• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Biostar Radeon RX 6900 XT | rde.fi | 619,98 €

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Oiva, mutta kaupasta jälleen varoituksena, ettei kannata ihmetellä jos tuotetta ei tule kuukauden sisällä. Toki tuolta jotkut on joskus jotain saaneetkin, mutta suositus: Jos lähdette ostamaan tuolta, niin maksakaa mieluusti luottokortilla ja kannattaa katsella myös muita vaihtoehtoja jos on halu saada tuote nopeaan

edit.
Eihän tuo huijausliike varsinaisesti ole, vaan taitaa myydä toisten varastossa olevaa ja sitten kun tavaraa ei olekaan toimitettavaksi, niin voi tulla ongelmia, varsinkin jos on maksanut tilisiirtona, niin maksun palautumisessa voi mennä aikaa tai joutua taistelemaan. Tämä on siis verrattavissa cdonin xstradigital kauppiaaseen, joka toimii samalla tavalla (kaveri tilasi sieltä 2 prosessoria ja sai ne kyllä, ekan 2kuukauden kuluttua ja toisen siitä kuukauden päästä). RDE toisaalta peruu myös hyvin herkästi tilauksia jos hinta onkin lipsahtanut liian halvaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
282
Oiva, mutta kaupasta jälleen varoituksena, ettei kannata ihmetellä jos tuotetta ei tule kuukauden sisällä. Toki tuolta jotkut on joskus jotain saaneetkin, mutta suositus: Jos lähdette ostamaan tuolta, niin maksakaa mieluusti luottokortilla ja kannattaa katsella myös muita vaihtoehtoja jos on halu saada tuote nopeaan
Joo itse mietinkin millainen liike mahtaa olla, mutta hinta.fi oli niin ajattelin et olis ihan pätevä.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
315
Tästä kortista en löytänyt arvosteluja, mutta Biostarin 6600 XT -mallista aika raflaavan otsikon saanut ainakin Hardware Unboxingin video
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Laitoin laskulla tulemaan, en pidätä hengitystä mutta jos tulee perille asti niin ei mielestäni pöllömpi diili. :smoke:

EDIT: Tilauksen jälkeen onkin hyvä aika alkaa tutkimaan revikoita, kuten ylläoleva video. :nb:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
315
Pistin kanssa valumaan. Kertokaahan jos löydätte jostain suoria kokemuksia tästä tai joku ehtii saada perille asti testiin :)
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
Minä olen tilannut muutaman näytön rde.fi:stä, ja hyvin + nopeasti ovat tulleet.
Mielestäni uskaltaa tilata.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 867
Pistin kanssa valumaan. Kertokaahan jos löydätte jostain suoria kokemuksia tästä tai joku ehtii saada perille asti testiin :)
Kuvien perusteella on pienempi kuin referenssi malli, joten voi varmasti turvallisin mielin odottaa suurempia lämpöjä tai ainakin isompaa melua kuin reffin arvosteluissa ;)
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
315
Kuvien perusteella on pienempi kuin referenssi malli, joten voi varmasti turvallisin mielin odottaa suurempia lämpöjä tai ainakin isompaa melua kuin reffin arvosteluissa ;)
Kaivelin asiaa ja Biostarin tuotesivun mukaan kortin koko on 280*126*42 mm, kun refun koko ilmeisesti 267*120*50 mm. Ei varmasti ole odotettavissa huippuhiljaista korttia, mutta kunhan ei throttlaa niin hinta ihan kohdillaan.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Ainakin kuvien perusteella jäähdytysrivasto on paljon tehokkaampi kuin tuossa 6600 XT:ssä oleva. Mutta kun tuote poistui RDE:n sivuilta niin tämä arvuuttelu taitaa olla turhaa. :D
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Näyttää vielä löytyvän RDE:n viron sivustolta, josta itse yleensä tilailen koska halvempaa kuin suomen puolelta. Sieltä saa vielä tuota alle 600€ hintaan. Jännä että ottivan pois suomen puolelta mutta ei viron.

 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
291
Näyttää vielä löytyvän RDE:n viron sivustolta, josta itse yleensä tilailen koska halvempaa kuin suomen puolelta. Sieltä saa vielä tuota alle 600€ hintaan. Jännä että ottivan pois suomen puolelta mutta ei viron.

Onks tossa mitää erikoista virosta tilatessa. ei ois kyl paha 600e hintaseks.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Onks tossa mitää erikoista virosta tilatessa. ei ois kyl paha 600e hintaseks.
Ei ole mitään erikoista. Olen huomannut että monet virolaiset kaupat nykyään myyvät suoraan suomeen tavaraa, eli tulee esim ihan Itellan smartpostiin suomeen. Toki koska RDE on eritellyt suomen ja viron sivuston, voi olla että he ovat estäneet viron sivuston kautta tilaukset suomeen. Itse kuitenkin matkustelen usein maiden välillä joten helppo tilata ja noutaa kummasta maasta haluaakaan.

Käytän Hinnavaatlus - Tehnikakaupade hinnavõrdlus- ja IT- teemaline portaal - leia soodsaim hind! sivustoa, monet komponentit ja näytöt yms saa yleensä halvemmalla viron puolelta ja voi tilata ihan normaalisti postilla suomen osoitteeseen.

Esimerkkinä jos haluaa halvemmalla 5800x3D, niin löytyy tuolta hinnavaatlusesta ja muistaakseni täältä frog.ee pystyi ihan suomeenkin tilamaan. Esim tämä on iso ja luotettava pulju, olen usein tilaillut. Eli tuolta saa esim 340€ 5800x3D, luotettava kauppa ja pitäisi ihan suomeen tulla nätisti.
 
Liittynyt
27.10.2021
Viestejä
40
Ei ole mitään erikoista. Olen huomannut että monet virolaiset kaupat nykyään myyvät suoraan suomeen tavaraa, eli tulee esim ihan Itellan smartpostiin suomeen. Toki koska RDE on eritellyt suomen ja viron sivuston, voi olla että he ovat estäneet viron sivuston kautta tilaukset suomeen. Itse kuitenkin matkustelen usein maiden välillä joten helppo tilata ja noutaa kummasta maasta haluaakaan.

Käytän Hinnavaatlus - Tehnikakaupade hinnavõrdlus- ja IT- teemaline portaal - leia soodsaim hind! sivustoa, monet komponentit ja näytöt yms saa yleensä halvemmalla viron puolelta ja voi tilata ihan normaalisti postilla suomen osoitteeseen.

Esimerkkinä jos haluaa halvemmalla 5800x3D, niin löytyy tuolta hinnavaatlusesta ja muistaakseni täältä frog.ee pystyi ihan suomeenkin tilamaan. Esim tämä on iso ja luotettava pulju, olen usein tilaillut. Eli tuolta saa esim 340€ 5800x3D, luotettava kauppa ja pitäisi ihan suomeen tulla nätisti.
Pystyy toimittamaan ympäri suomen, mutta silloin täytyy ottaa yhteyttä aspaan jota kautta kertoa mihin paketti pitää saada. En ainakaan viimeksi saanut smartpost automaattia valittua, vaan se yritti aina laittaa sen pk seudun smartpostiin.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
720
Minä olen tilannut muutaman näytön rde.fi:stä, ja hyvin + nopeasti ovat tulleet.
Mielestäni uskaltaa tilata.
Samoin. Kaikki tilaukset tulleet erittäin nopeasti.
Näyttää vielä löytyvän RDE:n viron sivustolta, josta itse yleensä tilailen koska halvempaa kuin suomen puolelta. Sieltä saa vielä tuota alle 600€ hintaan. Jännä että ottivan pois suomen puolelta mutta ei viron.

Hinta noussut jo parisataa, mutta ei tuolta ainakaan aiemmin voinut suoraan tänne tilata. Eikä taida pystyä nytkään.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Viron puolelta hinta on jälleen 600€. Eli ovat varmaan tuplatsekanneet tukkurilta ja todenneet että kyllä tuolla hinnalla voi sittenkin myydä. Toki edelleenkin RDE ei taida sallia viron puolelta tilata suomeen koska sitä varten on suomen RDE.fi. Mutta toki voi ASPAn kautta kokeilla jos onnistuu, niinkuin joku aikasempi täällä maininnut.

 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
315
Ainakin kuvien perusteella jäähdytysrivasto on paljon tehokkaampi kuin tuossa 6600 XT:ssä oleva. Mutta kun tuote poistui RDE:n sivuilta niin tämä arvuuttelu taitaa olla turhaa. :D
Tänne tuli nyt seurantakoodi paketille. Kohta pääsee testaamaan että millainen kiuas tuli ostettua.

Näköjään kortti tullut takaisin myyntiinkin, mutta 200€ kalliimmalla.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Tänne tuli nyt seurantakoodi paketille. Kohta pääsee testaamaan että millainen kiuas tuli ostettua.

Näköjään kortti tullut takaisin myyntiinkin, mutta 200€ kalliimmalla.
Joo seurantakoodi tuli tännekin. Oletettavasti siis loppuviikosta selviää minkälainen sika sieltä säkistä löytyy.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Näyttis tuli eilen ja on nyt koneessa. Vähän huonosti oli pakattu ja sen lisäksi en ole ikinä nähnyt noin tyhjää näyttiksen laatikkoa. :rofl2: Nopealla testillä aivan passeli laite, alivoltittaa koitin heti aluksi mutta oma Afterburneri ei näyttänyt yhtään samalta kuin mitä netin tutoriaalit on täynnä. Pitää katsoa uudelleen ajan kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 632
Näyttis tuli eilen ja on nyt koneessa. Vähän huonosti oli pakattu ja sen lisäksi en ole ikinä nähnyt noin tyhjää näyttiksen laatikkoa. :rofl2: Nopealla testillä aivan passeli laite, alivoltittaa koitin heti aluksi mutta oma Afterburneri ei näyttänyt yhtään samalta kuin mitä netin tutoriaalit on täynnä. Pitää katsoa uudelleen ajan kanssa.
Oliko toi kortti muuten 28cm vai 31cm? Tuolla samalla nimellä löytyy kaksi eri korttia Biostarin sivuilta, toinen on huomattavasti lyhyempi ja sisältää USB-C -liittimen. Pysyykö viileänä kortti?
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Oliko toi kortti muuten 28cm vai 31cm? Tuolla samalla nimellä löytyy kaksi eri korttia Biostarin sivuilta, toinen on huomattavasti lyhyempi ja sisältää USB-C -liittimen. Pysyykö viileänä kortti?
Tämä kortti oli kyseessä: GPU Manufacturer & Suppliers - BIOSTAR

Viileänä pysyy, mutta tuulettimet innostuvat välillä melkoisesti. Tosin, en tiedä vaikka olisi normaalin näyttiksen verran, itselläni on aina ennen ollut käytännössä äänettömiä näyttiksiä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 419
Viestejä
4 198 846
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom