Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan muiden cdon bf/cm tilaukset jo liikahtaneet? Oman tilaukseni tein maanantaina ja edelleen vain "käsitellään" tilassa.
Ei taida keretä tulla vielä edes ensi viikon perjantaiksi... Jää kyllä viimeiseksi tilauksesi cdonilta.
Verkkokauppa.com:lta saapui tänään pakettiautomaattiin Philips Hue kattovalaisin. Tuote oli pelkästään Philipsin omassa pahvilaatikossa, ilman mitään lisäpakkausta. Vähemmän yllättäen lampun lasi on halki. Ei muuta kuin lähettämään takaisin ja toivomaan, että se seuraava kestää kuljetuksen.
Syytän verkkokauppaa tästä kuljetusvauriosta, koska eivät olleen pakanneet yhtään paremmin.
Muutenkin jännä tuo VK.comin kanssa kun palautuksissa on käytettävä erillistä laatikkoa jossa on pehmusteita mutta ne itse toimittavat jossain paperipussisa.Verkkokauppa.com:lta saapui tänään pakettiautomaattiin Philips Hue kattovalaisin. Tuote oli pelkästään Philipsin omassa pahvilaatikossa, ilman mitään lisäpakkausta. Vähemmän yllättäen lampun lasi on halki. Ei muuta kuin lähettämään takaisin ja toivomaan, että se seuraava kestää kuljetuksen.
Syytän verkkokauppaa tästä kuljetusvauriosta, koska eivät olleen pakanneet yhtään paremmin.
Kai ne sentään retail-pakattuja oli?Aina kun olen sieltä tilannut näyttistä, ohjainta tai kovoa, niin ei ole pakattu mitenkään. Pehmustamattomassa paperipussissa vaan lähettelevät.
Kai ne sentään retail-pakattuja oli?
Kyllä mun näytönohjain oli pakattu erilliseen pehmustettuun laatikkoon.Muutenkin jännä tuo VK.comin kanssa kun palautuksissa on käytettävä erillistä laatikkoa jossa on pehmusteita mutta ne itse toimittavat jossain paperipussisa.
Niin se myymäläpakkaus on pakattu vain paperipussiin eikä mihinkään toiseen laatikkoon parin pehmusteen kera.Kyllä mun näytönohjain oli pakattu erilliseen pehmustettuun laatikkoon.
Edit. Saattaahan se johtua siitä, että se erillinen laatikko oli asuksen väreissä
Muutenkin jännä tuo VK.comin kanssa kun palautuksissa on käytettävä erillistä laatikkoa jossa on pehmusteita mutta ne itse toimittavat jossain paperipussisa.
Powerilta tiedustelin tänään 20€ Raspberry Pin tilannetta, kun ei ole liikkunut mihinkään ja asiakaspalvelija kertoi täydennystä tulevan varastoon 4.12.
Sain itsekin aspasta chatin kautta saman tiedon kuin sinä tuosta 4. päivän erästä.Ei ole status muuttunut minullakaan. Pitääpä huomenna kiusata asiakaspalvelua jos kerkeää.
Tänään vein lampun asiamienpostiin, tasan tarkkaan samassa philipsin myymäläpakkauksessa, jossa se tulikin. Teippasin vain kasaan sen verran, että pysyy pahvi kiinni.
Kuten sanoin jo aiemmin, sillä lailla se tulikin.
Kyselty Powerin aspasta lisää noista raspeista. Kuulemma eivät näe tilausten tilaa ja tuotteita on toimitettu tänään asiakkaille sitä mukaa kun niitä on tullut.
Ei kyllä tuo status ole päivittynyt yhtään mihinkään eikä seurantakoodeja ole tullut. Jos nyt jouluksi saisi sen hyppysiin...
Kompletista tilattu black friday 1700x RyZen saapui. Muut komponentit vielä vaiheessa niin en pääse testailemaan. Merkit kuitenkin hyvät sillä prossussa lukee seuraavat tiedot:
UA 1735PGS
DIFFUSED IN USA
MADE IN MALAYSIA
Eli viikon 35 yksilö, joka pitäisi olla segfaulteista vapaa. Mites muilla on käynyt? Vähän jännitti, kun mitä nyt olen seuraillut niin ilmeisesti 1700 ovat poikkeuksetta uusia segfault vapaita ja 1800x taas poikkeuksetta vanhempaa batchia, jossa segfault mahdollisuus. 1700x mallista ei hirveästi ole yleisesti täällä kuulunut niin ei oikein tietoa millä viikolla valmistettuja malleja yleisesti liikenteessä.
Ettei vaan ollut philipsin 55" mikä tuli mulle postiin eilen? En ollu mitään töllötintä edes tilannu mutta sellanen odotti postissa laitoin toki bumerangina takaisin.BF hulinassa ostettu 55" TV verkkiksestä ei ole liikkunut mihinkään. Sähköinen matkahuollon ilmoitus tuli eilen mutta paketti ei ole liikkunut mihinkään. Kele..
BF hulinassa ostettu 55" TV verkkiksestä ei ole liikkunut mihinkään. Sähköinen matkahuollon ilmoitus tuli eilen mutta paketti ei ole liikkunut mihinkään. Kele..
Ettei vaan ollut philipsin 55" mikä tuli mulle postiin eilen? En ollu mitään töllötintä edes tilannu mutta sellanen odotti postissa laitoin toki bumerangina takaisin.
CDON toimitus saapui eilen myös. Tilattu 27.11, reilu toimitusaika kyllä, seuraavalla kerralla harkitsen kyllä pitkään ennen kun tilaan kyseisestä firmasta.
Sama homma täällä, tosin matkahuollon sähköinen ilmoitus tuli jo tiistaina.
Vähän alkaa jo kiristämään, vaikkei TV:llä alunperin mitään kiirettä ollutkaan..
Varmista et lähetys on varmasti lähtenyt Matkahuollolla eikä Kiitolinjalla. Minullakin oli yksi "matkahuollon" pesukone pari viikkoa kateissa kunnes osasivat kertoa sen olevan Kiitolinjalla. Siellä se oli sitten seissyt jossain terminaalin nurkassa kun lähetyskirja oli ollut puuttellinen.No niin omaan tilanteeseen päivitystä. Soittelin matkahuollolle, kun ei tuossa tilauksessa ole tapahtunut mitään muutosta. Sanoivat sieltä, ettei heillä ole mitään hajua, missä TV:ni menee. Kiva ""
Verkkokaupan nettisivuilla lukee tosiaan, että tilaukseni on käsitelty. Seuraavaksi soittoa sinne ja lupailivat alkaa selvittelemään TV:n sijaintia.
GG, kupla otsassa kasvaa. Tulevaisuudessa taidan boikotoida verkkiksen lähetyspalveluita.
Itse olen venannut verkkokaupasta tilattua töllöä jo kaksi ja puoli viikkoa. Telkka ei ole saapunut matkahuollolle ja verkkokauppa sanoo että tuote on lähtenyt. Ketä tässä nyt sitten uskoisi..?
Verkkiksestä lupasivat selvittää missä töllö menee.Sä olet asiakkaana tilannut telkkarin toimitettuna paikkaan X (oli se sitten koti tai noutopiste), joten voit ottaa yhteyttä myyjään ja vaatia heitä selvittämään mistä homma kiikastaa. Ei ole asiakkaan tehtävä selvittää myyjän ostaman rahtipalveluntarjoajan kanssa miksi pakettia ei ole toimitettu perille.
Edit: Etenkin jos rahdittaja sanoo, ettei pakettia ole toimitettu heille ja myyjä sanoo että on...
Mitkä kuulokkeet olit tilannut?Eipä tuo kuulokkeisiin laitettu 70e ole maailmanloppu ja entisiä löytyy joten mahdotonta poltetta ei ole.
Aika erikoista kyllä, kaksi tilausta tein Black fridayna ja molemmat tulivat ihan OK nopeudella, taisi mennä jälkimmäisessä reilu viikko mutta se tuli tehtyä myöhään perjantai-iltana enkä olettanutkaan että viikonloppuna mitään tapahtuisi.Ite tilasin bf:na tuolta kaks kertaa: ensimmäisen ja viimeisen. Ei oo vieläkään kuulunut mitään, vaikka oli varastotuote.
Aika erikoista kyllä, kaksi tilausta tein Black fridayna ja molemmat tulivat ihan OK nopeudella, taisi mennä jälkimmäisessä reilu viikko mutta se tuli tehtyä myöhään perjantai-iltana enkä olettanutkaan että viikonloppuna mitään tapahtuisi.
Ei ole tainnut itsellä yksikään tilaus kestää yli viikkoa +viikonloppua päälle että on noudettavissa
Oliko siellä tällanen "lupaus" BF:na? Minusta siellä luki toimitukset 3-7 (tjsp) arkipäivää normi 2-5 sijaan Tavara tulee Ruotsista(?), kyllä siinä vaan pakolla kestää. Toki outoa jos ei ole vieläkään lähtenyt.. Ettei olis tullut roskapostiin jotain tilauksen peruutusta tms. ja onko yhteystiedot ylipäänsä oikein? Ei olisi yllätys siltä lafkalta että jotain unohtuu lähettää Mulle unohtaneet maksaa rahat takaisin palautuksesta, joka muilta osin onnistui ihan helposti.Joo en mäkään olettanut, että viikonloppuna tapahtuu postin osalta, mutta jos lupaavat, että 20.30 menee seuraavan päivän tilaukseen, niin kyllä oletan, että maanantaina on jo postissa ja aivan viimeistään keskiviikkona perillä
Mulle saapui tilaamani 46 taskukirjaa 3.12. joOnko kukaan saanut BF tarjouksen Aku Ankan taskareita? Minun tilaus ei ole edennyt mihinkään. Luulisi nyt tuolla ainakin kiirehtivän, että saisi kaikki tilaukset ajoissa jouluksi.
Onko kukaan saanut BF tarjouksen Aku Ankan taskareita? Minun tilaus ei ole edennyt mihinkään. Luulisi nyt tuolla ainakin kiirehtivän, että saisi kaikki tilaukset ajoissa jouluksi.
[USER=8009 sanoi:@Fanzzei[/USER] tilasit kun BF lähetysruuhka pahimmillaan ja meni 8 arkipäivää, kun lupailivat jonkun max. 6-7?
Kyllä mäkin tota kauppaa välttelen mahdollisimman paljon, mutta nyt oli yks BF-tarjous -30% muihin verrattuna niin ei voinut kieltäytyä.
Olikohan tämä tarjous tietyn aikaa, kun tuon koodin laittaa kenttään niin herjaa, että väärä kampanjatunnus.Tuote: Nintendo Switch
Hinta: 279,20€ koodilla "joulurauhaa"
Kauppa: Prisma.fi
Nintendo Switch - Prisma verkkokauppa
Ei vaan toimi tuo koodi Prismaan, joko olen aivan käsi tai sitten täytyisi ilmoittajan laittaa voimassaoloaika viestiin.
Ei jostain syystä ole lähtenyt No shit sissi. Olisi nyt vähän voinut valistaa, että mikä mättää