Lahjoitettu Autoradion irrotustyökalu

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
464
Tämä on ilmoitettu sopivaksi työkaluksi Vw, Audi, Mercedes, Porsche autojen radioihin. Ainakin Skodaan toimii, on testattu.
Avaamaton paketti. Nouto Mikkeli, tai postimaksun 1.lk kirjeenä maksaa vastaanottaja.

Kuvakaappaus 2022-04-07 09-42-44.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 737
Itsellä vuoden 2001 vw passat joten tuon luulisi sopivan siihen kun ja jos tulisi tarvetta sitä 2-din kokoista radiota irroittelemaan? Onko sulla tarkempaa tietoa että mihin valmistajiin tai malleihin toi käy ja miltä valmistusvuosilta?
Jos tuo kitti mun passattiin sopii niin voin maksaa tuon 1-lk kirjemaksun.
 

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
464
Itsellä vuoden 2001 vw passat joten tuon luulisi sopivan siihen kun ja jos tulisi tarvetta sitä 2-din kokoista radiota irroittelemaan? Onko sulla tarkempaa tietoa että mihin valmistajiin tai malleihin toi käy ja miltä valmistusvuosilta?
Jos tuo kitti mun passattiin sopii niin voin maksaa tuon 1-lk kirjemaksun.
Mulla ei ole tarkempaa tietoa siitä mihin sopii. Syksyllä tilasin 2 paria noita, ja myyjänn sivuilla oli ylimalkaisesti ilmoitettu nuo merkit. Enää ei löydy samasta kaupasta mistä syksyllä tilasin.Ainakin mun 2007 Skoda Roomsteriin sopi hyvin.

Mittasin autoradiossa olevien reikien leveyden johon noi asetetaan. Leveys on 9,6mm.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 376
Viestejä
4 315 699
Jäsenet
72 009
Uusin jäsen
Jokupoju

Hinta.fi

Ylös Bottom