• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Bose QuietComfort Ultra [249€]

Harmittaa hieman se, että Bose ei varsinaisesti päivitä tuotenimiä versiopäivitysten yhteydessä. Monen valmistajan mallimerkinnät on hankalia, mutta ainakin ne kertovat suoraan mikä sukupolvi on kyseessä. Näistä et siis voi tietää että ovat 1st gen mallit, jos et satu tietämään että 2nd gen on myös jo ulkona.

Ei tee näistä luureista siis mitenkään huonompia, mutta ihan vaan FYI

Osaako joku sanoa onko juurikaan eroa QC3 mitkä minulla on. Vähän ärsyttää kun vaimo niitä käyttää paljon. Voisin ehkä ostaa itselleni uudet. Noihin vanhoihin kaipaisin hiukan enemmän beissiä. Luulen kyllä että nämä on samanlaiset äänimaailmaltaan.

Mukavimmat kuulokkeet mitä olen päähäni laittanut. Neutraali ääni, isoa bassoa tosiaan näistä turha hakea. On kyllä hyvä tarjous.

Bose on myös yksityisesti omistettu firma eikä näiden jättien talutushihnassa. Harvinaista.

Mukavimmat kuulokkeet mitä olen päähäni laittanut. Neutraali ääni, isoa bassoa tosiaan näistä turha hakea. On kyllä hyvä tarjous.

Bose on myös yksityisesti omistettu firma eikä näiden jättien talutushihnassa. Harvinaista.
Langallisena ja taajuuskorjattuna langattomana joo. Perusasetuksilla langattomana todella bassovoittoinen.

Osaako joku sanoa onko juurikaan eroa QC3 mitkä minulla on. Vähän ärsyttää kun vaimo niitä käyttää paljon. Voisin ehkä ostaa itselleni uudet. Noihin vanhoihin kaipaisin hiukan enemmän beissiä. Luulen kyllä että nämä on samanlaiset äänimaailmaltaan.
Toi on 20 vuotta vanha malli. Lisäksi: qc3 on-earit, ultra over ear, qc3 langallinen, ultra langaton/langallinen. On siinä aika paljon eroa. Osta pois, tuskin petyt. Äläkä lainaa vaimolle

60€ paremmat kuin nämä?

Ei oikein perillä mitkä näiden kaikkien malline todelliset erot ovat.

Toi on 20 vuotta vanha malli. Lisäksi: qc3 on-earit, ultra over ear, qc3 langallinen, ultra langaton/langallinen. On siinä aika paljon eroa. Osta pois, tuskin petyt. Äläkä lainaa vaimolle
Piti siis kirjoittaa QC35. Sori. Lueskelin hiukan ja enpä taida päivittää. Jospa sitten vaimolle ostan jotkut synttärilahjaksi.

Langallisena ja taajuuskorjattuna langattomana joo. Perusasetuksilla langattomana todella bassovoittoinen.
Totta turiset, puhuin vähän läpiä pähääni. Enpä muistanut että ajelen omilla säädöillä. Ja kaiken lisäksi taitaa olla eri mallikin.

• Tykkää
Reactions: oog
Tuli tutkailtua, että olisiko näiden hankinta itselle kiinnostava, niin alla kielimallin koostetta vertailusta. Codec-asioiden vuoksi jätän väliin. OP:n linkkaama arvostelusivu kannattaa katsoa.

1772455583569.png

Bose QuietComfort Ultra (Lippulaivamalli)

Tämä on Bosen "kaikki herkut" -malli, joka korvasi aiemman NC700-mallin.
Immersive Audio: Sisältää uuden tilaääniteknologian, joka saa musiikin kuulostamaan siltä kuin se tulisi edessäsi olevista kaiuttimista (ei vain korviesi sisältä).
Paras vastamelu: Markkinoiden parhaimmistoa, erityisesti puheäänten ja korkeiden äänien suodattamisessa.
Rakenne: Modernimpi ulkonäkö, metalliset saranat ja laadukkaampi tuntuma.
Ohjaus: Käyttää yhdistelmää fyysisiä painikkeita ja kosketusherkkää voimakkuussäädintä.

Bose QuietComfort (Vuoden 2023 "perusmalli")

Tämä on suora seuraaja suositulle QC45-mallille. Se on se "turvallinen ja tuttu" valinta.
Klassinen muotoilu: Ulkoisesti lähes identtinen QC45-mallin kanssa. Fyysiset painikkeet (monen mielestä luotettavammat kuin kosketuslevyt).
Parannukset: Parempi akunkesto ja mahdollisuus säätää vastamelun tasoa (QC45:ssä oli vain "On" tai "Aware").
Värit: Saatavilla usein erikoisemmissa väreissä, kuten sypressinvihreänä.

Bose QuietComfort 45 (Vanhempi suosikki)

QC45 on edelleen myynnissä ja usein erinomaisessa tarjouksessa.
Yksinkertaisuus: Erittäin mukavat, kevyet ja kokoontaitettavat.
Rajoitukset: Vastamelutiloja on vain kaksi (Quiet ja Aware), eli et voi hienosäätää vaimennuksen tasoa yhtä tarkasti kuin uudemmissa malleissa.
Hinta-laatusuhde: Jos et tarvitse tilaääntä, tämä on usein järkevin ostos.
QuietComfort SE on täysin sama laite kuin QC45, mutta se toimitetaan kovan suojakotelon sijaan pehmeässä pussissa.

Itsellä ollu ensimmäisen genin qc35 päivittäisessä käytössä noin 5 vuotta ja voin vain suositella. Töissä tulee käytettyä semi "kuulosuojaimina" kun trukkia ajelen ja finnfoamia käsittelen.

Toki ei korvaa oikeita kuulosuojaimia mutta idea onkin että saa sen pahimman taustamölyn pois ja että suojaisi edes vähäsen korkeimmilta ääniltä ku olen niille herkkä, että ei tarkerruta siihen.

Ajatuksena oli ostaa nuo ultrat kun ilmesty mutta pidän enemmän fyysisitä näppäimistä. Ei hiki, pipo, vesi estä että voisi käyttää hipaisuja. Uudet qc35 tuli hommattua varastoon ku oli halvat verkkiksellä.
Suosittelen katsomaan mitä verkkiksen outletissta löytyy, siellä noi on yleensä 150-180e luokkaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 628
Jäsenet
82 021
Uusin jäsen
t0nii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom