Nick930 on ollut mukana pelin studio testeissä useamman kerran viimeisen parin vuoden aikana. Videolla käydään läpi mitä Betalta/julkaistulta kannattaa odottaa.
Videolla käydään pikaisesti läpi teema, mappeja ja niiden tuhoutumista, combat pelimekaniikkoja, ajatuksia aseista, hahmojen luokista ja muutoksista sekä ajoneuvoista. Osittain, samaa infoa kuin jackfragsin videollakin kuultiin.
dice on halusi välttää levolution tapahtumia, mutta se ei tarkoita että laajemman luokan tuhoaminen puuttuisi pelistä.
Talon katolta voi hypätä alas ilman dmg jos tekee ton uuden kuperkeikan painamalla C oikeaan aikaan. Tietysti laskuvarjokin on olemassa.
8.37
lmg ja dmr on vielä "beta" vaiheessa rekyylin ja dmg suhteen. Itse olettaisin mitä vuodetuilta videoilta näki että monesta aseesta puuttuu vielä rekyyli, tekstuurit ja tai mallit, mutta betaan on priorisoitu monipuolisesti aseita jotka on ns "käyttökunnossa"
10:09
Assault classia on buffailtu aika paljon. Uudistuksina löytyy incendiary tyyppinen kranaatin heitin, flashbang, 2 pääasetta ja spawn beacon.
muok. assaultille pystyy valita kummankin tyyppisen kranaatin heittimen samaan aikaan. HE ja Incendiary toisen pääaseen sijasta.
Supportille on heitetty assaultin entinen tehtävä antaa HP tai ammuksia ja herättää kaatuneita henkiin. Defib palauttaa takaisin henkiin 50% HP:lla. Defib pystyy lataamaan pidempään ja käyttämään nopeasti 3 kertaa putkeen, mutta en kyllä ymmärrä mitä tuo tarkoittaa kun defib animaatio on on muutenkin jotain sekuntin luokkaa.
muok. defib kuvauksessa itse pelissä kyllä lukee että toimii kuten ennenkin. Kun lataa hetken aikaa niin hahmo saa täydet HP
Medicin rooli on aikalailla unohdettu kun jokainen pystyy herättämää pelaajia henkiin loputtomasti ja HP alkaa valumaan takaisin 100% asti 5 sekuntin jälkeen ja täynnä tuosta toisen viiden sekuntin kuluttua jos suppression tai dmg ei nollaa tuota ajastinta
Engi ja recon on aikalailla samat mitä ennenkin.
muok. engillä voi olla stingeri ja rpg samaan aikaan
Nick930 tuossa mainitsikin että "avoimet ase luokat" sotkee pelin. Omasta mielestä etenkin kun ottaa huomioon kaikki muutoksen peli mekaniikkoihin ja assault luokkaan.
11:43
Hienosti menee LMG:llä seinästä läpi kudit

Asekohtaiset boonukset jos omalla luokalla käyttää omia aseita kuullostaa ihan kivalta, kunhan ei mene överiksi.
assaultin Lv2 Quick Recovery perkki +50% rate, -50% delay kuullostaa aika typerältä jos 5 sekuntissa on taas HP 100%:ssa
15:40
ajoneuvot on vieläkin vähän vaiheessa ja Nick930 ottaa esimerkiksi tankin jotka on liian hitaita/kömpelöä kääntyä sekä liian helppo tuhota jolloin niiden hyödyt on hyvin rajatut.
Taitaa puuttua kaikki bf3/4 pelimekaniikat tankeista.
itse tykkäsin ww3:n tankeista jotka oli todella OP, mutta useita heikkouksia jopa luoteja vastaan. prismat pysty ampua rikki joka haittasi kuskin näkyvyyttä huomattavasti, ja kaikki lisävarusteet pysty tuhoamaan ampujan paikalta, miinat tuhosi kelat/renkaat jolloin ajoneuvo hyytyi ihan mateluksi ja oli helppo kohde ynm. jos muistan oikein. dice saisi vähän kopioida noita mekaniikkoja.
17:15
Videolla oli vielä vähän lisää hävittäjistä, helikoptereista, serveri listasta ja loppuajatukset, mutta jätetään tähän.