BETA-ARVONTA: GeForce GTX 1080 -näytönohjain (lisää palkintoja tulossa)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
on palkinto kyllä kohdillaan nyt :) Itse ottaisin ennemmin varmaan sen skrollin tilauksen tai vstoren lohdutuspalkinnon kun vähän turhan tehokas omalle koneelle tuommonen.
 
Hieno homma. Vuodenvaihteen jälkeen sitten vielä turbonappi pohjaan ja palsta ennennäkemättömään nousuun!
 
Kannatetaan. Tosin katsotaan muistaako enää koko arvonnan olemassa oloa vuodenvaihteessa [emoji14]
 
on palkinto kyllä kohdillaan nyt :) Itse ottaisin ennemmin varmaan sen skrollin tilauksen tai vstoren lohdutuspalkinnon kun vähän turhan tehokas omalle koneelle tuommonen.
Eiköhän täällä ole sellaisia, jotka suostuvat auttamaan miestä mäessä ja antamaan oman korttinsa vaihdossa "ylitehokkaasta" geforcesta ;)
 
Olin jo näppäilemässä ATK:sta myynti-ilmoitusta, mutta taidankin vielä katsoa tämän "kortin".

:sysop:
 
Täydellistä Gigabyte ITX emolevyä odotellessa :eek:

- 6x satapaikat,
- 1-2 x USB 3.0 header
- 2-4x sodimm tai normaalit muistipaikat
- X99 alusta
- kunnon kellotusmahdollisuudet, eli virransyötössä ei ole säästelty
- PCI-E x16
- kaikki sata- ja virtaliittimet käännetty 90 astetta.

Mutta jooh arvonnasta kelpaa GTX 1080, ei nyt opiskelija varaa päivittää GTX 770:stä.
 
Höh - no nyt pitää odottaa tammikuulle ennenkuin saan uuden koneen kasattua.
 
Hienoa! Upeeta! Mahtavaa! :geek:

...vaikken arvonnoissa mitään voitakaan niin siitä huolimatta,

[x] Osallistun vain arvontaan.

:cigar:
 
@Sampsa Meno vaan paranee koko ajan! Tätä vauhtia vuoden vaihteessa vähintään pohjoismaiden eeppisin foorumi kyseessä.
 
Nyt on palkinto kohdillaan. Mitään en kyllä ole koskaan voittanut, enkä varmaan voita nytkään.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
253 865
Viestejä
4 412 037
Jäsenet
73 262
Uusin jäsen
Timo.P

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom