Olen itse sitä mieltä että tässä on nyt huomattasi enemmän "old school" codi tuntuma, toki pysynyt joitain näistä lisistä mitä tullut viimeisimpien pelien mukana ja nyt muutettu lisää movementtia. Vähän kuin hybridi vanhojen ja mw19/cold warin codien väliltä.
Rehellisesti voin sanoa, että on paras Call of duty, sitten Mw19 jälkeen. Cold war meni myös, siinä tykkäsin zombista todella paljon ja multi oli pelattava, sen jälkeen pelisarja on ollut yhtä alamäkeä.
Tästä on otettu kaikki se turha paska pois, mitä piti väkisin änkeä yms ja on huomattavasti enempi "sotasimullaattorin" tuntuinen, kuin että pelaisi jotain Fortnitea tms. Saa nähdä ja toivon ettei tuoda niin rankalla kädellä mitään turhan päiväisiä skinejä, 70e kosmeettisia nyrkkirautoja jne. Toki miinuksena voi pitää edellä mainittua liikkumista, jota pystyy hyödyntämään vähän turhankin rankalla etulyöntiasemalla. Tämäkin siis jos vain sen osaa ja alkaa myös tuo pikkuhiljaa itseltäkin luonnistumaan jollain tasolla.
Kuten moni täällä sanonut, niin ollut mukava huomata että nautin suunnattomasti tämän codin peluusta. Mw2 meni vielä, mutta sekin alkoi maistumaan puulta. Warzone oli täysin pilalla siinä kohtaa ja dmz vielä upposi jotenkuten. Mw3 vasta syöpää olikin. Paljon olisi ollut potentiaalia, mutta se kertoo aika paljon, jos näin 15-16v codeja pelanneena, loppui mielenkiinto sen kohdalla parin viikon peluun jälkeen. Se vähä mitä katsoin zombista videoita, vahvensi vain sitä mielikuvaa etten edes viitsi koko roskaa kåynnistää.
Betaa pelasin stemin kautta ja silloin oli Dlss asetuksissa frame generation. Oli sattumoisin juuri tullut tuo Samsungin G6 oled näyttö, niin olihan se mukava pelata max asetuksilla ja tasainen +300fps kokoajan päällä. Aluksi katsoin, jotta on cäpätty vain siihen 300fps. Mutta kun laittoi unlimited ja manuaallisesti sen 360fps, niin Fg:n avulla oltiin siinä 335-360fps. Vastaavsti myös pelkkä quality asetus piti tuon reilusti yli kahdessa sadassa, niin perus fps kuin 99% Ja ilman sitä sekä niin dlss kanssa tuntui pyörivän natiivi 2k ja 4k resolla paremmin, kuin mitä nyt julkaistussa versiossa. Järjestään fps:ssä on noin 10% droppi betaan nähden. En tiedä johtuuko siitä, kun pelaan game passin kautta, jota epäilen koska netissä moni valittanut samaa ongelmaa.
Ja tästä päästäänkin siihen mitä olen viime päivinä ihmetellyt. Missä on frame generation asetus? Redditistä löytyi kikkakolmosia, että käy laittamassa Mw3 tai kamppanian puolelta päälle ja sieltä importtaa ne tuohon, mutta en ainaakaan itse saanut tuota toimimaan. Jos tekee benchmarkin niin siellä lukee vain, että fg = off asetuksella. Muutenkin oli ihan parin päivän takaa valitusta ongelmista dlss toimivuuden kanssa. Onko steamin versiossa kyseistä ongelmaa