Battle royale -pelin pelaajatyypit (myös vastaavien pelien tyypit)

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Tulee pelattua erilaisia Battle Royale -pelejä enemmän tai vähemmän, tai paremminkin, on tullut pelattua, nykyään innostus vähän laantunut. Olen kuitenkin ajan saatossa törmännyt mitä erilaisempiin pelaajatyyppeihin, varsinkin kun tuppaa pelaamaan soolona useimmiten. Ajattelin huvikseni avata tästäkin ketjun, olen aiemmin tehnyt mm. ärsyttävistä pelikavereista ketjun, mutta otetaas tällä kertaa käsittelyyn ns. "ärsyttävät/hauskat/oudot" randomit. Aloitan kertomalla muutamia omia kokemuksia..

DISCLAIMER: Ei ole tarkoitus loukata ketään, jos joku kokee olevansa allaolevista joku. Huumorilla :)

1. Loottaaja

Näitä näkee usein auto-filled squadeissa varsinkin, vaikka laskeutuisit itse esim. suosituille paikoille rähisemään, nämä tyypit irtautuvat ja menevät esimerkiksi mapin toiseen päähän, loottaavat puoli matsia jolloin heillä on käytännössä todella hyvät varusteet MUTTA he eivät hyödynnä tai osaa käyttää niitä, monesti näissä tilanteissa näkee, että tyypit saavat pari snipun luotia päähän ja kuolevat, eivätkä välttämättä kerkeä edes itse ampumaan ketään tai mitään.

2. Ensimmäisenä kuoleva rähisijä

Monesti näitä ainakin näkee. Ovat jumpmastereina pelissä, laskeutuvat heti kun pystyy kuumimmalle rähinäpaikalle ja kappas, kuolevat joka kerta ekana. Eikä se jää pelkästään siihen, alkavat raivoamaan muille tiimiläisille, että miksi ei autettu vaikka ei oltaisi muut edes ehtineet ottaa asetta maasta.

3. Mastermind

Tämä ei suoraan ole huono asia, mutta semmoinen ihminen, joka hölisee mikkiin kokoajan ja pingailee mihin kannattaa mennä ja hioo (yleensä huonolla) englannin kielellä pelitaktiikoita. Ongelmaksi tulee se, että et kuule askelia tai muita kun tämä pelaaja on kokoajan äänessä.

4. 5000h mutta se ei näy

5000h nyt on esimerkki, mutta näitä on nähty (tarkistettu välillä ihan steam -profiilistakin), että jollakin on esimerkiksi 1500h pelissä mutta taidot rehellisesti vaikuttavat siltä kuin olisi juuri aloittanut pelaamaan. Voi toki mennä yksi yhteen ekan kohdan loottaajan kanssa.

Onkos teillä jotain tällaisiä, mitä tulee mieleen? :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 774
Viestejä
4 203 246
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom