Battalion 1944 (PC, XBOX One, PS4)

Realistisuus kunniaan! Joku 4 patia tappaa..

Realistisuus? 100% ihmisistä lopettaa ampumisen takaisin kun haavoittuu ja 99% tapauksissa 1 luoti tappaa ellei sille jotain tee ja asap. 4 luotia ei ole realistista nähnytkään.
 
Realistisuus? 100% ihmisistä lopettaa ampumisen takaisin kun haavoittuu ja 99% tapauksissa 1 luoti tappaa ellei sille jotain tee ja asap. 4 luotia ei ole realistista nähnytkään.
Höpöhöpö, stetsonista taas luvut. Eiköhän meillä sodissa ole tähän mennessä ollut järjestään enemmän haavottuneita kuin kaatuneita* eikä siellä ole aina tehty jotain "asap". Osuman vaikutus riippuu paljon käytetystä ammuksesta, sen nopeudesta ja osumispisteestä.

Pelillisestihän haavoittumisessa ei tosin ole useinkaan mitään järkeä, niin sama laskea peleissä kaikki haavoittuneetkin kaatuneiksi.

*Disclaimer, kyllähän siellä muustakin haavoitutaan kuin pienaseiden luodeista, mutta yhtä kaikki.
 
Syksymmällä tiedossa tuollaiset 10 hengen lanit (ryyppäjäiset) ja jotain uusia pelejä tässä yrittänyt kartoitella pelilistalle. Oliko tässä paikallisverkkopelimahdollisuus? Ainakin pelin omat sivut väittävät että 2018 spring Q1 päivityksessä olisi tullut "Offline LAN Support across all modes".

edit, onhan siinä:

  • Dedicated Server & LAN Support
    Whether you want to host a mod, run a private competitive match or ramp the player count well above the recommended settings; Battalion 1944 allows you to host your own dedicated servers.
 
mitetin että nyt kyllä kelpais joku casuaali räiskintä mitä käydä vähän aikaa pelaamassa, muistin että ostin tämän joskus.
Noh eipä ole häävisti pelaajia (5) steam chartsin perustella.
Aika nopea lento oli tälläkin, oliskohan mahdollista jos pelit julkaistas vaikka valmiina niin ei aina kävis näin. Mitä nyt noita ww3,scum jne... lankoja katellu niin nämä ea:t kuolee helvetin joutuin nykyään.
 
mitetin että nyt kyllä kelpais joku casuaali räiskintä mitä käydä vähän aikaa pelaamassa, muistin että ostin tämän joskus.
Noh eipä ole häävisti pelaajia (5) steam chartsin perustella.
Aika nopea lento oli tälläkin, oliskohan mahdollista jos pelit julkaistas vaikka valmiina niin ei aina kävis näin. Mitä nyt noita ww3,scum jne... lankoja katellu niin nämä ea:t kuolee helvetin joutuin nykyään.
Voin suositella Talvisotaa. Rising Storm 2 modi, ei tarvitse kuin liittyä servulle jos omistat. Tänään aukesi viikoksi taas uuden building testaus, ensi kuun puolivälissä on lopullinen julkaisu kaavailtu.
 
Voin suositella Talvisotaa. Rising Storm 2 modi, ei tarvitse kuin liittyä servulle jos omistat. Tänään aukesi viikoksi taas uuden building testaus, ensi kuun puolivälissä on lopullinen julkaisu kaavailtu.
rs2 vietnam löytyy :|
 
Kävin pelaa pari matsia ja kyllä sieltä oikeita pelaajia löytyy. Ei nyt ihan servut pullollaan mutta jonkun verran kuitenkin.
 
upload_2019-5-20_21-26-13.png
 
täytyypä asennella, jos ehtisi käydä kokeilemassa sen pienen hetken kun pelaajia ehkä riittää.
 
Klo 19:00 Suomen aikaa tulee patchi ulos ja servut aukeaa.
 
itte pelannu alusta asti tätä nyt kello näyttää 148h, en olis uskonu että tiimi sais tän pelin kasaan, mutta olin todella yllättyny kun kävin äsken koittaan, peli pyörii täydellisesti, ja uudet mapit on hienoja, sitten tietenki on tullu mitalleja tilastoja viikko tehtäviä niinkun kaikissa nykyajan peleissä.
 
Rauhallista on ollut tässä ketjussa näköjään myös pelin virallisen julkaisun jälkeen. Itse otin tämän nyt uudestaan testiin. Ostin tän aikanaan early accessissa, mutta pelaaminen jäi vähälle. Sit myöhemmin kun rupesin miettimään, että olisko nyt otollinen hetki, niin pelaajamäärät oli jo kuihtuneet kasaan.

Nyt näyttäis aikakin steam chartsin mukaan olevan taas pelaajia hieman reilummin. Muutaman matsin pelasin myös itse ja onhan tämä ihan viihdyttävää. Pelasin lähinnä Domination, TDM, FFA ja CTF pelimuotoja. Faceit compin puolelle en ole vielä mennyt. Varsinkin kun aika amatööri olen tässä tosiaan vielä. Riipasin tuossa samalla pienen videon kansaan uudesta Vanguard kartasta domination pelimuodossa.

 
Ja pelihän kuolla kupsahti, resursseja käytettiin e-sport paskeeseen ja unohdettiin tehdä peli kuntoon niille, jotka tästä olisi mahdollisesti olleet kiinnostuneet. Ja surkuhupaista on että studio yrittää nyt uutta rahastusta:

 
Sääli kyllä. Potentiaalia olisi ollut vaikka mihin ja lupaukset olivat suuria. Kyseisen porukan tekeleisiin en enää koskaan tule laittamaan rahaa kiinni.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 667
Viestejä
4 495 498
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom