sanovat taas kuinka peli on uudistunutHQ ja Domination (ja se uusi S&D korvike) ovat ainoat järkevät pelimuodot minun mielestäni. Noista molempien ongelma on siinä, että vallattavat kohteet ovat aina samat ja vaikka HQ:ssa paikka vaihteleekin, niin se ei ole koskaan täysin random-sijainti, vaan paikkoja on aina muutama tietty.
Tämä on taas sitä samaa kuin aina ennenkin codeissa, eli näiden pelimuotojen tekemisessä on menty sieltä missä aita on matalimmalla, eikä niitä ole kehitetty yhtään eteenpäin.
TDM on niin totaalista tuubaa, että sitä ei kyllä jaksa yhtään, kuten myös Ground War -ryntäily.
Miten pystyn tätä pelaamaan PC:llä tätä kaverin kanssa joka pelaa pleikkarilla?
No katsos kun tällä(kään) kerralla pelinkehittäjät eivät keksineet mitään oikeasti uutta sisältöä, niin lopputuloksena pelimuotoja ja karttoja pihdataan ja vaihdellaan taustalla päivitysten myötä. Ja markkinaosasto huutaa vähän väliä kurkku suorana, että "Nyt codissa tarjolla uusi pelimuoto, kaikki pelaamaan!".Miksei Kill Confirmed pelimuotoa ole publicissa? Näytti löytyvän private peli asetuksista.
Onko tässä joku asetus joka menny ohi itseltä liittyen servereiden ping? Katoin kun streamer pelasi niin lobby etsi aina <25ms servereitä mutta itsellä aina 60+. Aika nihkeetä pelata 60ms+ pingillä.
Matsit on kyl liian lyhyitä myös omaan makuun. En oo hetkeen call of duty sarjaa pelannut.. Eikö tähän saa mitään server-listiä ja custom servereitä? Tulee ikävä bäfää..