Black Myth Wukong (PC,PS5 20.8.2024, XBOX S/X myöhemmin)

AsiJu

Premium-jäsen
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
366
Hienon näköinen mutta rautaa rajalle tarvitsee pyöriäkseen.


Ohhoh... 1080p ja 66 % skaalauksella... tosin tässä kai RT päällä?
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
198
Semmoisen käsityksen olen myös saanut, että on bossia bossin perään. Sitä ennen olin jopa ostohousut jalassa tämän suhteen. Mutta tarvitsen hieman hengähdystaukoja välillä kans ja kiinnostavaa tutkittavaa. Ei ihan itselle toimi tommonen rytmitys, mutta Steamin perusteella yllättävän isolle pelaajakunnalle toimii. Täytyypi katsella syssymmällä itse kans, että saako tätä jossakin välissä alennettuun hintaan esim.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
961
Pomoja on tosiaan paljon ja ne pitää kaataa ihan omin avuin, eli ei saa apuja NPC tai ihmispelaajilta Elden Ringin tapaan. Eivätkä ole mitenkään helppoja edes Dark Souls veteraaneille.

Aiempi moitteeni karttojen ahtaudesta näyttäisi vähän paranevan chapter 2 myötä, eli muuttuu hieman avoimemmaksi. Mitään erityisesti piilotettuja alueita tai aarteita en ole kyllä vieläkään löytänyt, eli joka nurkan koluaminen ER tapaan ei näyttäisi olevan tämän pelin juttu. Pelialueen rajat on aika tiukat ja monessa paikassa jotka näyttävät siltä että voisi hyppimällä edetä on näkymättömiä seiniä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
306
Luin lehdestä että helpompi kuin Souls-pelit. Nyt 4 tuntia takana ja ekan bossin sain tapettua. Kai se pomo on jolta saa sen tulikepin? Siinä vieressä olevaa isopäätä en sitten taidakaan saada hengiltä.
Ei taida ikä riittää pelin loppuun pelaamiseen tällä vauhdilla. On ehkä vähän liian vaikea mulle:D
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 482
Kova tulos mutta itseäni vähän pelottaa että tämä voi olla kasvava trendi... Ubisofti varmasti kyttäilee jotain kiina aiheista(kunnon) AC peliä seuraavaksi.

Kiinalaisten asiakkaiden mukaan omaan silmääni esim BMW meni pilamaan ulkonäkönsä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
983
Luin lehdestä että helpompi kuin Souls-pelit. Nyt 4 tuntia takana ja ekan bossin sain tapettua. Kai se pomo on jolta saa sen tulikepin? Siinä vieressä olevaa isopäätä en sitten taidakaan saada hengiltä.
Ei taida ikä riittää pelin loppuun pelaamiseen tällä vauhdilla. On ehkä vähän liian vaikea mulle:D
Isopää kannattaa jättää myöhemmäksi, sen voi ohittaa ja tulla takas kun on vähän kehittänyt hahmoa eteenpäin.
 

AsiJu

Premium-jäsen
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
366
Luin lehdestä että helpompi kuin Souls-pelit. Nyt 4 tuntia takana ja ekan bossin sain tapettua. Kai se pomo on jolta saa sen tulikepin? Siinä vieressä olevaa isopäätä en sitten taidakaan saada hengiltä.
Ei taida ikä riittää pelin loppuun pelaamiseen tällä vauhdilla. On ehkä vähän liian vaikea mulle:D
Vaikeus on aina subjektiivista ja kuuleman mukaan tässä pomotappelut on ihan Souls tasoa ja ylikin.

Perhana ei olis just nyt oikein vara ostaa mitään ylimäärästä ja backlogi täynnä jo entisestään, mutta tämä kyllä kinostelee.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 886
Viestejä
4 372 860
Jäsenet
72 683
Uusin jäsen
Emppuli

Hinta.fi

Ylös Bottom