Battlefield 6

Is it just me vai bugaago jälleen rerollit muillakin? Uudet weeklyt siis ja ei ole kuin yksi rerolli käytettävissä ja sitäkään ei saa käytettyä :facepalm:

1769534572733.png

Sitten siinä oli se, että pelin omistavat ei voi rerollaa tilalle uutta redsec/gauntlet tehtävää.
Käytännössä pointtina se, että vain perinteistä bäfää pelaava pääsee eroon noista f2p puolen tehtävistä.

Onkohan yksinpeli-kampanjaan tullut muutoksia sitten alun? Voisi nyt periaatteessa pelailla läpi tässä S2 odotellessa, kun muuta tekemistä vähemmän.

En ole vähään aikaan pelannut ja koko illan toimi vaihteeksi nettikoodi ihan siedettävästi. Parissa pelissä loppuillasta tuli reilummin muutamia haistapaskatilanteita, mutta muuten jäi nettikoodiongelmat satunnaisiksi.
Snowhattanissa ja Iberianissa tuli kyllä vastaan puolikkaita ja tyhjästä ilmestyviä modeleita, mutta nuo kartat on aina ihan täyttä bugailua. Tällä kertaa Iberianissa jäi myös kerran spawnilla classinvaihtoruutu jumittamaan, eikä auttanut kuin alt-f4.

On tämä edelleen ihan viihdyttävää kun nettikoodi toimii edes jotenkin ja squadissa on tuttuja. Kartat vaan on suurin osa tuubaa ja jotain karttoja ei tule koskaan ja toisia jatkuvasti. Toivon tosiaan että nuo uudet tulevat kartat on pelillisesti jotain muuta kuin tätä nykymeininkiä.

Tämän season 1 jatkopäivityksen jälkeen toimi parhaiten ikinä tähän viikkoon asti. Keskiviikon, torstain ja perjantain toimi nihkeesti. Minulla lagitti ja kudit ei menny perille kavereilla.

Välillä mietityttää miksi SMG aseet on yhtä pitkälle kantavia ja tarkkoja kuin esim. Lmg. Monesti tipahtanut itse jostain 80metrin päästä 4-5 osuman jälkeen.
Makro tai fullauto pistoolit taas on aika normi ja järkyttävän tehokkaita.

Edit. Tulipa pelattua omien lasten kanssa samassa joukkueessa ja piru vie eivät meinannu aina elvyttää kaatunutta iskää kun itse juoksin kentän toiselta laidalta läpi luotisateen ja tankkimyrskyn antamaan elvyttävää sähköä. Jätän perinnöttä kele

Tätä tullut nyt pelattua sen 80h, maistuu kyllä, mutta tot’maar niitä BF4:sen karttoja ja toimivaa HC serverihakua kaipaa väkiviinaisesti.

Olis varmaan jäänyt paljon vähemmälle jos uusin CoD olisi ollut perinteisempää MW osastoa parannuksin, mutta ei, mielummin BFää.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 274
Jäsenet
81 599
Uusin jäsen
potsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom