Borderlands 3

Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Itteä ottaa päähän suuresti kaikki nerffit mitä tähän on tullut aikojen saatossa. Oma hahmo siis Spiritual Driveriä käyttävä Siren ja tuo hahmo on nerfattu ihan pohjamutiin. En ymmärrä muutenkaan miksi ei pvp pelissä nuo niin haukkana paskentaa aseita ja buildejä. Parasta oli se että yli vuoden päivät tuo buildini toimi hienosti mutta sitten yksi nerffikierros ikään kuin puolivahingossa teki koko hahmosta yhdentekevän ja huomattavasti vähemmmän damagea tekevän ja järjettömän paljon vähemmän hauskan pelata. Mutta kun tuo uusi kykypuu tuli niin eihän Gearboxia voisi vähempää kiinnostaa joku muu buildi kuin se uusi maksullinen.

Nyt on vain yksi buildi olemassa koko peliin mikä hyödyntää tätä omaa settiäni joka on pelattavissa mutta se on niin OP että vihut delaa kaikki kun kerran ammut mihin tahansa ruudulla, hyödyntää Complex Root sniperiä ja splashdamagea. Sanomattakin selvää että vitun tylsää pelata siten että aina kun ammut kerran niin kaikki paitsi loppubossit kuolee kerrasta ja koko ruutu välkkyy siihen malliin että tekee varmaan pahaa jos on epilepsia. Jos joku haluaa nähdä miltä näyttää niin kattokaa youtubesta Zkarman sivulta buildi nimeltä Karmageddon.

Harmi sinällään että Spiritual Driver Amara vielä puol vuotta sitten oli hauskin tapa pelata mitään BL peliä minulle ikinä (kaikki olen pelannut läpi useampaan kertaan) mutta Gearbox sitten päätti pilata koko homman. En muuten aio enää maksaa senttiäkään mistään lisäpaskeesta tähän, en sitä uutta kykypuutakaan enää ostanut.
 
Liittynyt
26.08.2021
Viestejä
43
Jotenkin pettymys tää peli. Pelasin PS4:llä aikoinaan, mut nyt ostin läppärille. BL2 joku vuos mun pelatuin peli Pleikalla ja ostin jopa ykkösen, ku kaipasin jotain samaa, mut uusissa ympäristöissä.

BL2 nauratti usein huumorillaan, mut tässä pelissä en oikein oo löytäny sitä huumorin punaista lankaa, vaikka pitäs olla suht samaa ku kakkosessa. Lisäksi alueet on ihan turhaan tehty valtavan isoiksi ja usein sekaviksi, kun suurin osa pelialueesta on ihan tyhjää, eikä oo mitään syytä kierrellä missään, kun mitään salaisuuksia tai kunnon aarteita ei löydy mistään. Usein tieltä poikkeaminen ja "aarteen etsintä" päättyy siihen, et löydät kaks ammusarkkua. Vtt.

Mut nyt painanut tätä viime päivät varsin paljon ja ku skipannu kaikki keskustelut, ni ihan hauskaahan tää on.

Laittakaa hei listaa teidän lempiaseista!!! Mä pistän tos myöhemmin!
 
Liittynyt
26.08.2021
Viestejä
43
Nää kannattaa hankkia. Helvetin vahvoja aseita.

Dozing try-bolt
Burning devils foursum
Unending resolute lyuda
Rowan's call
Malten infinity
Mirv hex
Frozen heart
Skorpioni xl
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Jotenkin pettymys tää peli. Pelasin PS4:llä aikoinaan, mut nyt ostin läppärille. BL2 joku vuos mun pelatuin peli Pleikalla ja ostin jopa ykkösen, ku kaipasin jotain samaa, mut uusissa ympäristöissä.

BL2 nauratti usein huumorillaan, mut tässä pelissä en oikein oo löytäny sitä huumorin punaista lankaa, vaikka pitäs olla suht samaa ku kakkosessa. Lisäksi alueet on ihan turhaan tehty valtavan isoiksi ja usein sekaviksi, kun suurin osa pelialueesta on ihan tyhjää, eikä oo mitään syytä kierrellä missään, kun mitään salaisuuksia tai kunnon aarteita ei löydy mistään. Usein tieltä poikkeaminen ja "aarteen etsintä" päättyy siihen, et löydät kaks ammusarkkua. Vtt.

Mut nyt painanut tätä viime päivät varsin paljon ja ku skipannu kaikki keskustelut, ni ihan hauskaahan tää on.

Laittakaa hei listaa teidän lempiaseista!!! Mä pistän tos myöhemmin!
Mä sain jossain pelin puolivälissä jonku aivan tajuttoman tehokkaan kultaisen haulikon. Se oli ihan ylivoimanen ja pidin sitä koko loppupelin.

Tässä alkaa jo olemaan liikaakin aseita kun saa olla kokoajan härväämässä niiden kanssa. Liika on liikaa.

Lisäks en tykänny siitä uudesta pistepuusta missä kaikki ominaisuudet tulee sille robotille tai mikä nyt onkaan käytössä. Olis ollu paljon mukavampi kun olis saanu kehittää hahmoakin. Lisäks ne millä kakkosessa sai aina vähän lisää forcea johonkin aina kun oli tarpeeks tehny jotain. Esim sniperille damagee 0,5% lisää jne. Ei ainakaan ollu ekalla pelikerralla noita ja tokaa kertaa en usko että jaksan pelata. Myös slag loisti poissaolollaan.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Jotenkin pettymys tää peli. Pelasin PS4:llä aikoinaan, mut nyt ostin läppärille. BL2 joku vuos mun pelatuin peli Pleikalla ja ostin jopa ykkösen, ku kaipasin jotain samaa, mut uusissa ympäristöissä.

BL2 nauratti usein huumorillaan, mut tässä pelissä en oikein oo löytäny sitä huumorin punaista lankaa, vaikka pitäs olla suht samaa ku kakkosessa. Lisäksi alueet on ihan turhaan tehty valtavan isoiksi ja usein sekaviksi, kun suurin osa pelialueesta on ihan tyhjää, eikä oo mitään syytä kierrellä missään, kun mitään salaisuuksia tai kunnon aarteita ei löydy mistään. Usein tieltä poikkeaminen ja "aarteen etsintä" päättyy siihen, et löydät kaks ammusarkkua. Vtt.

Mut nyt painanut tätä viime päivät varsin paljon ja ku skipannu kaikki keskustelut, ni ihan hauskaahan tää on.

Laittakaa hei listaa teidän lempiaseista!!! Mä pistän tos myöhemmin!
Breath of The Dying
Hellwalker
Kaos
Free radical
HellShock
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 503
Viestejä
4 164 452
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom