Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tietoa mihin aikaan sijoittuu? Toivottavasti nykyaikaan..Tuossa eilen törmäsin ,että on virallista tuon julkaiseminen.
Ajan kohta on Huhtikuu 2021 -> Maaliskuu 2022 välissä.
Toivotaan, että tulee isoja muutoksia nykyseen verrattuna.
Ei kai mitään varmaa tietoa. Ehkä eniten veikkailtu että sijoittuisi nykyaikaan, mutta oon kuullut huhuja myös 2143:sta ja vietnamista. Oma veikkaus on että sieltä tulee Bad company 3Onko tietoa mihin aikaan sijoittuu? Toivottavasti nykyaikaan..
Onko tietoa mihin aikaan sijoittuu? Toivottavasti nykyaikaan..
Jos tulee niin toivottavasti on vähintään yhtä hyvä kuin 2.Oma veikkaus on että sieltä tulee Bad company 3
Eikös Bäfä nykyisellään jo ole ADHD-hippaa? Mun puolesta tempoa sais laskea vaikka puolella.Itse toivoisin jotain tulevaisuuteen sijoittuvaa, äärimmäisen nopeatempoista ryminää. Jotain 200 vs 200 jumppaa missä ei ehtisi sekuntiakaan seistä paikalla.
Mene pelaamaan uusia Battlefronteja?Itse toivoisin jotain tulevaisuuteen sijoittuvaa, äärimmäisen nopeatempoista ryminää. Jotain 200 vs 200 jumppaa missä ei ehtisi sekuntiakaan seistä paikalla.