Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä teit muistitestit?Muistitesti tehty ei virheitä.
Ihan windowsin omalla.Pitää varmaankin tehä jollakin muullakin.Millä teit muistitestit?
Siis itse en jaksa memtestejä vedellä läpi vaan koneen vakautta testaan Civilization 7 peliä pelaamalla. Jos kone ei kaadu pelisession aikana (fanit tietävät millaiseksi aina "jos vielä yhden vuoron pelaisi" sessiot menevät), olen tyytyväinen koneen vakauteen. Cybepunk 2077, Red Dead Redemption 2, sekä moni muukin peli, ne eivät ole omaa konettani kaataneet, vaikka muistien kellotukset pielessä. MUTTA Civilization, se kyllä kaataa erittäin nopeasti epävakaan koneen.Onko maksulinen CIV7 testiohjelma.
Siis itse en jaksa memtestejä vedellä läpi vaan koneen vakautta testaan Civilization 7 peliä pelaamalla. Jos kone ei kaadu pelisession aikana (fanit tietävät millaiseksi aina "jos vielä yhden vuoron pelaisi" sessiot menevät), olen tyytyväinen koneen vakauteen. Cybepunk 2077, Red Dead Redemption 2, sekä moni muukin peli, ne eivät ole omaa konettani kaataneet, vaikka muistien kellotukset pielessä. MUTTA Civilization, se kyllä kaataa erittäin nopeasti epävakaan koneen.
Memtest ohjelmat, niillä kannattaa kuitenkin testata. Ongelmat alueen alussa kiinnitettynä ketju, jossa suositeltuja testiohjelmia ja sieltä löytyy memtest ohjelmat.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.