Battlefield (2025 / 2026)

BF4 CTE:ssä 2015 ainakin testattiin 120Hz tickratea. Taitaa olla niin että konsoleiden ehdoilla menty tähän asti, ainakin crossplayssä.
Kyllähän CTE jälkeen ja varmaan tähän päivään asti 120 Hz servuja on.
Jos en nyt vaan väärin muista niin sillä Hz on max 24 tai 32 pelaajaa.
 

Linkin takana 2 gameplay pätkää twitterissä. Erittäin tutun näköistä pelaamista kyllä, joka on vain siis hyvä asia.
 

Linkin takana 2 gameplay pätkää twitterissä. Erittäin tutun näköistä pelaamista kyllä, joka on vain siis hyvä asia.
Positiivistä nähdä ettei sotilaat juokse kuin gepardit. Pelottavan hyvältä näyttää hajoavineen ympäristöineen ja räjähtävineen helikoptereineen. Odotellaan kuitenkin rauhassa, ennen kuin ryhdytään juhlimaan. :)
 
Tuo lentely näyttää kyllä yhä helvetin kankealta, toivottavasti devaajien taidot ovat vuosien varrella kehittyneet. BF2042:ssa otettiin niin suuri loikka taaksepäin kopterien ja hävittäjien lentävyydessä että huhhuh, siihen päälle vielä joystick tuen puuttuminen niin meni kaikki into lentämisestä, vaikka sitä tuli rakastettua BF2 lähtien.
 
Positiivistä nähdä ettei sotilaat juokse kuin gepardit. Pelottavan hyvältä näyttää hajoavineen ympäristöineen ja räjähtävineen helikoptereineen. Odotellaan kuitenkin rauhassa, ennen kuin ryhdytään juhlimaan. :)
Näyttää kieltämättä tosi hyvältä, vaikka ei nyt tietenkään hirveästi mullista verrattuna aikanaan BF2042 leakkeihin. Odotan, että oikeasti ovat kuunnelleet palautetta ja ottaneet opiksi edellisistä julkaisuista.
 
Tuo lentely näyttää kyllä yhä helvetin kankealta, toivottavasti devaajien taidot ovat vuosien varrella kehittyneet. BF2042:ssa otettiin niin suuri loikka taaksepäin kopterien ja hävittäjien lentävyydessä että huhhuh, siihen päälle vielä joystick tuen puuttuminen niin meni kaikki into lentämisestä, vaikka sitä tuli rakastettua BF2 lähtien.
Ennen BF2 julkaisuahan DICE hehkutti kuinka palkkasivat vielä oikean taisteluhelikopterilentäjän että tuntuma saatiin kohdilleen. Kyllähän tuo huonontuminen jo ensimmäisen kerran BC:ssä alkoi kun konsolin tattiohjaus peittää huonoa fysiikkaa.
 
onko testi kanavilla käyty keskustelua anti cheatistä ? onko se ea kernel systeemi jo käytössä ja onko sitä pakko asentaa kun aika tulee ?
 
Positiivistä nähdä ettei sotilaat juokse kuin gepardit.
Olen aika varma että tuota liikkumista on tähän testiin vähän järkevöitetty. Edellisissä leakeissä nuo selvästi liikkui vielä todella 2042.

Kyllä koko ajan paremmalta vaan näyttää, eli jotain ea:n kriittistä kädetystä odotellessa...

Näköjään tiktokissa(pahoitteluni) on joku 20 minuutin mittainen video Capstonesta @battlefield_leaks. Päivän vanha, joten kannattaa katsoa ennen kuin katoaa.
 
Viimeksi muokattu:
onko testi kanavilla käyty keskustelua anti cheatistä ? onko se ea kernel systeemi jo käytössä ja onko sitä pakko asentaa kun aika tulee ?
En tiedä onko jostain systeemistä missään puhuttu, mutta se on toki selvää että mikä anticheat ikinä onkaan niin pakkohan se asentaa on jos pelata haluaa.
 
En tiedä onko jostain systeemistä missään puhuttu, mutta se on toki selvää että mikä anticheat ikinä onkaan niin pakkohan se asentaa on jos pelata haluaa.
bf4 ei tainnut olla pakollinen ja servujakin löytyy tarpeeksi joissa ei ole punkbusteri edes päällä.

Toivottavasti testaajat ottavat tämän seikan esille ja EA kuuntelee.
 
En tiedä onko jostain systeemistä missään puhuttu, mutta se on toki selvää että mikä anticheat ikinä onkaan niin pakkohan se asentaa on jos pelata haluaa.
Toivottavasti tässä pelissa tuodaan omat serverit takaisin ja saadaan aktiiviset adminit servuille. Mikään keinotekoinen suoja ei korvaa ihmistä, joka voi potkia koodarit mäkeen muiden iloa pilaamasta.
 
Toivottavasti tässä pelissa tuodaan omat serverit takaisin ja saadaan aktiiviset adminit servuille. Mikään keinotekoinen suoja ei korvaa ihmistä, joka voi potkia koodarit mäkeen muiden iloa pilaamasta.
Mikäli tän hetkiset huhut/tiedot pitää paikkaansa niin server browseria ei ole tulossa tähän BF6:een.
 
Jahas. No jos se menee 2042 linjalla niin voi jättää sitten hyvillämielin hyllyyn.
Jep. Onneksi on mm. Hell Let Loose, Armat, Squad, Insurgency, joissa voi yhä luottaa omiin community servereihin, joten mikään hinku ei ole vaihtaa näitä pelejä toiseen vain koska pelin nimessä lukee "Battlefield."
 
En kyllä ymmärrä miksi eivät haluaisi omia servuja. Ihan niinkuin peliyhteisöjä ei olisi enään ja kellään ole kolmea enempää pelikaveria. Kaikki klaanitoiminta yms jää pois.
 
No toki omat servut ja adminit a'la bf4 olisi hyvä, en mä sillä. Silti kyllähän sitä aina punkbuster kylkeen oli.
Enpä edes muistanut että pysty servua ilman sitä ajamaan. Enkä kyllä olisi ajanut, vaikka itselläkin servuja oli.
Ei se kuitenkaan juuri ongelmia aiheuttanut, joo joskus potki turhaan kun vanha versio tai jotain. Sen verran harvoin kuitenkin että jos se edes helpoimmat haksit esti niin kannatti pitää käytössä.

Noh tähän nyt ei vastaavia vaihtoehtoja tule, niin turha edes haaveilla.
Me servujen ja klaanien pyörittäjät ollaan niin vähemmistö nykyään.

Sen verran positiivista ainakin että klaanit/platoonit tässä kai tulee taas.
Toki servutkin Portalissa, mutta ei se nyt enää sama ole kun massa pelaa vaan quick matchia.
 
Toki servutkin Portalissa, mutta ei se nyt enää sama ole kun massa pelaa vaan quick matchia.
Tuo servujen tunkeminen vain Portalin puolelle ei haittaisi, jos eivät rampauta Portalia samalla tavalla kuin BF2042:ssa. Jossa tiettyjen asioiden (esim. HP tai DMG-kertoimien) muuttaminen rampauttaa expan keräämisen ja estää tiettyjen asioiden unlockaamisen, jonka seurauksena esim. ihan tavallisten HC-muodon sääntöjen ja kertoimien käyttäminen rampauttaa "hahmonkehityksen".

Ja tuo HC-muoto on palvellut perinteisemmästä pelityylistä tykkääviä jo Bad Company 1:stä alkaen, joten on mielestäni typerää yht'äkkiä poistaa se sarjasta.
 
Tuo servujen tunkeminen vain Portalin puolelle ei haittaisi, jos eivät rampauta Portalia samalla tavalla kuin BF2042:ssa. Jossa tiettyjen asioiden (esim. HP tai DMG-kertoimien) muuttaminen rampauttaa expan keräämisen ja estää tiettyjen asioiden unlockaamisen, jonka seurauksena esim. ihan tavallisten HC-muodon sääntöjen ja kertoimien käyttäminen rampauttaa "hahmonkehityksen".

Ja tuo HC-muoto on palvellut perinteisemmästä pelityylistä tykkääviä jo Bad Company 1:stä alkaen, joten on mielestäni typerää yht'äkkiä poistaa se sarjasta.

Siinä mielessä ymmärrän expan keräämisen rajoittamisen, kun siellä saattoi olla servuja, jossa vihollisen (yleensä botin) sai äärettömän helposti frägättyä. Jos oli vaikka 4 ihmispelaajaa vs 124 bottia, niin kyllä siinä aika nopeasti olis saanu expaa kerättyä. Jollain tämänkaltaisella servulla tuli vietettyä paljon aikaa, mutta jäi siihen kun toi expan kerääminen loppui aika nopeasti. Kivaa se kyllä oli, saattoi samalla hieman kokeilla kaikkea erikoista pelatessa ja samalla hikoilla kun halusi expaa.

Oliskohan tuohon hyvä ratkaisu, että mikäli HP tai DMG kertoimia on servulla muutettu, niin expaa kertyy puolet vähemmän tai pelkästään 25 pinnaa? Tällöin expaa kuitenkin tulee ja servullakin tulee oltua normaalia pidempään.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
275 895
Viestejä
4 749 995
Jäsenet
77 409
Uusin jäsen
notquitemad

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom