Auton vinyylikalvotus PK-seudulla

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyrres
  • Aloitettu Aloitettu
Juu kyllä tuo kaveri hoiti homman kunnialla kotiin. Vedettiin takahelmaan uudet kalvot ja päälle PPF. Ei olisi kaverin tarvinnut mutta halusi. Samalla kiinnitettiin spoikka uudelleen kun toinen pää irvisti. Tehtaalta lähtien siis spoikka ns väärän muotoinen eikä ihan istu konttiin ja kokeillaan nyt toista taktiikkaa jotta saataisiin se just eikä melkein.
 
Automatrix ja Restyling point taitaa olla Teslakuskien vakiopaikkoja. Molemmilla kokemusta kymmenistä Tesloista.

1648886385784.png


Tää kuva oli Restyling pontin sivuilta. Tesla Model 3 maalipinnan suojausopas

Ainakin lasien tummennuksen jälki restylingissä ihan kuraa! 7 lasista vain 2 sivulasia kelvollista jälkeä, muissa roskia ym epämääräistä kalvon alla. Reklamointi toivotonta, koska omasta mielestään tekee vähintään maailman parasta jälkeä, eikä näe mitään vikaa työmenetelmissä vaikka näkee itsekin virheet. Takuu ei heillä kata omia mokia, ainoastaan viat kalvossa. Jos asiakas haluaa sen näköistä jälkeä mistä olettaa maksavansa, työ pitäisi tehdä kahteen kertaan ja samoin maksaa tuplana. Ei voi suositella, vaikka moni suositteleekin...tämän vuoksi erehdyin itsekin käyttämään heidän palveluksiaan.
 
Ainakin lasien tummennuksen jälki restylingissä ihan kuraa! 7 lasista vain 2 sivulasia kelvollista jälkeä, muissa roskia ym epämääräistä kalvon alla. Reklamointi toivotonta, koska omasta mielestään tekee vähintään maailman parasta jälkeä, eikä näe mitään vikaa työmenetelmissä vaikka näkee itsekin virheet. Takuu ei heillä kata omia mokia, ainoastaan viat kalvossa. Jos asiakas haluaa sen näköistä jälkeä mistä olettaa maksavansa, työ pitäisi tehdä kahteen kertaan ja samoin maksaa tuplana. Ei voi suositella, vaikka moni suositteleekin...tämän vuoksi erehdyin itsekin käyttämään heidän palveluksiaan.
Spämmää myös jokapuolelle näitä omia tipsejään ainakin fabossa. Huomannut sen ainakin että on myös näitä nimekkäämpiä henkilöitä kenelle tehdään ihan priimaa ja ne ei valita koskaan oli sitten kyseessä kalvotus tai renkaiden testaus. Sitten saa lukea normaalin kuluttajan palautetta että ei se nyt ihan taas ollutkaan näin kuten annettiin ymmärtää.

Jos jälki oli huonoa tee KKVn kautta virallinen reklamaatio.

Firmalla 2vk aikaa antaa suunnitelma miten edetä. Jos ei natsaa voit pyytää KKVta ottamaan yhteyttä tuolta sivulta löytyvällä lomakkeella.

Nykyään et saa asiakaspalvelua kunnes sotket muita isompia mukaan.
 
Spämmää myös jokapuolelle näitä omia tipsejään ainakin fabossa. Huomannut sen ainakin että on myös näitä nimekkäämpiä henkilöitä kenelle tehdään ihan priimaa ja ne ei valita koskaan oli sitten kyseessä kalvotus tai renkaiden testaus. Sitten saa lukea normaalin kuluttajan palautetta että ei se nyt ihan taas ollutkaan näin kuten annettiin ymmärtää.

Jos jälki oli huonoa tee KKVn kautta virallinen reklamaatio.

Firmalla 2vk aikaa antaa suunnitelma miten edetä. Jos ei natsaa voit pyytää KKVta ottamaan yhteyttä tuolta sivulta löytyvällä lomakkeella.

Nykyään et saa asiakaspalvelua kunnes sotket muita isompia mukaan.
Tämä onkin yksi syy miksi pistin topicin pystyyn. Mistä ns "normi" kuluttajalle parhaan hintalaatusuhteen kalvotukselle. Itse koen että sain hyvää palvelua ja etenkin asiakaspalvelua (itselle pirun tärkeä juttu miten esim ensimmäisen puhelun/kontaktin aikana kohdellaan) siellä missä teippautin mutta kukin valitsee oman paikkansa. Pääasia että saisi ainakin nuo kusettavat pirulaiset tietoon ja osaisi kiertää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 637
Viestejä
4 537 518
Jäsenet
74 856
Uusin jäsen
KeisariLoL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom