Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10h:n jälkeen jäi kyllä hyvät fiilikset noista neljästä uudesta mapista.
Ai onko siinä trialissa vain neljä mappia.
No ei ihmekkään kun tulee pelkkää aavikkoa vastaan.
Mistäköhän tämä kannattaisi poistaa. g2a?
Mistäköhän tämä kannattaisi poistaa. g2a?
Jeps, perjantaina pääset pelaamaan.Ostin tämän nyt sitten Originista, Standard Editionin. Eli ilmeisesti perjantaina pääsee pelaamaan, vai onko tuolla Origin Accesilla merkitystä?
Mitäs classia kannattaa lähteä ekana vetelemään? BF4 tykkäsin carbiineilla ja dmr pelata vähän kitillä kuin kitillä. Ehkä supportilla eniten. Oliko tässä jotain luokkarajat ylittäviä aseita tai tarvikkeita?
Perjantainako tätä pääsee pelailemaan jos cdkeysta tai gaming dragonista ostaa?
Tuolta jälkimmäisestä olen useamman pelin ostanut, toistaiseksi toiminut hyvin.
Perjantainako tätä pääsee pelailemaan jos cdkeysta tai gaming dragonista ostaa?
Tuolta jälkimmäisestä olen useamman pelin ostanut, toistaiseksi toiminut hyvin.
Onko muilla ruudussa aina tuo Client Low Framerate ikoni? Itsellä pyörii aina keltaisella, välillä jopa oranssilla. Mistäs tämä nyt johtuu ja mitä asialle voi tehdä? Onko kyse servuista vai minun koneesta? Tuntuu, että meinaa lagittaa aina satunnaisesti. Medium asetukset ja i5 2500k + GTX 960 + 8gb ram kokoonpanolla pelailen.
Kannattanee kokeilla unpark CPU:ta, ainakin BF4 oli monella auttanut EA:n foorumien mukaan. Pitää testata itsekin kun pääsen kotiin.Sama melkein koko ajan itselläkin ruudulla. FX8350@4.6 + 390X 8gb