Battlefield 6

Pöh millekkää tehtäville. Joku turrakko käteen ja savua ja lipulle. Kerran puolessa vuodessa voi käydä kattomassa onko joku uus kepinjatke aseelle avautunu jos jaksaa.

Aikalailla tuolla periaatteella minäkin vedän. Pelailen peliä eri luokilla ja ajan myötä aukeaa, mitä aukeaa. Toki sen ymmärrän, että niistä voi ihan hyötyäkin olla.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Saakos sitää lisää xp kun oma tiimi voittaa? Enlisted pelissä siitä sai muistaakseni tuntuvan xp korotuksen kun oma tiimi voitti.
 
Itseä ei haittaa "grindaus", jos sillä saa jotain hienoja tarroja tai komeita maalauksia aseisiin. Se, että järjettömän grindauksen taakse piilotetaan aseita tai taropeellisia varusteita on liikaan. Esim 1 Sniper on siellä 150 headshot yli 200m, kun koko pelissä on 1 tai 2 mappia jossa noita voi edes saada. Itse olen saanut 10 eli ei ihan heti oo aukemassa tuo snipu.
Ja ei, en ole TikTok sukupolvea, hyvä jos edes internet sukupolvea, lähinnä lankapuhelin (jupeilla oli näppäimet puhelimessa ja pysy pelaamaan Hugoa).

Ihan tervetullut muutos, jos helpottuu nuiden kilkeiden hankinta. Melko rajallisesti on aikaa uppoutua pelaamaan muun elämän oheessa. Kyllä sitä ihan perus pelaamalla parin kymmenen tunnin sisään saisi olla auki spawn beakonit ja eod botit jne. Kosmeettiset jutut voi omasta puolesta olla grindaamisen takana.
Pointtini oli lähinnä, että naurettavaa kun helpotetaan noin paljon. Tuon 3 adrenaline tappoa saa yhteen tai viimeistään kahteen peliin. Sopiva määrä olisi ollut joku 10 tappoa mielestäni. Snipulle vaikka 30 yli 200m headshottia.

Kun pelin julkaisussa on näin monta asetta, niin mielestäni on ihan mielekästä, että kaikkia ei saa heti auki. Toki aika rajuja oli nuo alkuperäiset vaatimukset, mutta nyt niitä helpotettiin ihan liikaa.
 
On kyllä mitä enemmän peliin käyttää aikaa, niin sitä enemmän alkaa myös noi mapit tympiä. Jokaisessa vain hirveää ADHD hippaa ja vihulaisia on joka ilmansuunnassa. BF2042 sai ansaitusti kuraa, ja sen mapit ei olleet mitään taideteoksia, mutta niissä oli kunnon skaalan tuntua ja kentät tuntui oikeasti sotatantereilta näiden airsoft hippakenttien sijaan. Toivottavasti seasoneiden mukana saadaan myös isompaa karttaa peliin, eikä keskitytä näihin pienempiin. All-out conquest -pelimuodossakin seassa kenttiä, joissa ei ole edes ajoneuvoja mukana..
 
portal editoria tuli kokeiltua, mutta ei oikein auennut miten tuolla käytännössä tehdään mitään kun readme ohjeet loppu "avaa malli projekti" kohtaan
pitäisi kyllä olla vähän käyttäjä ystävällisempi jos EA olettaa pelaajien luovan mappeja tästä eteenpäin.
 
portal editoria tuli kokeiltua, mutta ei oikein auennut miten tuolla käytännössä tehdään mitään kun readme ohjeet loppu "avaa malli projekti" kohtaan
pitäisi kyllä olla vähän käyttäjä ystävällisempi jos EA olettaa pelaajien luovan mappeja tästä eteenpäin.
Tuohonhan pitäisi tulla vielä monimutkaisemmat luontityökalut käytettäväksi jossain vaiheessa. Se on eri asia tuleeko silloinkaan mitään kunnon ohjeita.
 
On nuo 4 miehen squadit kyllä aivan liian pieniä kun sattuu olemaan enempi kavereita vääntämässä samaan aikaan. Tuohon saisi kyllä tulla muutosta että
jos on esim. porukkaa 2 squadin verran että molemmat pystyisivät joinaamaan suoraan samaan lobbyyn. Turhauttavaa pelata kun joinaat kavereiden peliin joilla täysi squadi niin
oot sitten randomien kanssa vaikka olisi toinenkin squadi minkä saisi kasaan. Pahoittelut sekavasta tekstistä mutta toivottavasti ymmärrätte pointin.
Ja mitä noihin karttoihin tulee niin tällä pelaajamäärällä mapit ovat juuri sopivan kokoisia. Jos olisi yhtään isompia niin silloin pitäisi pelaaja määriäkin kasvatta ettei tarvitsisi
etsiä vihui kissojen ja koirien kanssa ympäri mappia löytämättä ketään.
 
tätä pidemmälle en ole editorissa päässyt.
Breakthrough Mirak A lipun vasemmalle puolelle laittanut vähän hiekka säkkejä jos niistä olisi apua hyökääjille ja kaivurin minkä ali joku noheva puolustaja pystyy ampua tuohon.

Näyttökuva 2025-10-26 182000.png

ja mapin vasempaan laitaa olisi tarkoitus lisätä kivi aitaa pellon viereen jota pitkin voi kyykkiä B lipulle jos ei muuten onnistu, mutta vaikea pistää kun ei tiedä missä se pellon raja menee
Näyttökuva 2025-10-26 181924.png


ois kyllä kiva lisäillä juoksuhautoja ja muita myös, mutta en nyt ole vielä tajunnut miten tätä kuuluisi "pelata" tässä editorissa.
Täytyy etsiskellä jotain YT tutoriaalia kun ei tätä yksinään tajua.
 
Pointtini oli lähinnä, että naurettavaa kun helpotetaan noin paljon. Tuon 3 adrenaline tappoa saa yhteen tai viimeistään kahteen peliin. Sopiva määrä olisi ollut joku 10 tappoa mielestäni. Snipulle vaikka 30 yli 200m headshottia.

Kun pelin julkaisussa on näin monta asetta, niin mielestäni on ihan mielekästä, että kaikkia ei saa heti auki. Toki aika rajuja oli nuo alkuperäiset vaatimukset, mutta nyt niitä helpotettiin ihan liikaa.

Ei nuo adrenaliinitapot ole vielä grindiä nähnytkään, kun seuraavana on se 20 concussion tappoa/assistia. Sille ei ilmeisesti tehty mitään.
 
On nuo 4 miehen squadit kyllä aivan liian pieniä kun sattuu olemaan enempi kavereita vääntämässä samaan aikaan. Tuohon saisi kyllä tulla muutosta että
jos on esim. porukkaa 2 squadin verran että molemmat pystyisivät joinaamaan suoraan samaan lobbyyn. Turhauttavaa pelata kun joinaat kavereiden peliin joilla täysi squadi niin
oot sitten randomien kanssa vaikka olisi toinenkin squadi minkä saisi kasaan. Pahoittelut sekavasta tekstistä mutta toivottavasti ymmärrätte pointin.
Ja mitä noihin karttoihin tulee niin tällä pelaajamäärällä mapit ovat juuri sopivan kokoisia. Jos olisi yhtään isompia niin silloin pitäisi pelaaja määriäkin kasvatta ettei tarvitsisi
etsiä vihui kissojen ja koirien kanssa ympäri mappia löytämättä ketään.
Omasta mielestä paras Squad järjestelmä oli BF2. 6 hengen squadit ja vain squad leaderiin spawnaus.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 005
Viestejä
4 982 835
Jäsenet
79 867
Uusin jäsen
peruskeijjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom