Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutisia löytyy että olisi dedikoidut.Onko tässä muuten oikeat serverit eikä mitään P2P shaibaa?
Missäs helkkarissa ground wars?
Niin millä resoilla pelaatte jos menee 90-144 ?
En ole multia vielä kokeillut mutta olis hyvä saada 100 - 120fps 4k:lla irti.
Jep, kestää hetken että oppii kartat.Muutaman mapin moninpeliä takana, melkosen kaameita labyrintteja.
Sokkeloita joissa kaikki on onnenkantamoisen varassa.
Heh, mites ne pärjäs?Äsken oli muuten PS + ohjain porukkaa ”realistic” pelimuodossa vaikka pelasin Pcllä ja hiirellä.
Kyllä sotapelien pitäisikin olla raakoja. Mitä sitä turhia kaunistelemaan asioita.Sen sijaan peli oli osin tarpeettoman raakaa kuvastoa.
Juu, itselläni on jysähtänyt tuohon kuvan kohtaan, eli öbauttiarallaa 50 % kohtaan lataus
Ota HBCC-Muistisegmentti pois käytöstä.No ei lähtenyt vahvasti käyntiin, DEV ERROR 6068. Kaikki päivitetty ja foorumeille postatut kikat kokeiltu. Betaa tuli pelattua ilman mitään ongelmia. Parhaimmillaan olin pelissä noin 10 sekuntia.
Mulla kans tässä jumissa, scan & repair ei auttanut.
Day One Patch Notes, Updates, and Intel!Löytääkö joku mitä muutoksia tuossa on?
Tuon löysin, mutta mun ymmärtääkseni tämä ei ole tämä uusi patchi.
Mulla on jumissa täysin samassa kohtaa. Mitähän tää oikein tekee?
Niinpä muuten onkin. Uusin päivitys on 1.04 ja sen patch noteja ei kai ole missään kun activisionin tukisivusto on nurin (twitterissä väittävät että korjattu mutta ei toimi ainakaan mulla).Tuon löysin, mutta mun ymmärtääkseni tämä ei ole tämä uusi patchi.
Tuo linkin teksti on postattu eilen, pari tuntia ennen pelin julkaisua.
Lainaus tuosta linkistä:
"Modern Warfare launches in a few hours"
Tämä 8GB patchi tuli tän illan aikana.
Tuo linkki on siis tietääkseni muutokset betan ja julkaisun välissä.
Mitä tukee tämä teksti tuolta:
"Now, since Beta, we've made a TON of fixes to the game. Below are patch notes for fixes we've been working on with the help of your feedback:"
Äkkiseltään en asetusta enää löytänyt, versio 19.10.2 käytössä. Vai onko suoraan pelissä? Joku tuollainen asetus voisi kyllä olla ongelmien syy. Peli toimii jos laittaa vsynsin päälle, mutta mieluusti pelaisi ilman sitä.Ota HBCC-Muistisegmentti pois käytöstä.