Myydään (Avaamaton) Asus Prime RTX 5070 670€ Turku / lähikunnat

Tuote: ASUS Prime GeForce RTX 5070 12 Gt GDDR7 OC Edition näytönohjain 699,99

Hinta: 670€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkis, 03/2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä
Muuta huomioitavaa:
En ehtinyt avata tämän pakkausta, kun sainkin jo suositushintaisen 5070 Ti:n varattua itselleni. Tämä 5070 maksettu laskulla, joten katsotaan jos tätä kautta saisin rahat vähän nopeammin itselleni varattuun 5070 Ti:hin vs Verkkikseen palautus.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku/ lähikunnat
Toimitustapa: noutokaupat/ toimitus sovittuun paikkaan Turun alueella tai posti
Maksutapa: mieluiten mobilepay

Viimeksi muokattu:
Itse sain tuta perjantaina ettei täällä uusia/käyttämättömiä saa myydä.
Toisaalta näyttää olevan nopealla vilkaisulla pari muutakin myynti-ilmoitusta mitkä tätä samaa linjausta rikkoo...
Ihan vain vinkkinä. :tup:

Toisaalta näyttää olevan nopealla vilkaisulla pari muutakin myynti-ilmoitusta mitkä tätä samaa linjausta rikkoo...

Saa myydä kuitissa olevaan hintaan, trokaamista ei sallita.

Pitkään käytössä olleita tuotteita saa sitten myydä ihan mihin hintaan haluaa

Saa myydä kuitissa olevaan hintaan, trokaamista ei sallita.

Pitkään käytössä olleita tuotteita saa sitten myydä ihan mihin hintaan haluaa
Noh, ainakaan minä en saanut myydä. Kuittihinnalla oli menossa (MSRP 5080), mutta tuli vaan poisto ja ilmoitus, että uusia/käyttämättömiä ei saa myydä, palauta kauppaan, niin kyllä sille omistaja löytyy.

Edit.
Säännöissä lukee: Kauppa-alue on tarkoitettu ainoastaan yksityishenkilöiden väliseen kaupankäyntiin (pl. io-techin/techBBS:n yhteistyökumppanit) ja lähtökohtaisesti myyjälle tarpeettomaksi jääneen käytetyn tavaran myyntiin.

Tietysti toivoisi, että kun näiden saatavuus on mitä on (varsinkin MSRP), niin voisi kauppa-alueen kautta ohjata näitä tarvitseville, mutta kun linjaus on tuo, niin olisihan se sitten hyvä olla kaikille sama.

Viimeksi muokattu:
”Kauppa-alue ei ole tarkoitettu tuotteiden uudelleenmyymiseen, trokaamiseen tai järjestelmälliseen voitontekemiseen.” & ”Hintapyyntö tulee olla alle uuden tuotteen hinnan, koska kauppa-alue on tarkoitettu ensisijaisesti käytetyn tavaran myymiseen (tarkista uuden nykyhinta esim.”

Näin sanotaan kauppa-alueen säännöissä. Mielestäni ilmoitukseni ei riko räikeästi mitään näistä säännöistä, koska pyyntihinta on halvempi kuin halvimmassa uudessa 5070 (otsikkoon oli jäänyt hetkeksi väärä hinta, jonka korjasin jo). Kauppoja olen tehnyt vuosien varrella täällä yli sata, joista ihan muutamassa voi sanoa tulleen jonkinlaista rahallista voittoa, joten myöskään minkäänlaista trokausta tässä ei kyllä harrastella ja myydystä tavarastakin ylivoimainen enemmistö ollut käytettyä.

”Kauppa-alue ei ole tarkoitettu tuotteiden uudelleenmyymiseen, trokaamiseen tai järjestelmälliseen voitontekemiseen.” & ”Hintapyyntö tulee olla alle uuden tuotteen hinnan, koska kauppa-alue on tarkoitettu ensisijaisesti käytetyn tavaran myymiseen (tarkista uuden nykyhinta esim.”

Näin sanotaan kauppa-alueen säännöissä. Mielestäni ilmoitukseni ei riko räikeästi mitään näistä säännöistä, koska pyyntihinta on halvempi kuin halvimmassa uudessa 5070 (otsikkoon oli jäänyt hetkeksi väärä hinta, jonka korjasin jo). Kauppoja olen tehnyt vuosien varrella täällä yli sata, joista ihan muutamassa voi sanoa tulleen jonkinlaista rahallista voittoa, joten myöskään minkäänlaista trokausta tässä ei kyllä harrastella.
En minä tässä trokauksesta tai mistään muustakaan ole syyttämässä. Toin vain esiin, että itse tein perjantaina vastaavanlaisen ilmoituksen avaamattomasta tuotteesta ja se meni aika äkkiä poistoon. Kuten totesin, että ihan vinkkinä tuon laitoin. Voi olla, että ilmoituksellesi käy samoin tai sitten ei. Varmaan moden päivästäkin kiinni...

En minä tässä trokauksesta tai mistään muustakaan ole syyttämässä. Toin vain esiin, että itse tein perjantaina vastaavanlaisen ilmoituksen avaamattomasta tuotteesta ja se meni aika äkkiä poistoon. Kuten totesin, että ihan vinkkinä tuon laitoin. Voi olla, että ilmoituksellesi käy samoin tai sitten ei. Varmaan moden päivästäkin kiinni...

Joo, tuo vastaukseni olikin ehkä vain yleisesti ottaen vastaus foormin sääntöihin, eikä niinkään suoraan sinulle osoitettu,

Tuote: ASUS Prime GeForce RTX 5070 12 Gt GDDR7 OC Edition näytönohjain 699,99

Hinta: 670€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkis, 03/2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä
Muuta huomioitavaa:
En ehtinyt avata tämän pakkausta, kun sainkin jo suositushintaisen 5070 Ti:n varattua itselleni. Tämä 5070 maksettu laskulla, joten katsotaan jos tätä kautta saisin rahat vähän nopeammin itselleni varattuun 5070 Ti:hin vs Verkkikseen palautus.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku/ lähikunnat
Toimitustapa: noutokaupat/ toimitus sovittuun paikkaan Turun alueella tai posti
Maksutapa: mieluiten mobilepay
Kyllä se verkkis palautus kilahtaa saman tien / 1 pankkipäivä tilille kun viet tämän liikkeeseen. Ei muuta kuin kortti palautukseen. Miksi turhaa otat täällä 30€ takkiin?

Kyllä se verkkis palautus kilahtaa saman tien tilille kun viet tämän liikkeeseen. Ei muuta kuin kortti palautukseen. Miksi turhaa otat täällä 30€ takkiin?

Ei kilahda, kun maksoin Walleyn kautta, ja ottaa ainakin muutaman päivän ylimääräistä saada maksettu lasku takaisin.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 311
Jäsenet
77 316
Uusin jäsen
Artlas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom