Backup error (Win7) - Haittaako? - Polku hukassa

Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
51
Tein Windowsin (7) backupin (kaikki C:\llä ja System Image) ja tuli tällainen error ilmoitus:

"The backup completed but some files were skipped.

Details:

Error code: 0x8100002F


Backup encountered a problem while backing up file C:\Alku\music-2\ripped-2. Error: (The system cannot find the path specified. (0x80070003))"


Olen tuon music-2 kansion poistanut/siirtänyt toiselle levylle, eli sillä ei ole enään mitään merkitystä minulle tässä yhteydessä. Sen poistaminen oli vaikeaa, koska en onnistunut sitä aluksi deletoimaan, koska toimenpide vaati kokoajan järjestelmänvalvojan oikeusia tai jotain... enkä edes ymmärrä miksi siihen kansioon oli ylipäätään mitään tuollaisia varotoimia asetettu. Ja minähän olen koneen ainoa käyttäjä ja käsittääkseni aina kirjautuneena koneelleni järjestelmänvalvojana!?!!? Aloin sitä sitten lopulta deletoimaan sisältä päin, monta tiedostoa kerralla ja se jostain syystä onnistui ja lopulta sain tuon itse kansionkin deletoitua.

Nyt kysymykset kuuluukin:

1. Onko tuosta errorista mitään haittaa backupin kannalta? Eli toimiiko Windowsin palautus tuosta errorista huolimatta, jos sitä joskus tarvitsen?

Otin siis System Imagen ja koko C:\-aseman tiedostot backupiin. (ja tein System Repair Disc:n)

2. Ja voinko jotenkin manuaalisesti poistaa/korjata tuon vanhentuneen olemattoman tiedostopolun --> C:\Alku\music-2\ripped-2 ? Miten se tehdään? Ja onko sitä varten myös joku ohjelma? Mikä hyvä?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 392
Viestejä
4 235 723
Jäsenet
71 197
Uusin jäsen
Fomppa

Hinta.fi

Ylös Bottom