Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onks bösvkout hyvä vai pystytäänkö pubgeessä?
Tuntuu, että kone (i5-2500k ja 1060gtx) jaksaa pyörittää ihan hyvin BO4:stä, mutta ohjaus on ihan ihmeellisen tuntoinen. Välillä tuntuu kääntyessä kuin hahmo olisi tervassa. Kääntyessä siis tahmaa ohjaus ihan ihmeellisesti.
4 kertaa jo toiseksi eikä yhtään voittoa vielä. Alkaa jo vähän kyrsii!!
Kyllä täällä tykätään koko peliporukalla. PUBGia hakattu paljon, mutta samoin ajatukset että mukavaa vaihtelua.Kertokeehan muutkin millassii mielipiteitä.peli nyt herättää? Maistuuko vai eikö ole hyvä? Itse tykkään. Mukavaa vaihtelua pubgille. Toimii hyvin ja mukava pelata. Yksi soolo voittokin tuli.
Sama se on ollut codeissa aina. Jos ei ole aktiivista ja osaavaa kaveriporukkaa voicen päässä tukena, niin yleensä tulee pataan enemmän tai vähemmän. Matchmakingia ei ole codeissa koskaan ollut millään muulla tasolla kuin sen verran että saadaan matsi käyntiin tavalla tai toisella.Yksin tämä oli ihan jees mutta nyt kun siirtyi splitscreeniissä pelaamaan niin huh mitä paskaa. Koko ajan parittaa jotain klaaneja vastaan jotka pelaa tätä ihan kikkelit vaahdossa, ilmeisesti jo max levelissä kun itse oltiin lvl 2 ja 5 lisäksi tuli ihan järkyttäviä lagipiikkejä sekä textuurit putosi koko ajan varmaan pc tasoon referoituna very lowiin. Hieman on heillä korjattavaa, matchmakingistä voisivat aloittaa että on edes mitään järkeä pelata...
Sama se on ollut codeissa aina. Jos ei ole aktiivista ja osaavaa kaveriporukkaa voicen päässä tukena, niin yleensä tulee pataan enemmän tai vähemmän. Matchmakingia ei ole codeissa koskaan ollut millään muulla tasolla kuin sen verran että saadaan matsi käyntiin tavalla tai toisella.
Lageja en pikaisella testillä huomannut muuten kuin tuttuun tapaa killcamista, jossa meno oli ihan erilaista kuin omassa ruudussa (siis niiden level 40 vastapelaajien muun osaamisen lisäksi) ja lisäksi grafiikat tuntuvat jotenkin suttuisilta ja kaikki on tavallaan liian suurta. Aseen kun heittää ADS-tilaan, niin tähtäin peittaa puoli ruutua. Asetuksissa FOV on 90 ja skaalaus 100%, mutta jotenkin tuntuu silti omituiselta. Hmmm...
Ei sitä voittoa kannata hampaat irvessä tavoittaa, nauti pelaamisesta niin kyllä se voitto sieltä tulee Joss on tullakseen.
Kertokeehan muutkin millassii mielipiteitä.peli nyt herättää? Maistuuko vai eikö ole hyvä? Itse tykkään. Mukavaa vaihtelua pubgille. Toimii hyvin ja mukava pelata. Yksi soolo voittokin tuli.
Itselleni vastaten joissain peleissä 40-50 ja joissain 60-70. Oisko noita servereitä vähän eri paikoissa sitten.Minkäslaista pingiä Suomeen battle royalessa?
Erinäisiltä sivustoilta peliä saa alta viidenkympin, joka on mielestäni ihan kohtuullinen hinta tästä. Battle.netissä peliä myydään suolaiseen 60€ hintaan. Itse ostin juuri aamulla G2PLAY:sta.Kylläpä näyttää mielenkiintoiselta twitch-streamien perusteella. Hinta vain sen verran kova, että ei ole vielä raaskinut ostaa. Onkohan odotettavissa mitään joulualeja tiedossa yleensä battle.netillä?
Eiköhän sen saa kaikista isoista marketeista mutta se on vaan peli koodi ja peli ladataan Battle.netOsaako kukaan sanoa saako tätä Citymarketista PC:lle?
Ei taida olla koskaan ollut codeissa. En itse pidä sen tyypin pelinä tätä että tarvisi.Ois kyllä hyvä jos tässä ois myös leanaus tässä pelissä. Minkähän takia sitä ei ole tehty tähän..
Erinäisiltä sivustoilta peliä saa alta viidenkympin, joka on mielestäni ihan kohtuullinen hinta tästä. Battle.netissä peliä myydään suolaiseen 60€ hintaan. Itse ostin juuri aamulla G2PLAY:sta.
Ois kyllä hyvä jos tässä ois myös leanaus tässä pelissä. Minkähän takia sitä ei ole tehty tähän..
Ei taida olla koskaan ollut codeissa. En itse pidä sen tyypin pelinä tätä että tarvisi.
Blackout ainakin on kaikki dedikoituja.Minkälainen tässä on serveripolitiikka? Saako ostaa ja pistää pystyyn oman serverin (vrt. Cod4) vai onko vain joku on-demand-homma? Dediserverit kait on kuiten kysseessä, eikä mittään p2p-paskaa?
Tiistaina posti polkee pelin lootaan, toivotaan hardcore moodiin useampaa laatua, ei normi corea tuossa oo pystyny ikinä vielä vääntämään. Saa lippaan tyhjätä tai sniperi kouraaAikamoista syöpää tuo normi tdm. Tuntuu että ampuis räkäpäitä
Onhan tätä aika monta tuntia tullut nyt hakattua. Mukaansa tempaava tekele, vaikka onkin aika heittopussi olo.Onko kaikki pelaamassa vai jo kyllästyneet?