Battlefield 6

Blackwell Fields oli hyvä conquestiin mitä nyt kolme erää pelasin. Suojaa löytyi tarpeeksi, että pystyy ihan jopa assaulttina pelaamaan tällaista vähäsen isompaa ja avarampaa mappia. Ekassa erässä heti 17 capturea ja servun eniten pisteitä. Ei vielä lähellekään silti niin hyvä kuin BF2042 Iwo Jima, mutta sinnepäin. Toistaiseksi Blackwell Fields Conquestista tuli nyt pelilista mitä pelaan pelkästään. Sen verran hyvä se kuitenkin on.

Semmoinen tuli huomattua, että m4a1 sai ninjanerffit eli rekyyliä lisättiin ilmoittamatta patch notessa siitä yhtään mitään. Huomasi heti eron, kun aseella kuitenkin tullut pelattua 40 tuntia eli käytännössä koko pelatun ajan. Toisaalta headshotteja tuli vahingossa enemmän, kun vetää ylöspäin paljon hanakammin :D
 
Jaha, itse en nykypäivänä jaksa noita battle royaleja hirveästi pelailla, niin vähän ketuttaa että puolet viikkotehtävistä vaatisi sen pelaamista.
4 rerollia on käytettävissä weeklyille, kokeiltko jo?
Näkyy oikealla kun on valittuna jokin.

Voihan se toki olla niin tehty, että tulee BR/Gauntlet tehtäviä tilalle eli yhtä tyhjän kanssa.

Itse pelaan kyllä BR, niin se vähän rassaa että itsellä eka weekly (15x BR missions) on 6 päivää voimassa mutta vaatii 7 muuta weeklyä että aukeaa. :confused:
 
Kyllähän tässä huomaa että Codin pelaajia kosiskellaan. Breaktroughta pelasin uudessa mäpissä ja on kyllä hyvin ahdasta ja tiivistä mäiskintää.

Onko tähän tullut uutena noi kranaatinheittimet? En ole aikaisemmin huomannut.
 
Onko muilla toiminut kaatumatta tänään? Itselle tuli äsken ensimmäinen pelin kaatuminen. Ennen tämän päivän patchiä ei ollut yhtään kaatumista takana, vaikka 40 tuntia peliä takana.
 
on kyllä kaikin puolin paree ku pubgi tai muutkaan vastaavat
Ei ainakaan näkynyt (vielä) kaikenmaailman violetteja piirrettyhahmoja liukumassa ympäriinsä.

Saattaisi olla ensimmäinen br pitkään aikaan jota voi jopa pelatakin. Pubgikin meni ihan pilalle free to play vapautuksen ja skinien takia. Warzone sitten vielä pahempi kun skinien lisäksi on enemmänkin jonkinlainen liukumispeli jossa ampuminen ei merkkaa mitään vaan se joka pyörii ja heiluu kuin mielipuoli voittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Blackwell Fields oli hyvä conquestiin mitä nyt kolme erää pelasin. Suojaa löytyi tarpeeksi, että pystyy ihan jopa assaulttina pelaamaan tällaista vähäsen isompaa ja avarampaa mappia. Ekassa erässä heti 17 capturea ja servun eniten pisteitä. Ei vielä lähellekään silti niin hyvä kuin BF2042 Iwo Jima, mutta sinnepäin. Toistaiseksi Blackwell Fields Conquestista tuli nyt pelilista mitä pelaan pelkästään. Sen verran hyvä se kuitenkin on.

Semmoinen tuli huomattua, että m4a1 sai ninjanerffit eli rekyyliä lisättiin ilmoittamatta patch notessa siitä yhtään mitään. Huomasi heti eron, kun aseella kuitenkin tullut pelattua 40 tuntia eli käytännössä koko pelatun ajan. Toisaalta headshotteja tuli vahingossa enemmän, kun vetää ylöspäin paljon hanakammin :D
Ei kyllä pysty ymmärtämään. Blackwellissä on näennäisiä maastonmuotoja mutta ne toimivat lähinnä snipukukkuloina. Itse pointeilla on joku yksi tönö suojana joka käytännössä tuhotaan pelin aikana. Ajoneuvoja varmaan eniten kaikista mapeista eli käytännössä kuolet inffinä 24/7 joko tankeille, kopuille, jeteille tai snipuille. Käytännössä samat ongelmat kuin Sobekissa mutta vielä pahempana kun mitään rakennuksia ei ole ja ajoneuvoja vielä enemmän. Bonuksena vielä noi armoriltaan tankin veroiset uudet kk-autot, joille ei voi mitään ilman useampaa engiä. Toisaalta kopullakin koomista lentää kun sut lockataan spawniin eikä ole maastoa tai rakennuksia joiden taakse pääsisi suojaan. Dicen mappisuunnittelijat kyllä ansaitsivat jokainen kenkää kun on niin amatöörimäistä puuhastelua eikä suunnittelussa käytetä pienintäkään järkeä. Ei tämä toki mikään varsinainen yllätys ole kun sama touhu on jo jatkunut useamman bäfän. Muissa pelimuodoissa Blackwelliä ei tosin tullut vielä kokeiltua ja jossain inf only muodossa se voisi ehkä jotenkin siedettävästi toimiakin.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuntuu että pätsin myötä matsien balansointi on entistä enemmän pielessä? Varmaan 1-2 voittoa tuli illan aikana ja helposti yli kymmenkunta tappiota. Pelimuotoina breakthrough, strikepoint ja rush. Osa peleistä vielä vihu tuli lähes yli juosten. Uusi kartta kyllä melko heikko hyökkääjän kannalta, varsinkin eka vaihe breakthroughssa. Tuntuu, ettei pahemmin mitään suojaa ole snipereilta kentällä.

BR oli ihan lupaava kyllä, ehkäpä siihen tulee panostettua, jos tuo peruspeli alkaa tuntua puulta.
 
Strikepoint on hyvä. Tuli vaan siitä mieleen että ihan sellane tuon ja rushin välimuoto eli s&dn tyylinen pelimuoto sopisi hienosti ja noita pikkukarttoja saisi jokaisesta isommasta todella monta raapaistua. Gadgetit vaan ehkä pilaa sen. Pitäis olla pelkistetympi. Ehkä sit portalin kautta. Ja hc vieläpä.
 
Nyt huomaa mihin karttasuunnittelun resurssit on menny. Ku kattoo tuota BR niin miettii vaan, että aijai ku pääsis tuonne vääntää conquestia.

Tollasia karttoja odotin ite peliin. On erillaista ympäristöä, luonnollisia korkeuseroja ja erillaisia rakennuksia sekä näyttää ihanan väljältä ja luonnolliselta nykyisiin karttoihin verrattuna.
Nykyiset kartat on AI:lla kyhättyjä kötöstyksiä, joissa ainut ero karttojen välillä on se, että toisessa rakennukset on tehty betonista ja toisessa tiilestä. Kartat on jotenkin kuolleita ulkoisesti ja sisäisesti.
Juuri pelasin erän Gauntlettia ja sitten tuota 4 pelaajan tiimin BR. Aivan loistavat kartat sekä juuri sopivan kokoiset ja tuli juuri sama mieleen että miksi vitussa nämä on tungettu johonkin erilliseen REDSEC-paskeeseen eikä ole pääpelissä conquest karttoina?
Koko BF6 tuntuu sadistien tekemältä kokeilulta jossa yritetään testata kuinka paljon vittuilua ihminen kestää. BF pelaajien silmien edessä heilutellaan sitä aivan mieletöntä potentiaalia joka tuossa pelissä on ja joka on jo 99% maalissa asti, mutta loppusilausta ei anneta sitten millään. Pelissä on hyviä karttoja, hyviä aseita, hyviä pelimoodeja mutta näitä vaan ei koskaan saa kerralla yhtäaikaa.

+ vituttaa aivan saatanasti millainen Ubisoft openworld scam/CoD-sokasotku tuosta Battlefieldin UI:sta on tullut. Kaikkialla on jotain vitun nappuloita, popuppeja, tokeneita, battlepasseja, time limited eventtejä yms. Olenko Batltefield 6 alkuvalikossa vai jossain 2000-luvun alun low effort piraattisivulla jossa yritetään tyrkyttää viruksia, free greencard:ia USA:n ja ilmaista rahaa?
 
Viimeksi muokattu:
Gauntletissa onneksi pääsee jatkoon se tiimin paras pelaaja niin ei ota hermoille niin pahasti kun tiimiläiset heittää matsin hukkaan.
Strikepoint en pelannut kuin yhden matsin ja kaksistaa kannettiin tiimiä ainoilla tapoilla kunnes vihu tiimi nappasi haulikot käyttöön ja kummatkin häivyttiin matsista. Ei tule tuota pelattua toista kertaa.

Blackwellissä nappasin sen uuden ajoneuvon ja rullailin siihen mäen harjalle että voi kerätä assisteja ampujalta. Rullailin uudestaan noita haasteita niin tuli 20 ja 32 assistia ajoneuvosta samaan aikaan niin meni aika mukavasti tuossa ajoneuvossa istuessa yhden breakthrough sektorin aikana.

BR sooloilin muutaman matsin eikä tosta tullu mitään. Saisi olla oma solo moodi näille ttv pelaajille ja squadsi vähä sama homma.
Kaikki vaikuttaa vihaavan kun lentelee helikopterilla ympärillä eikä ne halua tulla kyytiin... päätin sitten hommailla roadkillejä joka matsissa.
 
Viimeksi muokattu:
Redditissä paljon vihaisia postauksia tästä eilisestä updatesta. Eikö nämä poloiset ymmärtäneet battlepassin, skinien jne tulemisesta vaikka siitä jo ennen launchia puhuttiin. Pelihän oli alunperin tehty MYÖS CoD pelaajat silmällä pitäen, sen näki jo betassa.

Nyt nämä vihaiset redditorit valittavat kuinka heitä viilattiin linssiin yms ylireagointia. Codi sitä, codi tätä… Ei tämä patchi voinut mitenkään tulla yllätyksenä kenellekkään? :D

Mutta onko tämä nyt siis ihan paska BF2042 veroinen peli? Itse en ole vielä kuin betaa pelannut vaikka peli on ostettuna, mutta ajattelin tänään pelata. Katsotaan sitten mikä omaksi tuomioksi tulee, mutta ei nämä kosmeettiset ostojutut yms tulleet kyllä mitenkään yllätyksenä. Itse nautin BFV:stä viimeksi, 2042 ei maistunut ja korjaukset tuli peliin liian myöhään…

Edit: pientä korjailua
 
Viimeksi muokattu:
+ vituttaa aivan saatanasti millainen Ubisoft openworld scam/CoD-sokasotku tuosta Battlefieldin UI:sta on tullut. Kaikkialla on jotain vitun nappuloita, popuppeja, tokeneita, battlepasseja, time limited eventtejä yms. Olenko Batltefield 6 alkuvalikossa vai jossain 2000-luvun alun low effort piraattisivulla jossa yritetään tyrkyttää viruksia, free greencard:ia USA:n ja ilmaista rahaa?

Redditin puolella joku sanoi hienosti, että UI on kuin että olisi otettu AdBlock pois päältä.
 
Ei kyllä pysty ymmärtämään. Blackwellissä on näennäisiä maastonmuotoja mutta ne toimivat lähinnä snipukukkuloina. Itse pointeilla on joku yksi tönö suojana joka käytännössä tuhotaan pelin aikana. Ajoneuvoja varmaan eniten kaikista mapeista eli käytännössä kuolet inffinä 24/7 joko tankeille, kopuille, jeteille tai snipuille. Käytännössä samat ongelmat kuin Sobekissa mutta vielä pahempana kun mitään rakennuksia ei ole ja ajoneuvoja vielä enemmän. Bonuksena vielä noi armoriltaan tankin veroiset uudet kk-autot, joille ei voi mitään ilman useampaa engiä. Toisaalta kopullakin koomista lentää kun sut lockataan spawniin eikä ole maastoa tai rakennuksia joiden taakse pääsisi suojaan. Dicen mappisuunnittelijat kyllä ansaitsivat jokainen kenkää kun on niin amatöörimäistä puuhastelua eikä suunnittelussa käytetä pienintäkään järkeä. Ei tämä toki mikään varsinainen yllätys ole kun sama touhu on jo jatkunut useamman bäfän. Muissa pelimuodoissa Blackwelliä ei tosin tullut vielä kokeiltua ja jossain inf only muodossa se voisi ehkä jotenkin siedettävästi toimiakin.

Itellä tuo on vaan toiminut. Eilenkin vielä viimenen erä conquestia assaulttina, niin 22 capturea, 2.2 kd ja 15k pistettä. Siellä on oikeasti niin hyvin suojaa ja jeepeillä(joita spawnaa joka lipulle käytännössä) tai mrapilla pääsee lipulta lipulle nopeasti. Oli jo viidessä minuutissa melkein 10 capturea taulussa. Spawn beaconille löytyy todella hyviä paikkoja. Äärimmäisen toimiva mappi: Lähtee käyntiin nopeasti ja pattitilanteita ei helposti muodostu kuten jossain firestormissa jossa olisi ihan sama vaan olla kaikilla tankit.

Snipuja joo riitti, mutta niin on sitä suojaakin. Kiinnittää huomiota, että varsinkin pronessa siellä lipuilla on todella hyviä kulmia. Eikä meillä ollut edes hävittäjiä vihun tankkeja pudottamassa ja silti helppo voitto. Varmaan 5 erää pelasin eilen ja neljä voittoa.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi kyllä oikeitakin asioita mistä valittaa... Closed weapon conquest portalissa on nyt haudattu niin syvälle tuonne menujen syöveriin että täysin kuollut pelimuoto. Absoluuttisesti kukaan löydä sitä.
Yllättäen normaali conquestikin haudattu menun perälle että vihataanko tässä nyt klassikko pelimuotoa vai onko tämä taas tätä dicen omassa maailmassa eloa.

Closed Weapons All out Warfare häviää taas multiplayer tabistä 16 päivän sisään niin tiedä sitten oikein miten tätä pitäisi enään edes pelata kun HC ei inspiroi tätä idioottia.

Jos vain olisi se OIKEA OPPINEN SERVER BROWSER mutta taitaa olla liikaa vaadittu nykypäivän koodaaja apinoilta.
 
4 rerollia on käytettävissä weeklyille, kokeiltko jo?
Näkyy oikealla kun on valittuna jokin.

Voihan se toki olla niin tehty, että tulee BR/Gauntlet tehtäviä tilalle eli yhtä tyhjän kanssa.

Itse pelaan kyllä BR, niin se vähän rassaa että itsellä eka weekly (15x BR missions) on 6 päivää voimassa mutta vaatii 7 muuta weeklyä että aukeaa. :confused:
No tätä en huomannut, täytyypä tänään testata! Ei tuo BP niin kiinnosta, eli noi weeklyt vähän toissijaisia muutenkin. Ei niistä taida saada enää kuin noita tokeneita? (Ei expaa)
 
Itellä tuo on vaan toiminut. Eilenkin vielä viimenen erä conquestia assaulttina, niin 22 capturea, 2.2 kd ja 15k pistettä. Siellä on oikeasti niin hyvin suojaa ja jeepeillä(joita spawnaa joka lipulle käytännössä) tai mrapilla pääsee lipulta lipulle nopeasti. Oli jo viidessä minuutissa melkein 10 capturea taulussa. Spawn beaconille löytyy todella hyviä paikkoja. Äärimmäisen toimiva mappi: Lähtee käyntiin nopeasti ja pattitilanteita ei helposti muodostu kuten jossain firestormissa jossa olisi ihan sama vaan olla kaikilla tankit.

Snipuja joo riitti, mutta niin on sitä suojaakin. Kiinnittää huomiota, että varsinkin pronessa siellä lipuilla on todella hyviä kulmia. Eikä meillä ollut edes hävittäjiä vihun tankkeja pudottamassa ja silti helppo voitto. Varmaan 5 erää pelasin eilen ja neljä voittoa.
Ei siellä ole hävittäjiä ja koptereita kun ne lukitaan vihun basesta soflamilla ja AA-autolla ennen kuin pääsee edes ilmaan. Nuo kukkulat ei estä mitään. Ja alue lentää on niin pieni, että ei siellä pysty mitään tekemään ja noita base camppereita tuhoamaan kun C-RAM tuhoaa ohjukset.

Uudella panssariautolla vaan ajelee noita lippuja, koko squad autoon niin matsissa aina se +15 capturet ja koko squad sijoilla 1-4.

Tuokin mappi olisi battefield 2ssa 16vs16 koko ja siellä olisi max. Kuljetusheko molemmilla ja 1 MBT ja 1 IFV. No on tämä silti parempi kuin New Sobek City.
 
Olisi kyllä oikeitakin asioita mistä valittaa... Closed weapon conquest portalissa on nyt haudattu niin syvälle tuonne menujen syöveriin että täysin kuollut pelimuoto. Absoluuttisesti kukaan löydä sitä.
Yllättäen normaali conquestikin haudattu menun perälle että vihataanko tässä nyt klassikko pelimuotoa vai onko tämä taas tätä dicen omassa maailmassa eloa.

Closed Weapons All out Warfare häviää taas multiplayer tabistä 16 päivän sisään niin tiedä sitten oikein miten tätä pitäisi enään edes pelata kun HC ei inspiroi tätä idioottia.

Jos vain olisi se OIKEA OPPINEN SERVER BROWSER mutta taitaa olla liikaa vaadittu nykypäivän koodaaja apinoilta.
Kyllä kaipaa vanhaa toimivaa All Seeing Eye.

IMG_9247.png
 
No tätä en huomannut, täytyypä tänään testata! Ei tuo BP niin kiinnosta, eli noi weeklyt vähän toissijaisia muutenkin. Ei niistä taida saada enää kuin noita tokeneita? (Ei expaa)
Joo näytti siltä ettei enää saisi niistä expaa eli vain bp pisteitä, jos siihen käyttöliittymään on luottaminen.
Tiedä häntä vaikka sais expaakin, kun tän pelin valikot on muutenkin tosi usein huonoja kertomaan miten joku asia toimii.
 
Tuollainen lähti nätisti tupla laukauksella perään. ;) voitolla yöhön.
Kaksi kertaa ollut vihulla tankki loppuringissä ja molemmilla kerroilla ovat voittaneet. Olen pelannut noilla kerroilla supportilla, mutta ei tota BR:ää taida kannattaa pelata muulla kuin engineerillä. Tosin sama se on conquestissa. Engineer on helposti paras class.
 
Eilen pelailtiin tuota BR:ä neljän porukalla, ja ihan viihdyttäväähän tuo oli. Toki porukassa kaikki hauskempaa. Ensimmäinen valituksen aihe tulee ehkä siitä, että tuossa ei paljoa hengähystaukoja ole. Johtuukohan mapin koosta vai mistä. Muistelisin että jopa CoDin BR ei noin tiivistä mättöä ollut.
 
Ensimmäinen valituksen aihe tulee ehkä siitä, että tuossa ei paljoa hengähystaukoja ole. Johtuukohan mapin koosta vai mistä. Muistelisin että jopa CoDin BR ei noin tiivistä mättöä ollut.
Kyllä tämä on mun mielestä heittämällä rauhallisempi kokemus kuin Warzone.

Erityisen korostunut toi ero on itse tulitaisteluissa, missä Warzone on pahimmilaan aivan hirmuista adhd menoa.

Pelasitteko monta peliä?
Mietin vain sitä, kun eilen me laskeuduttiin isompaan kompleksiin niin siellä oli valtava määrä tiimejä.
Siinä oli meno melkoista.... suurin osa peleistä sen sijaan oli jopa aika aution oloista.
Toki ihan sama homma se on joka BR pelissä, että on niitä tiettyjä ns. hot droppeja ja varmaan ihan tuttu juttu kelle vaan joka jotain BR:ää hakannut.

Rundit on tässä kyllä nopeampia, eli varmaan rinkula menee loppuun nopeammin, joten periaatteessa tauot on väkisin pienempiä.
Silti ainakin itsellä toi eniten hengästymistä aiheuttava tekijä näissä on itse tappeluiden sekä liikkumisen tempo ja siinä tämä on kyllä rauhallisempi kuin codin BR.
 
Kaksi kertaa ollut vihulla tankki loppuringissä ja molemmilla kerroilla ovat voittaneet. Olen pelannut noilla kerroilla supportilla, mutta ei tota BR:ää taida kannattaa pelata muulla kuin engineerillä. Tosin sama se on conquestissa. Engineer on helposti paras class.
Ei kai sillä väliä millä classilla pelaa kun nappaa RPG mukaan kun sellainen tulee vastaan. Itsekin pelasin supportilla ja kaveri Engineerillä.
 
Näillähän EA vaan kosiskelee CODi kansan oman pelinsä pariin. Ihan ymmärrettävä taktiikka vaikka vituttaahan tuo.
Sitä CoDi kansaahan myös vituttaa nuo skinit ja ilmoittivat rajoittavansa räikeitä skinejä uusimpaan. Mikään tuskin estäisi pitämästä skinejä pelimaailmaan sopivana ja samat ihmiset niitä aivan varmasti silti ostelisi.

Itsellä ironisesti tämä ajaa nimenomaan sinne CoDin pariin parin vuosikymmenen tauon jälkeen, ostoskoriin päätyi MWR ja CoDWWII joissa ei siis ole näitä skinejä ja ADHD-liikkumista. Graafisestikaan nuo ei eroa uusimmista.
 
Itellä tuo on vaan toiminut. Eilenkin vielä viimenen erä conquestia assaulttina, niin 22 capturea, 2.2 kd ja 15k pistettä. Siellä on oikeasti niin hyvin suojaa ja jeepeillä(joita spawnaa joka lipulle käytännössä) tai mrapilla pääsee lipulta lipulle nopeasti. Oli jo viidessä minuutissa melkein 10 capturea taulussa. Spawn beaconille löytyy todella hyviä paikkoja. Äärimmäisen toimiva mappi: Lähtee käyntiin nopeasti ja pattitilanteita ei helposti muodostu kuten jossain firestormissa jossa olisi ihan sama vaan olla kaikilla tankit.

Snipuja joo riitti, mutta niin on sitä suojaakin. Kiinnittää huomiota, että varsinkin pronessa siellä lipuilla on todella hyviä kulmia. Eikä meillä ollut edes hävittäjiä vihun tankkeja pudottamassa ja silti helppo voitto. Varmaan 5 erää pelasin eilen ja neljä voittoa.

Niin missähän se suoja on siellä on?

blackwell_fields.png


Eihän tossa nyt tarvitse kuin katsoa tota pohjakarttaa niin näkee että mitään rakenteita ei oikeasti ole (random kuva Redditistä, jossa valitetaan samasta teemasta). Sinänsä koomista että HQ:n vieressä seisovalla F:llä on enemmän rakenteita kuin loppukartassa yhteensä. Toinen Dicen klassikkokin tässä on eli noi redditorin korostamat mielivaltaiset mapin rajat, jotka kaventavat pelialuetta cappien ympärillä täysin järjettömästi minimiin ja todellisesti rajaa pelialueen jonnekin keskelle tasaista tietä tai mäkeä.

Suuri capturemäärä mulle kertoo lähinnä siitä että pointteja ei voi puolustaa vaan mennään juurikin sillä kilpajuoksulla capilta toiselle ja se jolla on vähänkään enemmän porukkaa paikalla voittaa. Elossa säilyy juurikin niillä ajoneuvoilla.
 
Ei olisi pitänyt mennä sanomaan, sieltä ne violetit ukkelit tulee nyt :facepalm:

xhd7ysnuzowf1.jpeg
Olihan se ihan selvää, että ilmaiseen peliin tulee kaiken näköisiä skinejä. Ei niistä maastokuvioista kovin montaa variaatiota jakseta tehdä ja kuka niitä toisaalta ostaa jos ne ei ilmaisista skineistä juurikaan eroa. Jouluksi odotetaan joulupukki skiniä.
Ihan hauska br. Ei mikään maailmaa mullistava. Hetken jaksaa ja sitten kyllästyy
 
Olihan se ihan selvää, että ilmaiseen peliin tulee kaiken näköisiä skinejä. Ei niistä maastokuvioista kovin montaa variaatiota jakseta tehdä ja kuka niitä toisaalta ostaa jos ne ei ilmaisista skineistä juurikaan eroa. Jouluksi odotetaan joulupukki skiniä.
Ihan hauska br. Ei mikään maailmaa mullistava. Hetken jaksaa ja sitten kyllästyy
Tuo skini on siis käsittääkseni osa Battlefield 6 Season onea ja tulee ihan maksulliseen peliin.
 
Battle Royale tuntuu olevan ihan jees, vaikkakin en ole niin kyseisen pelimoodin fani. Aika mielenkiintoinen kartta kieltämättä. Yksi voittokin tuli otettua. Viimeisellä eloonjääneellä vihollisella oli tosin tankki ja vaati hieman kekseliäisyyttä tuhota se ilman mitään panssarintorjuntavälineitä. Onneksi peli antoi sabotoida ilmankin ja ympyrää pyöriessä tankki ei ehtinyt tähdätä tarpeeksi nopeasti:D

Suorituskyky oli kyllä yllättävän huono tuossa pelimoodissa. Pelin sen hetkistä FPS:ää en saanut millään näkyviin, mutta CPU ja GPU FPS näkyivät. Ihan +140 FPS tuntumassa mentiin, mutta ei tuntunut yhtään siltä. Multiplayer taas pyörii paljon paremmin.
 
Niin missähän se suoja on siellä on?

blackwell_fields.png


Eihän tossa nyt tarvitse kuin katsoa tota pohjakarttaa niin näkee että mitään rakenteita ei oikeasti ole (random kuva Redditistä, jossa valitetaan samasta teemasta). Sinänsä koomista että HQ:n vieressä seisovalla F:llä on enemmän rakenteita kuin loppukartassa yhteensä. Toinen Dicen klassikkokin tässä on eli noi redditorin korostamat mielivaltaiset mapin rajat, jotka kaventavat pelialuetta cappien ympärillä täysin järjettömästi minimiin ja todellisesti rajaa pelialueen jonnekin keskelle tasaista tietä tai mäkeä.

Suuri capturemäärä mulle kertoo lähinnä siitä että pointteja ei voi puolustaa vaan mennään juurikin sillä kilpajuoksulla capilta toiselle ja se jolla on vähänkään enemmän porukkaa paikalla voittaa. Elossa säilyy juurikin niillä ajoneuvoilla.

Ihan joka puolella. Enpä voi auttaa enempää, että suosittelen toki pelaamaan sitten jotain muuta peliä jos ei kerran kulje.
 
Ihan joka puolella. Enpä voi auttaa enempää, että suosittelen toki pelaamaan sitten jotain muuta peliä jos ei kerran kulje.
Täs nyt tuntuu menevän henkilökohtainen pärjääminen ja kartan järkevä ja tasapuolinen design kovasti sekaisin. Mappi voi olla ihan umpisurkea siitä huolimatta että siinä pärjää. Jompi kumpi tiimi sen surkeankin mapin aina voittaa ja surkeassa mapissakin saa kyllä kd:n plussalle jos osaa pelata.
 
Kaksi kertaa ollut vihulla tankki loppuringissä ja molemmilla kerroilla ovat voittaneet. Olen pelannut noilla kerroilla supportilla, mutta ei tota BR:ää taida kannattaa pelata muulla kuin engineerillä. Tosin sama se on conquestissa. Engineer on helposti paras class.
Aika usein tuntuisi voittavan tankki loppuringissä. Yhdessä pelissäkin oli squadilla kaksi tankkia loppuringissä...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 883
Viestejä
4 973 534
Jäsenet
79 913
Uusin jäsen
Gwendis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom