Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Krisu voitti taas katsojan valinnan. En nähnyt esityksiä, mutta vaikuttaa hyvältä voiton kannalta nämä tulokset. Eikös Krisun äänet viimeviikon häätöön ollu jossain 1% paikkeilla?
Piti käydä katsomassa esitykset, hyvä oli Krisun esitys, mutta ihan hauska oli Kimmokin.Tällä kertaa Krisun esitys kyllä oli selvästi paras. Toisin kuin aiemmin.
Piti tarkistaa noiden nimet. Toivottavasti Milla lähtee. Jotenkin ärsyttävä. Niin ja toivottavasti Ville jatkaisi vielä viikon.lähteeköhä ville ja jukka tänää. villen lähön seurauksena ois mukava katella miten paskasta tuolla kämpässä tulee olee
Eilen viimeks näin sen twerkkaavan pikkupöksysillään, sen Kevinin stailaussession aikana.millan en oo nähny pitkään aikaan twerkaavan
Kyllä Ville joutas jo iskänsä luoPiti tarkistaa noiden nimet. Toivottavasti Milla lähtee. Jotenkin ärsyttävä. Niin ja toivottavasti Ville jatkaisi vielä viikon.
Joutas se kyllä sen puolesta, että on aina häädössä. En nyt silti usko että tippuu. Kaks naista vs Ville.Kyllä Ville joutas jo iskänsä luo
Anu on tosiaan toinen turha. Ainut että Helmerin kannattajat saattaa äänestää Anua.Anu kotiin, niin Hemmillä muutakin ajateltavaa kun sen kanssa nysvääminen. Pillua ei irtoa tuolla...
Anu on tosiaan toinen turha. Ainut että Helmerin kannattajat saattaa äänestää Anua.
Jep. Anu on noista tylsin. Itse äänestäisin Villeä ja Anu tai Milla tippuisi.Toisaalta Jukka kun pani menemään Eeviksen kanssa, niin Eevis sai lähdöt aika nopsaan. Sitten Jukka taas on ollut melkein joka äänestyksessä mukana. Ei tuollaista pariutumista välttämättä hyvällä katsota, kun siinä ei mitään viihdearvoa niin ole. Ja Anu on vaan tylsä imo.
Jep. Anu on noista tylsin. Itse äänestäisin Villeä ja Anu tai Milla tippuisi.
Ens viikolla "autoillaan" Leville. Kuulostaa hauskalta, jos vaan on tehty hyvin. Odotettavissa hyvää hajoilua.
Hauskaa seurattavaa kun jengi istuu autossa.
Millä ihmeellä ne on saanut tuon vehkeen, siis tuonne katolle
Joo... Jeesus mikä tehtävä, jos ei ala kohta jotain tapahtuun.Hauskaa seurattavaa kun jengi istuu autossa.
Enää reilu 23 tuntia autossa istumista jäljellä.
Ei se talo ole katolla:
Ahaa... mä siis oon koko ajan kuvitellut että se olis tosiaan jossain korkeuksissa. Se hissi ja kaikki, tosin kun en ole koskaan Redissä käynyt niin ei mitään käsitystä missä ja miten.
Tuo tehtäväalue on redin katolla. Toisesta suuntaa näkee korkeuden. Rinkulan keskellä redi ja sen katolla tuo tehtäväalue. Rinkulan vasemmassa reunassa bb talo. Toiselta puolen vain maastollisesti sellainen, että autolla pääsee ajamaan ”taloon”.
Tämähän selventää, mä luulin että redi olis toi korkeampi tönö tuossa takana
Ootte molemmat tavallaan oikeassa, se talo on sekä katolla (n. 3. kerroksen korkeudella) että sinne pääsee autolla, kun on kuitenki rakennustyömaa ni sinne on rampit vedetty sitä varten.Ahaa... mä siis oon koko ajan kuvitellut että se olis tosiaan jossain korkeuksissa. Se hissi ja kaikki, tosin kun en ole koskaan Redissä käynyt niin ei mitään käsitystä missä ja miten.
Ootte molemmat tavallaan oikeassa, se talo on sekä katolla (n. 3. kerroksen korkeudella) että sinne pääsee autolla, kun on kuitenki rakennustyömaa ni sinne on rampit vedetty sitä varten.
Se oiski ollu kiva nähdä kun mersu ois sinne nostettu nelosen bb budjetilla. Asukkaat ois vinssannut ite sen.
Ootte molemmat tavallaan oikeassa, se talo on sekä katolla (n. 3. kerroksen korkeudella) että sinne pääsee autolla, kun on kuitenki rakennustyömaa ni sinne on rampit vedetty sitä varten.
Noilla ollut todella surkeat budjetit kautta linjan näissä tehtävissä ja ihan mikrofoneista lähtien jne. Tuntuu et nelonen vetää tän läpi niin halvalla kun pystyy. Sama meno jatkunut tekniikan laadun osalta myös koostelähetyksessä.Toisaalta, kun oli tuo hiihtotehtävä vai mikä olikaan, niin olishan se vinssaten jotenkin tosiaan noussut
Ja joo, noiden budjetti, voittajalle 30ke, joskus ollut satku
Ei toki. Google earthissä kurvailemalla näkee hyvin, en tiiä miten sain korkeusvaikutelman näkyvii vilmille, mut tosa:Hetken luulin että ne olis jossain maan tasalla
Noilla ollut todella surkeat budjetit kautta linjan näissä tehtävissä ja ihan mikrofoneista lähtien jne. Tuntuu et nelonen vetää tän läpi niin halvalla kun pystyy. Sama meno jatkunut tekniikan laadun osalta myös koostelähetyksessä.
Ilmeisesti itse bb formaatti maksaa niin paljon, ettei rahaa ole tuotantoon.
Ei toki. Google earthissä kurvailemalla näkee hyvin, en tiiä miten sain korkeusvaikutelman näkyvii vilmille, mut tosa: