• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Blackstorm Patrol Pro headset, musta pelikuulokkeet

Tuote:
Tarjoushinta:23,99
Normaalihinta:79.99
Kauppa:Verkkokauppa.com
Voimassa: ei tietoa
Linkki:Blackstorm Patrol Pro headset, musta 23,99

Kommentti tarjouksesta: Liekkö mistään kotoisin mutta ei ole kallis.....
Mikki voi olla P:tä.

Mikrofoni 0/5​

Kuulokkeet olivat muuten hyvät pelikäyttöön, mutta mikrofoni oli niin huono, että oli pakko palauttaa kuulokkeet kauppaan. Peliseura ei kirjaimellisesti välillä kuullut minua eikä saanut selvää puheesta. Sanat pätkivät. Testattiin sitten kotonakin ja tottahan se oli, että laatu oli todella huono. Jos et tarvitse mikrofonia, niin sitten voin suositella kuulokkeita, koska äänenlaatu oli muuten hyvä.
Pettynyt25–34v8.9.2025

Mikkiportti toki klassinen, mutta saanee olla aika ohut jos meinaa jonkun kolmannen osapuolen version tohon työntää. Hommasin nämä edellisistä alennuksista itselleni (39e?), mutta palauttelin ANC/Passthrough -napin ongelmien vuoksi. Satunnaisesti tätä modea vaihdellessa siis päästää jommastakummasta elementistä räikeän kovan häiriöäänen, joka toistui myös toisessa mallissa jonka sain takuun kautta mukaani. Nyt n. kuukauden päästä tästä olen huomannut, että PC-adapteri kuumenee todella paljon ja vastaanotettu ääni on alkanut pätkimään ja häröilemään. Edes tähän hintaan en siis ehkä enää suosittelisi, ellen nyt ole sattunut saamaan kahta maanantaikappaletta putkeen. 70 % alennus toki ehkä kielii siitä, että putsaillaan varastoja näistä.

Harmi sinänsä, todella mukavat päässä ja äänimaailma oikein passeli satunnaiseen pelailuun ja median kuluttamiseen.

Mikkiportti toki klassinen, mutta saanee olla aika ohut jos meinaa jonkun kolmannen osapuolen version tohon työntää. Hommasin nämä edellisistä alennuksista itselleni (39e?), mutta palauttelin ANC/Passthrough -napin ongelmien vuoksi. Satunnaisesti tätä modea vaihdellessa siis päästää jommastakummasta elementistä räikeän kovan häiriöäänen, joka toistui myös toisessa mallissa jonka sain takuun kautta mukaani. Nyt n. kuukauden päästä tästä olen huomannut, että PC-adapteri kuumenee todella paljon ja vastaanotettu ääni on alkanut pätkimään ja häröilemään. Edes tähän hintaan en siis ehkä enää suosittelisi, ellen nyt ole sattunut saamaan kahta maanantaikappaletta putkeen. 70 % alennus toki ehkä kielii siitä, että putsaillaan varastoja näistä.

Harmi sinänsä, todella mukavat päässä ja äänimaailma oikein passeli satunnaiseen pelailuun ja median kuluttamiseen.
Jos mulle sattus toimiva kpl 😁

Toimii kuulottimet. Ottakaa esimerkiksi Discordista pois päältä äänen eristys mikrofonista. Varmaan sama muissakin ohjelmissa, että ilman mitään suodattimia ääni kuuluu "normaalisti". Olisiko sitten jokin sisäänrakennettu suodatin kuulokkeen mikissä jota ei saa pois, kun ei ole mitään hallintaohjelmaa? :hmm:

Näiden langattomien kuulokkeiden testailun jälkeen voin todeta että vastine rahalle on erittäin hyvä. Äänen laatu varsinkin 2,4 ghz on nautittava musiikin ja muun median kuunteluun. Bluetooth äänen laatu myös täysin käyttökelpoinen. Volumea löytyy itselle juuri riittävästi ilman äänen säröytymistä. ANC on mallia perus eli toimii mutta mukaan ääneen tulee kohinapaskaa. Mukana tulee kaksi donglea, usb-a sekä sen kyljessä jemmaileva usb-c dongle esim kännykkään joka kyllä itselläni on ehdoton vaihtoehto varsinkin musiikin kuunteluun. Nappien takaa löytyy myös neljä EQ vaihtoehtoa.

Mikrofoni ei kummoinen mutta toimii. Huom. Itse luulin että olin saanut maanantaikappaleen kun äänen taso oli mikissä tosi alhainen. No kun mikin sitten survoi kunnolla pohjaan niin alkoi pelittämään paremmin.

Suosittelen ostamaan kun vielä saa 24€ hintaan.

Edit. Jahas. Kun mikrofoni on kunnolla pohjassa niin sitä rullaamalla voi säätää sen volumea.

Olis ollu nasta juttu jos olis mainittu manuaalissa!

Viimeksi muokattu:
Näiden langattomien kuulokkeiden testailun jälkeen voin todeta että vastine rahalle on erittäin hyvä. Äänen laatu varsinkin 2,4 ghz on nautittava musiikin ja muun median kuunteluun. Bluetooth äänen laatu myös täysin käyttökelpoinen. Volumea löytyy itselle juuri riittävästi iman äänen säröytymistä. ANC on mallia perus eli toimii mutta mukaan ääneen tulee kohinapaskaa. Mukana tulee kaksi donglea, usb-a sekä sen kyljessä jemmaileva usb-c dongle esim kännykkään joka kyllä itselläni on ehdoton vaihtoehto varsinkin musiikin kuunteluun. Nappien takaa löytyy myös neljä EQ vaihtoehtoa.

Mikrofoni ei kummoinen mutta toimii. Huom. Itse luulin että olin saanut maanantaikappaleen kun äänen taso oli mikissä tosi alhainen. No kun mikin sitten survoi kunnolla pohjaan niin alkoi pelittämään paremmin.

Suosittelen ostamaan kun vielä saa 24€ hintaan.
Hitsi tän perusteella laitoin ostohousut jalkaan, mutta kuulokkeet olikin loppuunmyyty

Statistiikka

Viestiketjuista
294 494
Jäsenet
80 691
Uusin jäsen
maikkels

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom