BETA-ARVONTA: GeForce GTX 1080 -näytönohjain (lisää palkintoja tulossa)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Eurojackpotti meni sivu suun joten pitäähän tähän lohdutuskisaan osallistua ;)
 
"Aktiviteetti" kun on alunperinkin on mulla pääasiassa ollut lahjoitus/ostopalstojen käyttöä murosta lähtien kun jotain on tarvinnut, niin tässä sorretaan meitä ihan rehellisiä "idlaajia" myös jos laitetaan viestimääräraja :P
 
Osallistutaan arvontaan ja pitääpä yrittää hieman aktivoitua myös foorumin puolella. Sitä on vain aina ollut sellainen laiskahko kirjoittelija.... kaippa aktiivinen foorumin seuranta luetaan kuitenkin lieventäväksi asianhaaraksi? ;)
 
Osallistun jos vaikka onnetar suosisi ja saisin tämän arvontapalkinnoksi :) Kokeillaan :)
 
Oishan tuo kova, voittaessa pitäisi kyllä rakentaa kokonaan uusi kone tuon ympärille. ^^
 
Voihan jestas perkele millasta palkintoo täällä on jaettavana, tuollasen kortin kanssa olis kyllä todella hyvä joulu ja vielä parempi uusvuosi.
 
Voihan jestas perkele millasta palkintoo täällä on jaettavana, tuollasen kortin kanssa olis kyllä todella hyvä joulu ja vielä parempi uusvuosi.
Kyllä se ilo riittäisi vielä seuraavallekin vuodelle. Siihen kylkeen saisi sitten hankittua 34" laajan niin avot. Mun setti alkaisi olemaan siinä.

Lähetetty minun XT1572 laitteesta Tapatalkilla
 
Voitin vasta lotossa useita euroja joten käytännössä tämäkin on jo meikäläisen nimissä. Turha teidän muiden edes vaivautua.
 
kauankohan kestää ennenkuin joku tekee 2000+ altteria ja postaa jollain niitä käyttäen jollain skriptillä vain osallistuakseen arvontaan..
 
Yleensä hiljaisuus on ollut kultaa. No samat sanat, kuin mitä ylempinä ja blaa blaa lisäksi.
 
Olisi hyvä perusta uudelle koneelle ;)
 
Kelpais vaikka ei ihan välttämätön olisikaan, mutta uppi on uppia
:atk:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 453 179
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom