• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Bahco hallitunkki, Motonet, 139€

Tuote: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn
Tarjoushinta: 139€
Normaalihinta: 169€
Kauppa: Motonet (kanta-asiakkaille)
Voimassa: 14.10.2025 saakka
Linkki: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn | Motonet Oy

Kommentti tarjouksesta:

Motonetin täysi hintakin on ollut markkinoiden halvin (mitä olen nähnyt). Tarjousta olen kyttäillyt tästä vuoden ajan ja olin jo heittänyt toivoni, ettei näitä yksinkertaisesti edes myydä tarjouksilla. Nyt sattumalta olikin kampanja juuri kun olin mennyt kivijalkaan tunkkia täyteen hintaan ostamaan. Renkaat pitää kohta vaihtaa ja Bilteman 15€:n ritsa vääntyi auton alle solmuun keväällä.

Tuote: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn
Tarjoushinta: 139€
Normaalihinta: 169€
Kauppa: Motonet (kanta-asiakkaille)
Voimassa: 14.10.2025 saakka
Linkki: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn | Motonet Oy

Kommentti tarjouksesta:

Motonetin täysi hintakin on ollut markkinoiden halvin (mitä olen nähnyt). Tarjousta olen kyttäillyt tästä vuoden ajan ja olin jo heittänyt toivoni, ettei näitä yksinkertaisesti edes myydä tarjouksilla. Nyt sattumalta olikin kampanja juuri kun olin mennyt kivijalkaan tunkkia täyteen hintaan ostamaan. Renkaat pitää kohta vaihtaa ja Bilteman 15€:n ritsa vääntyi auton alle solmuun keväällä.
Itselläkin tunkin etsintä käynnissä ja tuon aion käydä hakemassa kun nyt ihan kovassa tarjouksessa. Mitä arvosteluita lukenut niin hyvä perustunkki mutta painava. Vaikkakin se taitaa kertoa että ei ole mistään tusinapellistä tehty.

On tuo btw. normihinnalla samaan 169e hintaan myynnissä myös Bauhausissa (normihinnalla halvimmat mitä osunut silmään). No, huomenna ostoksille.

Kannattaa miettiä paljonko käyttöä on. Jos ainoa käyttö on renkaiden vaihto kaksi kertaa vuodessa ei kannata noin paljon maksaa.

Muistaakseni tämän 30 euron tunkin ostin muutama vuosi sitten. Hyvin on kestänyt renkaanvaihdot. Toki Bahco painaa yli 30kg ja tämä vähän alle 10kg joten varmasti Bacho on parempi ja kestävämpi jos enemmän autoja nostelee.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 754
Jäsenet
79 539
Uusin jäsen
Circusofvalues

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom