Battlefield 6 (10.10.2025)

10h pelattuna ja menee kyllä julkaisussa ostoon PS5:lle. Ennakkotilausta en periaatteesta tee. En tue sellaista toimintamallia.

Mutta tämä kyllä tosiaan yllätti positiivisesti. Sellainen BF ja CoD MW2019 hybridi, joka yksinkertaisesti toimii. Isot kartat kun vielä saadaan niin aijai.
 
Näinhän se kuuluukin mennä? Kehitys kehittyy, näyttiksissä enemmän vääntöä, ja pelit osaavat hyödyntää sitä? Järkevintähän se on tehdä hyvin pyörivä peli, joka ei kuitenkaan pyöri asetukset tapissa 300fps. Jos näin olisi, niin kehittäjillä jäisi aika paljon paukkuja käyttämättä graafisesti. Omasta mielestä suorituskyky on hyvällä tasolla, muutaman vuoden vanhalla koneella 4K pyörii n. 80fps. Jopa yllättävän hyvä suorituskyky.
No tässä on pointtia kyllä :thumbsup:

Ja riittää asiakkaita seuraavan sukupolven 6090 3000€ kortteihin jos haluaa koneesta esiin sen mitä perus telkku osaa näyttää kun BF 7 tai CoD 7 tulee :hmm:

Mun mielestä nuo pelit ei ihan niin huikeesti tunnu näyttävimmiksi muuttuvan mitä suhteessa vaativat raudalta, mutta tosiaan kuten sanoit niin hyvä että otetaan löysät pois.

…onneksi siltin on DLSS eikä SLI 😬
 
wgLIhGa9I3.png


Varmaan moni huomannutkin, mutta Twichin bäfä 6-striimiä (DropsEnabled) katselemalla saa skinejä. Riittää toki että striimi jossain taustalla ja äänet pois ja ei tarvitse aikaansa käyttää.
On tämä minulle maistunut. 2042 beta ei innostanut ostamaan, tämä paljon parempi peli kaikin puolin.
 
Vaikka 4K ja 120/144hz on jo antiikkia tekniikan kehityksen osalta, se on silti ihan törkeän raskas resoluutio saada pyörimään noilla ruuduilla kaikki tätysillä nykyajan paska engineillä, frostbite sentään on hyvin optimoitu.
 
Itse olen tämän uusimman kokenut positiivisenä yllätyksenä. Näyttää hyvältä, kuulostaa hyvältä, toimii ja pelaa hyvin. Tankeillakin alkoi jo porukkaa kaatua, kun ymmärsi miten toimii ja missä kannattaa liikkua. Helikoptereita en ole päässyt kokeilemaan, mutta sekin pitää opetella, mielestäni BF3 oli paras helikoptereiden tuntuma.

Joo ehkä betan mapit liian pieniä, mutta onhan Battlefieldeissä aina monipuolisia karttoja ja eiköhän tähänkin tule. Näissä mapeissa kannattaa lopettaa se rynnäköinti joka suuntaan ja miettii mihin liikkuu ja sijoittuu. Hyvin on aikaa touhuta.

Itsellä viimeiset fps kokemukset on mw3 ja bo6 multiplayer. Ja näihin verrattuna pelitempo on kyllä hidas ja kartat "reilun"kokoisia. Mutta hyvällä tavalla. Liikkuminen on jouhevaa ja eteenpäin menevää. Battlefield-fiilis tässä uusimmasta kuitenki vahvasti löytyy ja menee todennäköisesti hankintaan.
 
Vaikka 4K ja 120/144hz on jo antiikkia tekniikan kehityksen osalta, se on silti ihan törkeän raskas resoluutio saada pyörimään noilla ruuduilla kaikki tätysillä nykyajan paska engineillä, frostbite sentään on hyvin optimoitu.

Siis se on raudalle raskas. Eihän paras x3d prossu ja 5090 pyöritä mitään uutta peliä ilman dlss:ää 4K resolla noilla ruuduilla. Sen takia nuo dlss ja vastaavat on keksitty, koska se pikselimäärä on niin valtava.
 
Pari erää Breakthroughta pelattu, yksi hyökkääjillä Cairossa, yksi puolustajilla vuoristossa. Molemmat tuntuivat aika aika keskeneräisiltä kartoilta tuota pelimuotoa varten, hyökkäävä osapuoli hakkasi päätä seinään molemmissa.

E: Tuon vitun Call of Duty liukumisen voisi ottaa kokonaan pois.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä nopeimmalle twitchistä saatu koodi jos tarvetta.

GP2C-QT6P-LN4N-LK32
 
Ensifiilikset 20 min jälkeen -> näyttää ja tuntuu paskalta. Kontrolleista lähtien kaikki on jotenkin tahmeaa ja todellakin tulee fiilis beta-tason pelistä.
 
Kyllähän tuo pelattavalta vaikuttaa. Hiukan kyllä netcode kusasee nilkkaan mutta ei tämä nyt niin paha ole kuin BF4 alkuaikoina. Ja tulee kyllä mieleen joku UE5 räiskintä.

Paljon mainostettu destruction on kyllä lähemmäs vitsi. Turhan moni seinä on semmonen ettei voi tuhota mikä kyllä kyrsii kun joku snipu istuu siellä ja tankin panos vaan läsähtää seinään tekemättä mitään.
Taloja ei saa romahtamaan vaan aina jää puolet väkisin pystyyn. Maahan ei edes kraatereita kuten BF4 aikoina mihin mennä suojaan.

Itseä ärsyttää tankeissa tuo 3rd personissa valon nopeudella liikkuva ruutu mutta 1st personissa mennään sitten etanan nopeutta. Kaiketi tottumus kysymys tuo.

Mitä karttoihin tulee tuntuvat kyllä vähän turhan pieniltä paitsi tuo Liberation peak. Kun katsoo noita muitakin karttoja mitä betassa ei ole niin vaikuttaa kyllä firestormia lukuunottamatta lähemmäs codia.
 
Ensifiilikset 20 min jälkeen -> näyttää ja tuntuu paskalta. Kontrolleista lähtien kaikki on jotenkin tahmeaa ja todellakin tulee fiilis beta-tason pelistä.
Tällaisissa viesteissä mitkä haukkuu pelin aivan roskaksi olisi mielenkiintoista kuulla hieman tarkemmin huonoista puolista. En tiedä mitä sitten odotit jos peli näyttää aivan paskalle.
 
Viimeksi muokattu:
katohan, nyt vasta hokasin että kun ampuma radalla tykittelee niin piippukin kuumuu :D taistelussa kerkee tuollasiin kiinnittää huomiota
 
Usein tuo DLSS quality toimii kyllä todella hyvin, mutta välillä tuppaa pehmostelun näkemään kun 42” näyttö :D
Joo kyllä DLSS qualitykin voi näyttää pehmeältä.
Koko DLSS toteutuksen laatuhan vaihtelee isosti pelistä toiseen, ei se ole universaali toteutus.
Tai jos on, niin sitten pelin engine ja grafiikka muuten ei pelitä niin hyvin yhteen.

Esim. codeissa mun silmä ei kestä 27" 1440p näytöllä edes quality asetuksen DLSS:ää.
Kuva on mun mielestä aivan liian pehmeä.
Saa sitä toki sitten erikseen sharpnessilla fiksattua, mutta ei silti ihan sama ole.

Me toki tästä ollaan aiemminkin puhuttu, eli 4K resolla DLSS on ylipäätään paljon käytettävämpi. Kuten sun kokemus codeissa 4K + DLSS.
Se base reso on sen verran parempi mistä lähdetään kuvaa tekemään.
Toki nyt Nvidia on kai tuonut tuen asettaa itse sitä base reson (mikä lie oikea termi) eli prosentin säätämistä, mutten oo tutustunut.
 
Onko joku Plesellä pelannut löytänyt asetusta, jolla saisi liipaisimia vähemmän herkiksi? Nyt aseet laukeavat jo kun vasta puristaa tyhjiä pois.
Täh ? Oletko sitä asetusta jo säätänyt ? Tuohan on oletuksena 100, joten sitä voi vaan muuttaa herkemmäksi.
Löytyy CONTROLLER valikosta kolmiolla ja sen jälkeen ihan alas OTHER kategoriaan CONTROLLER TUNING.
 
Tällaisissa viesteissä mitkä haukkuu pelin aivan roskaksi olisi mielenkiintoista kuulla hieman tarkemmin huonoista puolista. En tiedä mitä sitten odotit jos peli näyttää aivan paskalle.
Odotin että tämä olisi näyttänyt edes paremmalta kuin vaikkapa BF4, mutta ainakin omiin silmiin näytti huonommalta ja erityisesti jotenkin "sumuisemmalta". En tiedä sössiikö DLSS (quality-asetuksella) grafiikat jollakin tavalla, mutta silti. Myös kaikki HUD-elementit ja valikot olivat jotenkin keskeneräisen näköisiä. Siihen sitten päälle kontrollien yleinen kankeus jne. Kaikki voi toki muuttua ja parantua julkaisuun mennessä, mutta perinteisesti BF-sarjassa beta on ollut aika pitkälti yhtä kuin valmis tuote.

Täytyy nyt vielä viikonloppuna ajan kanssa pelata lisää, mutta alkufiilis oli sillä puolella, että ei jatkoon.
 
Ite pelailin muuten hiirellä ja näppiksellä normi PS5. Todella hyvä tuntuma oli, ei tuntunut mitään hiiren kiihdytelyä tai muuta lagia olevan. Toki n. 80fps hiirellä pelaaminen on vähän siinä ja siinä, mutta aina parempi kuin ohjaimella jos pitää ampua... :) Yhtä hyvin siis kuin uusimmissa COD:eissa. Nyt on saatu viimein hiiri ja näppis kunnolla käyttöön konsoleille.
 
Odotin että tämä olisi näyttänyt edes paremmalta kuin vaikkapa BF4, mutta ainakin omiin silmiin näytti huonommalta ja erityisesti jotenkin "sumuisemmalta". En tiedä sössiikö DLSS (quality-asetuksella) grafiikat jollakin tavalla, mutta silti. Myös kaikki HUD-elementit ja valikot olivat jotenkin keskeneräisen näköisiä. Siihen sitten päälle kontrollien yleinen kankeus jne. Kaikki voi toki muuttua ja parantua julkaisuun mennessä, mutta perinteisesti BF-sarjassa beta on ollut aika pitkälti yhtä kuin valmis tuote.

Täytyy nyt vielä viikonloppuna ajan kanssa pelata lisää, mutta alkufiilis oli sillä puolella, että ei jatkoon.
Omaan silmään servulla peli näytti paremmalle kuin BF4, mutta UI:sta ja HUD:ista olen kyllä samaa mieltä että ne on suoraan sanottuna hirveät.
 
Ei ole tullut pelailtua PvP FPSa aikoihin. BF3/4/1 ja OW on viimeisimmät ja hyvin vähän Armaa, Squadia sekä Reforgeria päälle. BFV testasin betassa, mutta 2042 näytti sellaiselta etten edes betaa koitanut.

Tahkosin eilen ja tänään muutaman tunnin levelille 11. Ekoissa erissä huomasi kyllä, että setämiestä viedään kuin litran mittaa :) Pelaamattomuus yhdistettynä heikkeneviin refleksihin oli kyllä jatkuvaa kuolemaa, varsinkin kun en ole ikinä olut kummoinen FPS pelaaja. 5900X + RTX3080 + 32GB @1440 kombolla heitin kaiken maksimiin ja oli kuin hidastetusta leffasta. DLSS ja muut himmelit ei ole päällä ja tiputin kaiken mediumille, minkä jälkeen FPS oli useinmiten näytön maksimin 165 FPS. Säädin asetuksia Silkin videon perusteella (@10:10) ylöspäin (+joitain low asetuksia listan lopusta -> med/high) ja näillä pysyy +100 FPS. Apinoin tuosta (@13:25) myös osan hud ja ikoni asetuksia, mitkä tuntui toimivan itselle ihan jees. Itselle UI, HUD ja valikot olivat positiivinen yllätys selkeydessään verrattuna vaikka 2042 vastaaviin, varsinkin noiden Silkin säätöjen jälkeen.



Muutaman erän jälkeen pääsi tuntumalle ja tuntui että ehti jo reagoida ja sai jotain aikaankin. Pelailen lähinnä supporttia ja engiä. Assaulttia testasin pari peliä ja kyllä se tuntuu omissa käsissä tehokkaammin tappavan kuin vaikka supportin hidas LMG. Tiimipelaamista tuntui olevan suht ok, revivea ja korjausta sekä yhdessä etenemistä. Itsellä oli kyllä napit välillä hukassa ja varsinkin se classien "ultimate" jäi käyttämättä lähes kokonaan. Mapit oli pienia ja siksi hektisiä. Isommat kentät itsellekin enemmän mieleen ja sitä oikeaa Battlefieldiä. Erät oli aika yksipuolisia, tulikohan 10 tappiota putkeen lähes 0 - 700 luvuin. Toki sinne muutaman parin pisteen tiukka eräkin mahtui mukaan. Se avoin vuoristokenttä ei ollut mieleen, koska siitä tuli lähes poikkeuksesta sniper alley.

EU servuilla Conquest (molemmat modet) tuntuu olevan rikki. Eilen lataus jumitti välillä kentän vaihdossa välkkyvään BF6 taustakuvaan, tuohon auttoi vain ALT+F4. Tänään jumi koko ajan, eikä Conquestiin päässyt ollenkaan. Breakthrough toimi moitteetta. Jotkut spekuloivat, että Cairon mappi aiheuttaa tuon, tiedä sitten.

Omalle kohdalle ei osunut PELILLISESTI yhtään bugia tai show stopperia (pl. tuo Conquest ei pelaa homma), eli siinä suhteessa positiivinen yllätys. Melko hektinen ja betassa pienet kentät, mutta elättelen toiveita että tämä olisi pitkästä aikaa ihan hankinnan arvoinen tekele. Toki BF3 aikaiset server browserit (Battlelog) olisi erittäin jees.
 
Pari erää Breakthroughta pelattu, yksi hyökkääjillä Cairossa, yksi puolustajilla vuoristossa. Molemmat tuntuivat aika aika keskeneräisiltä kartoilta tuota pelimuotoa varten, hyökkäävä osapuoli hakkasi päätä seinään molemmissa.

E: Tuon vitun Call of Duty liukumisen voisi ottaa kokonaan pois.
tänään on ollut useampi matsi breakthroughta siinä vuoristo mapissa missä hyökkääjät leiriytyy siihen ekalle kalliolle ja häviää pelin.

ei osata käyttää savuja, liikkua eteenpäin ja puolustaa hetken aikaa.
Tosta jos pääsee seuraavalle etapille niin helpottaa huomattavasti kun tankilla tai räjähteillä paukuttelee seinät ja aidat nurin hyökkääjien puolelta.
Viimeinen kohde onkin ihan kaaosta sitten ja menee ihan kolikon heitoksi kumpi voittaa
 
Voin vain toivoa että tässä kohtaa meille annettiin puolet pienemmät kartat kuin mitä julkaisussa tulee olemaan. Ihan hauskaahan tämä muuten on mutta en vielä lähtisi tässä vaiheessa sanomaan paremmaksi kuin BF4 :D
 
Voin vain toivoa että tässä kohtaa meille annettiin puolet pienemmät kartat kuin mitä julkaisussa tulee olemaan. Ihan hauskaahan tämä muuten on mutta en vielä lähtisi tässä vaiheessa sanomaan paremmaksi kuin BF4 :D
No jos miettii vaikkapa Operation Firestormia joka jo julkistettu tulevan julkaisuun, niin onhan se ihan eri kalibeeria kuin nämä mitä betassa nähty.
 
Jos pelaat PC:llä 4K näytöllä niin suosittelen custom resolution 3840 x 1680. Samalla korjaantuu pelin ahdas FOV. Ja nVidian control panelista No scaling päälle niin saat mustat palkit ylös ja alas.

1680.png
 
Voi voi. Tankki vs tankki tappelu, ammuttiin toisiamme varmaan minuutin verran, kumpikaan ei tuhoudu kun molemmilla 1-2 korjaajaa. Panokset alkaa loppumaan, ajan vastustajaa päin, ja vähän ennen rämäämistä ammun kerran. Hyppään tankista, 2 RPGtä 2 sekunttiin, tankki tuhoutuu välittömästi. Takaisin omaan tankkiin ja peruutan pois. Noissa singoissa/niiden balanssissa ei oo mitään järkeä. Toivotaan että jv vs ajoneuvo balanssia korjataan merkittävästi.

E:
Yleinen huomio myös tankeista, gunneri tuntuu tekevän 75% tankin selviämisestä. Se gunnerin konekivääri on ihan helvetin hyvä, ja kääntyy nopeasti. Käytännössä sillä saa tappoja tosi helposti. Kuskin tykki MBTssä on täysin turha jv'tä vastaan, kun vaatii direct hittejä että tappaa. Konekivääri kuskilla on gunnerin kk'ta huonompi, mutta hidas kääntyminen tykin mukana tekee siitä korkeintaan välttävän. Tuntuu että hyvällä gunnerilla tankki voi sekoilla aika hyvällä omatunnolla, huonolla gunnerilla eliniänodote on luokkaa 20sec vaikka pelaisi kuinka passiivisesti.

Eli vaikka vahvasti olen sitä mieltä, että sinkoja tarvii nerffata, sanoisin myös että gunnerin kk'ta tarvii nerffata sen mukana. Isoin ongelma TTK. Muuten ihan fine, mutta ehkä 1-2 osumaa lisää tappoon. Tai sitten tulinopeutta alemmas lähemmäs kuskin kk'ta - mutta ite ehkä tykkään että vähän erilainen.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä meisinki äsken joukkueella breaktroughssa hyökkääjänä. Tuli oikeen bäfä meisinki ja savut lenti niin päästiin etiäpäin. Viimenen ylärinne oli sitten aika mahoton. Kyllä maistuu.
 
Isoin ongelma TTK. Muuten ihan fine, mutta ehkä 1-2 osumaa lisää tappoon.
Ongelma ei ole TTK vaan TTD (imo)

Tässä vielä selitykset noille jos ei tiedä mikä on TTK:n ja TTD:n ero

  1. TTK, time to kill, is the amount of time it takes from when you first hit someone until they die. It works like it's supposed to, you can feel it's too fast or too slow, but it's not bugged currently.
  2. TTD, time to death, is the time from when you start to take damage until you die. Due to an error in the netcode, a bug or a low refresh rate, you'll often receive multiple hits in a single "packet" from the server, meaning you die in a single frame of gameplay with no chance to even react. The guy shooting at you didn't dish out that damage in one frame and probably can't tell anything was wrong on your end, but that's just how the server relayed it to you for whatever busted reason.
 
Odotin että tämä olisi näyttänyt edes paremmalta kuin vaikkapa BF4, mutta ainakin omiin silmiin näytti huonommalta ja erityisesti jotenkin "sumuisemmalta". En tiedä sössiikö DLSS (quality-asetuksella) grafiikat jollakin tavalla, mutta silti. Myös kaikki HUD-elementit ja valikot olivat jotenkin keskeneräisen näköisiä. Siihen sitten päälle kontrollien yleinen kankeus jne. Kaikki voi toki muuttua ja parantua julkaisuun mennessä, mutta perinteisesti BF-sarjassa beta on ollut aika pitkälti yhtä kuin valmis tuote.

Täytyy nyt vielä viikonloppuna ajan kanssa pelata lisää, mutta alkufiilis oli sillä puolella, että ei jatkoon.
En tiedä miltä DLSS näyttää, ainakin FSR Quality ja Native näyttää identtiseltä. Sumuisuuteen vaikuttaa sharpness asetus.
 
TTK:n rekisteröinti tuntuu toimivan aika hyvin, mutta tuo bäfän perusongelma TTD on aika karsea liian usein. Tulee aika usein kaikki damage yhdessä paketissa tai yhdellä kudilla, vaikka death overlay näyttää useita osumia.

Muuten toimi ihan ok ainakin muutaman tunnin mitä pelaili eilen. Animaatiot ja niiden synkkaus myös bugaa ihan koko ajan ja kranaattien heittäminen on tehty ihan hirveäksi.
 
Nyt on taas takana muutama matsi. Edelleen fiilikset pelistä on keskinkertaiset. Eipä sillä ihan mukavaa viihdettä tämä silti on ollut. Pientä lämpenemistäkin tapahtunut kun alkaa tottumaan noihin epäkohtiin. Haulikosta kuoriutui yllättäen ahtaiden mappien paras snipu..
 
Odotin että tämä olisi näyttänyt edes paremmalta kuin vaikkapa BF4, mutta ainakin omiin silmiin näytti huonommalta ja erityisesti jotenkin "sumuisemmalta". En tiedä sössiikö DLSS (quality-asetuksella) grafiikat jollakin tavalla, mutta silti. Myös kaikki HUD-elementit ja valikot olivat jotenkin keskeneräisen näköisiä. Siihen sitten päälle kontrollien yleinen kankeus jne. Kaikki voi toki muuttua ja parantua julkaisuun mennessä, mutta perinteisesti BF-sarjassa beta on ollut aika pitkälti yhtä kuin valmis tuote.

Täytyy nyt vielä viikonloppuna ajan kanssa pelata lisää, mutta alkufiilis oli sillä puolella, että ei jatkoon.

Mulla on läppärissä rtx4060, sen 1080p resolla peli näytti huomattavasti nätimmältä kuin pöytäkoneen 1440p ultrawidellä ja rx3080:lla. Läppärillä 90fps, pöytäkoneella 60fps.

Täytyy nyt tässä viikonlopun aikana ihmetellä noita asetuksia, 3080 kanssa peli näytti kuin olevan 720p huonosti skaalattu 1440p:ksi. Läppäri taas näytti natiivilta 1080p.
 
Taloja ei saa romahtamaan vaan aina jää puolet väkisin pystyyn. Maahan ei edes kraatereita kuten BF4 aikoina mihin mennä suojaan.

Itseä ärsyttää tankeissa tuo 3rd personissa valon nopeudella liikkuva ruutu mutta 1st personissa mennään sitten etanan nopeutta. Kaiketi tottumus kysymys tuo.
Mielestäni kraaterit saa aikaiseksi kyllä aikaiseksi esim. pelkällä käsikranaatillakin? Ja samaa mieltä tuo kameran liike ajoneuvoissa, vihaan 3. persoonassa pelaamista, mutta välillä tuntuu että pakko vaihdella 1. ja 3. persoonan välillä että ehtii (varsinkin kaupunkikentässä) reagoimaan tarpeeksi nopeasti.
tänään on ollut useampi matsi breakthroughta siinä vuoristo mapissa missä hyökkääjät leiriytyy siihen ekalle kalliolle ja häviää pelin.

ei osata käyttää savuja, liikkua eteenpäin ja puolustaa hetken aikaa.
Tosta jos pääsee seuraavalle etapille niin helpottaa huomattavasti kun tankilla tai räjähteillä paukuttelee seinät ja aidat nurin hyökkääjien puolelta.
Viimeinen kohde onkin ihan kaaosta sitten ja menee ihan kolikon heitoksi kumpi voittaa
Noita savuja saisi ihmiset kyllä enemmän käyttää. Itsellä on aina savut valittuna ja viskon niitä lipulle, tuntuu että noin 10min pelaamisen jälkeen alkaa pari muutakin pelaajaa tajuamaan niiden hyödyn ja loppumatsissa aina yleistyvät.
 
Ensimmäinen huijari jo nähty, 38 tappoa muutamassa minuutissa. Taisi olla jokin testi vain kun lähti pelistä aika nopeasti.



Näköjään youtubesta löytyy videoita jo näistä.
 
Voi voi. Tankki vs tankki tappelu, ammuttiin toisiamme varmaan minuutin verran, kumpikaan ei tuhoudu kun molemmilla 1-2 korjaajaa. Panokset alkaa loppumaan, ajan vastustajaa päin, ja vähän ennen rämäämistä ammun kerran. Hyppään tankista, 2 RPGtä 2 sekunttiin, tankki tuhoutuu välittömästi. Takaisin omaan tankkiin ja peruutan pois. Noissa singoissa/niiden balanssissa ei oo mitään järkeä. Toivotaan että jv vs ajoneuvo balanssia korjataan merkittävästi.

E:
Yleinen huomio myös tankeista, gunneri tuntuu tekevän 75% tankin selviämisestä. Se gunnerin konekivääri on ihan helvetin hyvä, ja kääntyy nopeasti. Käytännössä sillä saa tappoja tosi helposti. Kuskin tykki MBTssä on täysin turha jv'tä vastaan, kun vaatii direct hittejä että tappaa. Konekivääri kuskilla on gunnerin kk'ta huonompi, mutta hidas kääntyminen tykin mukana tekee siitä korkeintaan välttävän. Tuntuu että hyvällä gunnerilla tankki voi sekoilla aika hyvällä omatunnolla, huonolla gunnerilla eliniänodote on luokkaa 20sec vaikka pelaisi kuinka passiivisesti.

Eli vaikka vahvasti olen sitä mieltä, että sinkoja tarvii nerffata, sanoisin myös että gunnerin kk'ta tarvii nerffata sen mukana. Isoin ongelma TTK. Muuten ihan fine, mutta ehkä 1-2 osumaa lisää tappoon. Tai sitten tulinopeutta alemmas lähemmäs kuskin kk'ta - mutta ite ehkä tykkään että vähän erilainen.

Tais olla toka kierros kun hyppäsin tankkiin gunnerin paikalle ja tulihan sieltä 70 tappoa hyökätessä 😆 kunnon laserpyssy!
 
Täh ? Oletko sitä asetusta jo säätänyt ? Tuohan on oletuksena 100, joten sitä voi vaan muuttaa herkemmäksi.
Löytyy CONTROLLER valikosta kolmiolla ja sen jälkeen ihan alas OTHER kategoriaan CONTROLLER TUNING.
Vedänkin takaisin tämän oletusasian. Näköjään siis BF6:ssa taitaakin noi L2 ja R2 napit (ainakin siis pleikkarilla) olla ns. ON/OFF. Joka on omasta mielestäni hyvä juttu. Eli ainoastaan dead zonella voi tuohon vaikuttaa, jos haluaa että pitää painaa liipaisinta pitkälle, ennekuin tapahtuu.
Erikseen on sitten asetus, jolla voi määritellä missä maximi tulee vastaan. Eli varmaankin esim. ajoneuvojen kaasu tmjs.
 
Chanllenget näyttäisi bugaavan... Esim. olin jo saavuttanut recon spot challengen, mutta nyt se näyttää 188/300..
 
Onko kellään samaa bugia: Kun tähtäät vihollista ja spottaat hiiren rullalla vihollisen, spottaamisen sijaan tähtäin siirtyy automaattisesti sivuun? (Muutaman sentin 27" näytöllä.)


Ja pakko myöntää, että hyviä QoL päivityksiä tullut;

-puolikuolleena näkee lähimpien supportien sijainnin ja onko kukaan tulossa revivaan
-kun katsoo lippua kohti, näkee mikä siellä on 'miehitystilanne' (montako omaa ja montako vastustajaa)
 
Ongelma ei ole TTK vaan TTD (imo)

Tässä vielä selitykset noille jos ei tiedä mikä on TTK:n ja TTD:n ero

  1. TTK, time to kill, is the amount of time it takes from when you first hit someone until they die. It works like it's supposed to, you can feel it's too fast or too slow, but it's not bugged currently.
  2. TTD, time to death, is the time from when you start to take damage until you die. Due to an error in the netcode, a bug or a low refresh rate, you'll often receive multiple hits in a single "packet" from the server, meaning you die in a single frame of gameplay with no chance to even react. The guy shooting at you didn't dish out that damage in one frame and probably can't tell anything was wrong on your end, but that's just how the server relayed it to you for whatever busted reason.
Kyllä, TTK. Jos et oo vielä kokeillu, se gunnerin kk sulattaa jv'n ihan hetkessä. Se tuntuu tosi vahvalta ihan gunnerina ollessa.
 
Tässä vielä yks Twitchistä saatu koodi jos joku perjantai illan ratoksi haluaa kokeilla.

HVVH-46RZ-HCM4-95VJ
 
Millä ihmeellä helikopterin gunnerina pystyy käyttämään niitä ohjautuvia ohjuksia? Tykki kyllä toimii mut missilet ei inahdakaan:lol:
 
Oli kyllä hyvä veikkaus ettei jollain menny edes 24h about copypasteta yhdet ESP ja aimbotit jo betaan.

Sieltä vaan ostelemaan kympillä parilla, niin pääsee EA ihmettelemään miten ne nyt vieläkin pääsee läpi, vaikka secure bootitkin laitettiin väkisin kaikille päälle!1

Huutonaurua taas EA:n omille copypasteelijoille/deveille.
 
Saako tuon aseen vaihdon jotenkin unbindattua niin että se ei rullasta sitä tee? En ainakaan onnistunut siinä.
 
Oli kyllä hyvä veikkaus ettei jollain menny edes 24h about copypasteta yhdet ESP ja aimbotit jo betaan.
Kummallista kyllä. Itse en koodaamisesta jne ymmärrä mitään, mutta miten tällläiset voi edes olla mahdollista näin nopeasti?
Jotain sisäpiiriläisiä ? Vai perustuuko nämä nykyään jo AI hommiin, jotka reaaliajassa jo skannaa peliä ? Joo.. alkaa kyllä monipelit olla kuollutta hetkenpäästä, kun ei siellä pelaa enää kuin botit toisiaan vastaan. Surullista.
 
Saako tuon aseen vaihdon jotenkin unbindattua niin että se ei rullasta sitä tee? En ainakaan onnistunut siinä.
Keybindistä etit rullavaihdon, valitse ja pidä ESC pohjassa, valitse molemmat suunnat erikseen. Voi tosin olla ettei toimi, jotkut näppäimet taitaa olla hard locked.
 
Kummallista kyllä. Itse en koodaamisesta jne ymmärrä mitään, mutta miten tällläiset voi edes olla mahdollista näin nopeasti?
Jotain sisäpiiriläisiä ? Vai perustuuko nämä nykyään jo AI hommiin, jotka reaaliajassa jo skannaa peliä ? Joo.. alkaa kyllä monipelit olla kuollutta hetkenpäästä, kun ei siellä pelaa enää kuin botit toisiaan vastaan. Surullista.
Jälleen kerran asia, joka ratkeaisi kun vaan laitettaisiin ne perkeleen serverit eikä pelkkää matchmakingiä :) Aktiiviset adminit tulevat aina olemaan tuhat kertaa parempi hakkerintorjunta kuin mikään automaattinen järjestelmä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 534
Viestejä
4 871 000
Jäsenet
78 674
Uusin jäsen
mikaeljt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom