• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Ben & Jerry's jäätelöt 3kpl/10€ K-citymarket

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
480
Tuote: Ben & Jerry's jäätelö
Tarjoushinta: 3 purkkia kympillä
Normaalihinta: 7,49€
Kauppa: K-Citymarket
Voimassa: 7.7.2024 asti


Kommentti tarjouksesta: Edullista Ben & Jerry's jäätelöä taas saatavilla Citymarketista. Koskee myös vegaanisia versioita.

Huom. etu täytyy aktivoida K-Ruoka mobiilisovelluksesta etukäteen.
 
Liittynyt
13.09.2023
Viestejä
41
Minkälaista jäätelöä tämä B&J on?
Eroaako jotenkin näistä Aino yms. brändien jäätelöistä?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
124
Kaikissa B&J jäätelöissä taitaa nykyään olla vesi ensimmäisenä ainesosana. Katsokaapa vaikka itse. Laatu laskenut ihan älyttömästi, en ostaisi edes eurolla näitä enää, ainakaan niitä mitä Minimanissa oli viimeksi tarjolla. Vetistä paskaa
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 425
Kaikissa B&J jäätelöissä taitaa nykyään olla vesi ensimmäisenä ainesosana. Katsokaapa vaikka itse. Laatu laskenut ihan älyttömästi, en ostaisi edes eurolla näitä enää, ainakaan niitä mitä Minimanissa oli viimeksi tarjolla. Vetistä paskaa
Ei ole. Ainoastaan noissa vegaani paskeissa ja sundae versioissa joissa varmaan koostumuksen kannalta oleellista mutta ne nyt on skeidaa muutenkin. Ns. Normaaleissa ben jerryissä edelleen ensinmäisenä mainittu kerma. Ja vaikka olisikin vesi niin on se silti parempi kuin eräiden merkkien pääraaka-aineena oleva ilma kun ovat tilavuuteen nähden puolet kevyempiä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 361
Minkälaista jäätelöä tämä B&J on?
Eroaako jotenkin näistä Aino yms. brändien jäätelöistä?
Itse pidän Aino-jäätelöitä paljon parempana, nämä on ylimakeita ja lopun saa juoda purkista. Mutta makuasioita nämä, osta ja testaa.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 620
Minkälaista jäätelöä tämä B&J on?
Eroaako jotenkin näistä Aino yms. brändien jäätelöistä?
Täältä myös ääni ennemmin Ainolle. Nää on ällömakeita ja useimmissa on hampaisiin tarttuvaa raakaa taikinaa tmv. seassa, mikä tuntuu suussa lähinnä ikävältä. Vaikea ymmärtää mikä näissä jengiä koukuttaa niin, että niistä halutaan maksaa edes näitä 3,33 euron tarjoushintoja kappaleelta, mutta jotainhan näissä on oltava, kun niin monet suunnilleen elää näille.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
783
Saman verran sokeria (23g/100g) on ainakin lempimauissani B&J Peanut Butter Cup, sekä Aino Ihana Maitosuklaa. En toki kaikkia ole maistanut, mutta aika monia molemmilta, ja kaikki muu on selvästi huonompaa. B&J vie voiton per määrä, mutta koska pakkaus on pienempi (ja samanhintainen) niin ihan tasapeli. Tai Aino vie itseasiassa voiton, koska enemmän syömistä.

Nii ja keskimäärin per maku Aino vie voiton kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.07.2021
Viestejä
45
Lidlin kopio B&J purkit on tosi hyviä. Se niiden Peanut Butter Cup kopio on tosi lähellä B&J versiota, harmi vaan saa vaan Amerikan päiviltä ostettua, jos silloinkaan.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 381
Anteeksi, mutta miksi kappalehinta on 7,49 ja miten K-kauppias voi myydä nuita kolme kappaletta kympillä. Kuka häviää tässä rahaa vai onko tuote alun alkaen ylihinnoiteltu?

Olen miettinyt pitkään tuon ostamista, mutta kun jäätelöä tarvitsisin kerralla vain annoksen, niin 3 annosta ei tee mieli ostaa kerralla, kun ei kavereitakaan ole kenen kanssa voisi tarjousdiilin jakaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 140
Minkälaista jäätelöä tämä B&J on?
Eroaako jotenkin näistä Aino yms. brändien jäätelöistä?
Itse en oiken enää nykyään näille lämpene. Turhaa hehkutusta aina nämä tarjoukset, toki monet tuntuu pitävän. Paremmin itselle maistuu nämä Fazerin purkkijädet, Geishat ja Pätkikset sun muut. Nämä tosin todella harvoin tarjouksessa joten aika vähissä niidenkin syönti ollut.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 200
Anteeksi, mutta miksi kappalehinta on 7,49 ja miten K-kauppias voi myydä nuita kolme kappaletta kympillä. Kuka häviää tässä rahaa vai onko tuote alun alkaen ylihinnoiteltu?

Olen miettinyt pitkään tuon ostamista, mutta kun jäätelöä tarvitsisin kerralla vain annoksen, niin 3 annosta ei tee mieli ostaa kerralla, kun ei kavereitakaan ole kenen kanssa voisi tarjousdiilin jakaa.
Kaikilla kaupoilla on näistä vastaavaa tarjousta jatkuvasti eli kauppias ei näitä tappiolla myy vaan katetta löytyy lähes yhtä paljon kuin Atrian käristeestä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 425
B&J vie voiton per määrä, mutta koska pakkaus on pienempi (ja samanhintainen) niin ihan tasapeli. Tai Aino vie itseasiassa voiton, koska enemmän syömistä.

Ainojäätelö 930ml/530g
Ben&jerry 465ml/406g

Joo, onhan se paketti näennäisesti tuplat suurempi mutta todellisuus on aika eri, toki on ainossa enemmän myös grammoina mitattuna eli siinä mielessä olet toki oikeassa mutta tuo nyt kertoo siitä että sekaan on vatkattu lähinnä ilmaa. Makuasioista ei tietty voi kiistellä mutta ainakin itse huomaan eron jo koostumuksessa ja nimenomaan bj hyväksi.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
783
Ainojäätelö 930ml/530g
Ben&jerry 465ml/406g

Joo, onhan se paketti näennäisesti tuplat suurempi mutta todellisuus on aika eri, toki on ainossa enemmän myös grammoina mitattuna eli siinä mielessä olet toki oikeassa mutta tuo nyt kertoo siitä että sekaan on vatkattu lähinnä ilmaa. Makuasioista ei tietty voi kiistellä mutta ainakin itse huomaan eron jo koostumuksessa ja nimenomaan bj hyväksi.
Totta tuokin. Olenkin katsonut jo vuosia grammamäärät jäätelöistä.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
54
Viime alennuksesta onkin jo aikaa! Harmi että alkoi sen kohdalla itsellä tökkimään B&J ja nyt on vieläkin 2 avaamatonta + varmaan avattukin jossain pakastimen perukoilla.


Hyvä tarjous silti ja pakastimessahan nämä säilyy
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 776
Viestejä
4 292 669
Jäsenet
71 721
Uusin jäsen
Starshield

Hinta.fi

Ylös Bottom