BETA-ARVONTA: GeForce GTX 1080 -näytönohjain (lisää palkintoja tulossa)

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
165
kyllä kiitos ämpärillinen 1080 rautaa, nykyinen 680 tuntuu jo vanhemmalta kuin minä :)
Jollei onni suosi niin voisi sitten vaikka lohdutukseksi vaihtaa tahnat prossuun ja kuvitella että tehoja tuli edes sinne :)
 

Lzy

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
95
Jonkinlainen viestimäärä olisi hyvä olla, koska tällä tavalla arvonta suosii 0-postauksilla olevia alttereita.
Löytyy paljon kyllä hiljaisia sivusta seuraajia, jotka vain yleensä lukevat. Minkäs sille voi että paljoa ei ole koskaan mihinkään mitään sanottavaa ja jos on niin yleensä sutta ja sekundaa ulostautuu...
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 469
no tässä tulee oma turha postaus kun yleensä luen kirjautumatta niin eipä sitten ehkä kukaan poista tunnuksia vaikka niitä harvoin käytän
Eikö se ole pirun ärsyttävää etsiä niitä lukemattomia viestejä jos ei ole kirjautnut? Itse aikoinaan rekisteröidyin Muroon ihan keskustelun seuraamisen helpottamiseksi.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
249
No nyt! :eek:

Mulla on niin kova luotto tähän uuteen Sampsan ja kun_ppaneiden prokkikseen, että Herran armosta vuonna 2016 poistan tältä sivustolta AdBlockin käytöstä.


 

Marius

...
Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
362
Näyttöä ohjailee tällä hetkellä integroitua preemiumia eli Intel® HD Graphics 530.Uudella näytönohjaimella tulisi koneelle aivan uutta käyttöä, CPU-testien lisäksi saisi ajeltua GPU-testejä. Muuta käyttöä ko. ser-kokoonpanolla ei juuri ole. :btooth:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
649
En minäkään ihan lähtis vaatimaan noita minimiviestejä. #eräällätoisellafoorumilla on itsellä ollu tunnukset toistakymmentä vuotta, eikä viestejä ole kertynyt kuin joitain satoja. Oon avannu suuni vain jos on ollut oikeasti asiaa.. :)

Toisaalta ei miuta nyt haittaa vaikka arvonnasta putoaisin pois, ei ole konetta mihin tuota korttia laittaakaan. Ehkä tyttöystävälle :confused: :love: Mutta kunhan nyt ei suotta päädy tunnus poistettavaks :)
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
45
Kommentoin varulta. Josko onnais vaihtaa Nvidiaan yli 15 vuoden tauon jälkeen.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
15
Osallistun arvontaan, ja toivon että MuroBBS jää toiseksi io-techille. :)
Toivottavasti kaikki tietotekniikasta kiinnostuneet ihmiset osaisivat vaihtaa tänne.
 

JMO

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
46
Tehdään nyt sitten turha postaus. Eipä ole pitkään aikaan jaksanut kirjoitella oikein mitään rautasaiteille, josko täällä keskustelun taso pysyisi hyvänä ja vanhakin taas jaksaisi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
221
Täällä myös yksi arvontaan osallistuja.
Muroa luettu useita vuosia, mutta ei mitään kirjoitettu.
Tänne sitten ajattelin rekisteröityä palkinnon toivossa, sillä vuoden vaihteen tienoilla olisi koneen hankinta kai tulossa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
3
[x] Osallistun vain arvontaan
On kai se pakko sitten osallistua keskusteluun, jos nollapostaajille ei arvota.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 335
Viestejä
4 314 289
Jäsenet
72 004
Uusin jäsen
Scorpionikastike

Hinta.fi

Ylös Bottom