• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Black Horse bokserit -40 ja -50%

Harmittavasti paremmat materiaalit eli esim bambu ei ole tarjouksessa.

Tiedoksi, että kyseessä onkin naisten bokserit, vaikka linkki väittää muuta. Muuten olisi tullut tarpeeseen.

Kutistuvatko sukat pesussa?
Oma koko on 42, niin mietin pitääkö ottaa isompi koko..
Ainakin mulla tuo pienempi koko on pysynyt ihan sopivana ja oma koko on 43. Olen tosin aina pessyt nuo villapesuaineella 40-asteisella hienopesuohjelmalla. En osaa sanoa, miten selviävät korkeammista lämpötiloista tai tavallisesta kirjopesuaineesta, jos sellaisia menee käyttämään.

Mennyt väärään kategoriaan sivuillakin sitten. Näyttää ainakin kuvassa puuttuvan miesten alushousuille tyypillinen, jopa vaadittu, aukko helpotukselle.
Kaikki ei käytä, olisiko jossain miestenmalleissa sitten ettei aukkoa ole? Häpykukkula ei kuitenkaan noin isosti ulkone

Mennyt väärään kategoriaan sivuillakin sitten. Näyttää ainakin kuvassa puuttuvan miesten alushousuille tyypillinen, jopa vaadittu, aukko helpotukselle.
Valtaosassa miesten boksereista ei ole aukkoa. Miesten mallia ovat ja ihan oikeassa kategoriassa.

Viimeksi muokattu:
Kaikki ei käytä, olisiko jossain miestenmalleissa sitten ettei aukkoa ole? Häpykukkula ei kuitenkaan noin isosti ulkone

Valtaosassa miesten boksereista ei ole aukkoa. Miesten mallia ovat ja ihan oikeassa kategoriassa.

Melkoinen vaiva laskea housut aina vettä heittäessä, kun joku on joskus nähnyt vaivaa keksiäkseen ratkaisun ja tehnyt reiän kalsareihin. Vuoden turhakkeen titteli sopisi hyvin miesten alushousuille ilman ns. kikkelinreikää.

Edit: Jottei kukaan pahastu, niin makuasiahan se tietysti on. Käyttäköön jokainen mieleisiään kalsareita tai kulkekoon vaikka kommandona, mutta itse en vaan ymmärrä, miten kiireessä toimitaan reiättömillä housuilla.

Viimeksi muokattu:
Olen luullut että "haisevat valmiiksi" on joku vitsi, mutta ei hemmetti. Ekaa (ja vikaa) kertaa ostin black horsea ja kylläpä muuten löyhkää. Ei sinällään tämän tarjouksen kalsareita vaan prisman valikoimasta BF hinnalla. :wtf:
Palautin kerran pestyt housut prismaan ja sain jopa selityksen tälle mysteerille. Olivat tietoisia näiden ongelmista ja kuulemma ongelma on jokin torjunta-aine, jota puolestaan on jollain toisella kemikaalilla yritetty saada/putsata pois ja tämä toinen kemikaali on sitten jättänyt jälkeensä ongelman, eli hajun. Ottivat siis vastaan ilman mitään isompia kyselemisiä, eli ei ole mistään yksittäisistä kappaleista kyse.

Noh eipä tarvitse enää toista kertaa black horsea kokeilla.

Laatu omasta mielestäni myös huonontunut ja ei enään ole tullut tartuttua näihin alennuksiin.

Laitoin riskillä sukkien kaveriksi boksereita tulemaan. Sukat vaikuttaa laadukkailta, mutta boksereissa tosiaan tuo kemiallinen haju.

Laitoin asiasta aspaan viestiä ja vastasivat suoraan, että palauttavat rahat ja bokserit voi hävittää tai pitää. Antoivat vielä ohjeeksi ensin pitkän tuuletuksen ja sen jälkeen pesu.

Tuntuu vähän tyhmältä, että nuita edes lähettävät, mutta itse ainakin tyytyväinen palveluun 👍🏼

Statistiikka

Viestiketjuista
295 354
Jäsenet
80 879
Uusin jäsen
retiisinpunainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom