Ratkaistu Avast kansioiden poisto

Liittynyt
08.06.2019
Viestejä
20
Miten saan poistettua myös Program files kansiosta Avastin kansion pois.

Kone herjaa, että pitää olla järjestelmänvalvojan oikeudet mutta minä olen järjestelmävalvoja.

Poistin Avastin poisto ohjelmalla.Pikakuvakkeet kyllä poistui mutta itse ohjelma ei.

Avastin kuvake näkyy käynnistä sivulla ja ohjelma käynnistyy kun klikkaan sitä.

Windowsin 10 ohjelman poisto sivulla Avastia ei kyllä näy.

Olen yrittänyt myös poistaa kyseistä kansiota IoBit Uninstaller ohjelmalla mutta se ei poista sitä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
595
Mulla oli samaa ongelmaa ei lähteny millään pois.
Joten latasin viimeisimmän version , asensin sen uudelleen , uudelleen käynnisty ja poistin heti pois.
Silloin lähti kaikki kansiot.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 097
Miten saan poistettua myös Program files kansiosta Avastin kansion pois.

Kone herjaa, että pitää olla järjestelmänvalvojan oikeudet mutta minä olen järjestelmävalvoja.

Poistin Avastin poisto ohjelmalla.Pikakuvakkeet kyllä poistui mutta itse ohjelma ei.

Avastin kuvake näkyy käynnistä sivulla ja ohjelma käynnistyy kun klikkaan sitä.

Windowsin 10 ohjelman poisto sivulla Avastia ei kyllä näy.

Olen yrittänyt myös poistaa kyseistä kansiota IoBit Uninstaller ohjelmalla mutta se ei poista sitä.
Boottaa safe modeen ja kokeile poistaa silloin, pitäisi onnistua.
 

Griffin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 171
Asennustikulla käynnistys, valitse sieltä korjaus ja komentokerhote. Sitten komentokehotteesta poistat. Se komentokehote poistaa, eikä välitä oikeuksista tai muusta roskasta.

Itse tosin uleensä uudelleennimeän ja sitten poistelen myöhemmin.

Adminina tosin jos ei ole käynnissä, pitäisi poistua.
Ensin ota hakemisto omistukseesi (ownaaminen on adminin tehokkain oikeus). Sen jälkeen annat itsellesi kaikki oikeudet ja sitten lähtee kyllä.

 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 509
Griffinin ohjeilla pitäisi lähteä. Helpommin lähtee kun poistaa tiedosto yms. suojaukset ohjelman asetuksista ennen ohjelman poistoa. Näillä ohjelmilla kun on yleensä asetuksissa kohta jolla yritetään estää haittaohjelmia poistamasta antiviruksen tiedostoja. Annat siihen luvan niin uninstall onnistuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Jos Avastin asennusta ei ole poistettu onnistuneesti ja ohjelma tai sen osa on käynnissä, siellä voi olla esim. kernelajuri, joka estää tiedostoihin kajoamisen oikeuksista riippumatta.

Oletko tuota kokeillut? Sillä luulisi lähtevän.
Avast Asennuksenpoisto | Lataa aswClear Avastin poistamiseen

Jos ei lähde, sitten pitää poistaa käyttiksen ulkopuolelta (jos ei esim. vikasietotilassa lähde). Eli palautuskonsolista/asennusmediaa käyttäen, tai viimekädessä live-Linuxilla. Mutta silloin voi rekisteriin jäädä esim. niiden ajurien käynnistysasetuksia, ja haittaavatkohan ne sitten itse käyttöjärjestelmän käynnistymistä, kun tiedostot on poistettu? Niiden poistaminen manuaalisesti voi olla enemmän tai vähemmän hankalaa.
 

Griffin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 171
Jos Avastin asennusta ei ole poistettu onnistuneesti ja ohjelma tai sen osa on käynnissä, siellä voi olla esim. kernelajuri, joka estää tiedostoihin kajoamisen oikeuksista riippumatta.

Oletko tuota kokeillut? Sillä luulisi lähtevän.
Avast Asennuksenpoisto | Lataa aswClear Avastin poistamiseen

Jos ei lähde, sitten pitää poistaa käyttiksen ulkopuolelta (jos ei esim. vikasietotilassa lähde). Eli palautuskonsolista/asennusmediaa käyttäen, tai viimekädessä live-Linuxilla. Mutta silloin voi rekisteriin jäädä esim. niiden ajurien käynnistysasetuksia, ja haittaavatkohan ne sitten itse käyttöjärjestelmän käynnistymistä, kun tiedostot on poistettu? Niiden poistaminen manuaalisesti voi olla enemmän tai vähemmän hankalaa.
Rekisteriä voi myös editoida korjauskonsolista jos on tarvis. Pitää vain tietää, mitä sieltä pitää muuttaa..
 
Liittynyt
08.06.2019
Viestejä
20
Jos Avastin asennusta ei ole poistettu onnistuneesti ja ohjelma tai sen osa on käynnissä, siellä voi olla esim. kernelajuri, joka estää tiedostoihin kajoamisen oikeuksista riippumatta.

Oletko tuota kokeillut? Sillä luulisi lähtevän.
Avast Asennuksenpoisto | Lataa aswClear Avastin poistamiseen

Jos ei lähde, sitten pitää poistaa käyttiksen ulkopuolelta (jos ei esim. vikasietotilassa lähde). Eli palautuskonsolista/asennusmediaa käyttäen, tai viimekädessä live-Linuxilla. Mutta silloin voi rekisteriin jäädä esim. niiden ajurien käynnistysasetuksia, ja haittaavatkohan ne sitten itse käyttöjärjestelmän käynnistymistä, kun tiedostot on poistettu? Niiden poistaminen manuaalisesti voi olla enemmän tai vähemmän hankalaa.
Tolla Avastin poisto ohjelmalla lähti heti.

Iso KIITOS Ormulle vinkistä ja muiile vastanneille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 973
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom