Ostetaan Budjettiluokan näytönohjain

Ostetaan vähän modernimpi budjettiluokan näytönohjain
alle 50€

Ei todellakaan tarvi olla mikään hyvin ylikellottuva monsteri, vaan lähinnä nettikonetasoa lähentelevä jopa passiivijäähdytteiset kelpaa kunhan nyt ei mitään viime vuosikymmenen päällä olleita ei tyrkytetä.

Suotavaa olisi löytyä minimissään displayport

Tampereen seutu optimaalisin niin voisin kipaista noutamassa.

Optimaalista olisi jos samaan kasaan löytyisi 8Gt ddr4 kampa.

Viimeksi muokattu:
Onko gtx 770 liian "mosteri" tarkoitukseen? Löytyis myös corsairin valueselect 8gb ram @2400mhz. Näyttis on mallia gigabyte windforce. Tuli mulle kaverilta vuosi sitten ja ollut hänellä sitä ennen kolmisen vuotta käyttämättömänä. Itselläni ollut testinäyttiksenä muutamia kertoja eri kokoonpanoissa ja toiminut hyvin. Löytyy täältä euran kupeesta, että postihommiksi menis jos kiinnostaa. 30€ posteineen voisin pistää pakettia tulemaan

MSI GTX. 970. 4Gb. Tässä pikku vika.
Corsair. ddr4. 8Gb / tarkistan nopeuden.

Lappeenrannassa
40€ posteinee

taitaa olla liian HC näyttis tähän käyttötarkoituksen. Katson vielä varastosta oisko mopompaa tarjolla.

Viimeksi muokattu:
Mulla vois olla GT 1030 passiivi jossain hyllyssä vielä, yritän muistaa kattoa illalla löytyiskö jostain

joo gtx 770 ja 970 on turhan övereitä tähän tarkoitukseen, tuo gt 1030 kiinnostaa

Vähän kokeilin vilkaista kaappeja, laatikon löysin mutta eihän se näyttis siellä ollut. Mulla on paha pelko että on varastossa serrilootassa mikä on kaiken alla...
Kokeilen paremmalla ajalla vilkasta parit muut kaapit ja näytönohjainboksit mutta epäilen huudelleeni asiasta turhaan

Vähän kokeilin vilkaista kaappeja, laatikon löysin mutta eihän se näyttis siellä ollut. Mulla on paha pelko että on varastossa serrilootassa mikä on kaiken alla...
Kokeilen paremmalla ajalla vilkasta parit muut kaapit ja näytönohjainboksit mutta epäilen huudelleeni asiasta turhaan
tästä muutekseen puuttunee tuo dp liitäntä joka mulla näyttäs olevan sitten se etusijalla oleva, koska näytöstä löytyy se muttei näemmä hdmi. Toki ton dvi kautta saa törkättyä että jos ei parempaa vaihtoehtoa löydy niin tääkin menee.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 594
Jäsenet
73 961
Uusin jäsen
topiaassss

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom