• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Brazil kahvi, Alepa, 3,95€

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
376
Tuote: Brazil kahvi
Tarjoushinta: 3,95€ / 500g
Normaalihinta: 6,99€
Kauppa: Alepa
Voimassa: 17.-23.8.2022
Linkki:
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Taas on Alepan korttelipäivät -kampanjassa Brazil -kahvia, erä, 2 pkt / talous
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
Tämä! Meidän huushollin Ainoa Oikea Kahvi™ sen jälkeen, kun älyttiin ensin grammavaa'alla alkaa tsekata oikeaa kahvimäärää / vesidesi.
Paulig julkaisi sen jälkeen jokun peltilootan jossa puinen kahvimitta mukana = tasan sama grammamäärä kun tasapäiseksi täyttää.
No se hankittiin ja sitten Ikeasta 0,5 l lasinen mittakannu.

Niillä kun operoi, niin:
Jopa mä osaan keittää joka kerta hyvää kahvia nykyään :)

HYVÄ TARJOUS todellakin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
613
Pitääkö olla alepan joku alekortti?
Mikä on alepan alekortti? Alepoissa käy S-kortti kuten muissakin S-ryhmän kaupoissa. Näihin tarjouksiin ei kuitenkaan taida S-kortti olla vaatimuksena, kun kerran sitä ei erikseen mainita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
376
Mikä on alepan alekortti? Alepoissa käy S-kortti kuten muissakin S-ryhmän kaupoissa. Näihin tarjouksiin ei kuitenkaan taida S-kortti olla vaatimuksena, kun kerran sitä ei erikseen mainita.
Ei tarvitse edes S-etukorttia, ostin itse ilman kortteja alennushinnalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 388
Juu S-korttihan se Alepankin kortti on, ei vaan ole sitä itsellä kun sitä ei saa ilman s-pankin tilin avaamista ja kun minulla ei ole sellaiselle mitään käyttöä niin en ole s-etukorttia hankkinut. Vaikka esim tiksin prismassa joka viikko käyn parikin kertaa tms.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
Juu S-korttihan se Alepankin kortti on, ei vaan ole sitä itsellä kun sitä ei saa ilman s-pankin tilin avaamista ja kun minulla ei ole sellaiselle mitään käyttöä niin en ole s-etukorttia hankkinut. Vaikka esim tiksin prismassa joka viikko käyn parikin kertaa tms.
Itsellä on S-pankki palkkapankkina ja hyvin on toiminut. Suhteellisen kevyesti hinnoiteltukin, toki keräähän ne sitten dataa kun sitä "poonusta" höyläät. Eli mikä sitten on minkäkin hinta.
Ja tosiaan ostettiin meidän huusholliin 10 pkt kahvia. Sen verran vielä, että tuskinpa kahvi tuosta halpenee ihan heti :cool:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 299
Viestejä
4 197 302
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom