Auton peseminen pienellä vaivalla

Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 774
Tuohan tarkoittaa että näillä keleillä ajat auton kaksi kertaa vuorokaudessa pesuun, mikä sekään ei oikein riitä pitämään villakangastakkia joka on valmistettu kamelin pallikarvoista puhtaana.
Jos sinä oikeasti olisit massimies niin sinulla olisi kuski. Se voisi näillä rapakeleillä pitää auton puhtaana ja nostaa prinsessan helmaa kun se astuu juuri kiillotettuun autoon.
Kyse on varmaan siitä että ketä kiinnostaa. Sinua näköjään, minua ei niinkään.
Älä nyt yhtään vähättele omaa kiinnostustasi. Kuitenkin sen verran kiinnosti, että piti kirjoitella aavistuksen vantaalaistyyppisellä tuuheudella tuossa aiemmin prinsessoista, massimiehistä yms.

Kehtaakohan edes kertoa, että minulla on kuljettaja joka pesee auton kun jaksaa. Olen nyttemmin luopunut jo omasta autosta ja käytän taksia kaikkiin liikkumisiin (3-5 menopaluuta viikossa), koska miksipä ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.02.2024
Viestejä
1
Olisiko vinkkejä itsepalvelupesuhallissa tehtävään pesuun? En ole koskaan pessyt itsepalvelupesussa, mutta ajattelin alkaa sitä hyödyntämään ja hankkia välineet, johin nyt ensi alkuun satsaisin sellaiset 100 euroa tai vähän reilu.

- Mikä esipesuaine olisi hyvä? Onko esim. Korrek Pro PP Clean Snow Foam hyvä?
- Miten esipesuaineen saisi parhaiten levitettyä? Jos on tuotelinkkejä antaa niin mielellään otetaan vinkkejä vastaan.
- Pesukinnas kuulemma suositeltava pesuväline?
- Pesuainesuosituksia? Yleispesuaine ja esim. tiesuolanpoisto?
- Miten vahaus onnistuu itsepesuhallissa ja kannattaako tehdä?
 

Odi_

Tukijäsen
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
1 418
Olisiko vinkkejä itsepalvelupesuhallissa tehtävään pesuun? En ole koskaan pessyt itsepalvelupesussa, mutta ajattelin alkaa sitä hyödyntämään ja hankkia välineet, johin nyt ensi alkuun satsaisin sellaiset 100 euroa tai vähän reilu.

- Mikä esipesuaine olisi hyvä? Onko esim. Korrek Pro PP Clean Snow Foam hyvä?
- Miten esipesuaineen saisi parhaiten levitettyä? Jos on tuotelinkkejä antaa niin mielellään otetaan vinkkejä vastaan.
- Pesukinnas kuulemma suositeltava pesuväline?
- Pesuainesuosituksia? Yleispesuaine ja esim. tiesuolanpoisto?
- Miten vahaus onnistuu itsepesuhallissa ja kannattaako tehdä?
Aineita auton pesuun on nykyään laajakirjo, markettien aineet pääosin jättäisin hyllyyn.
Täältä löytyy aiheesta tietoutta:Autonhoito ABC - 1# Ohjeet Auton Hoitoon - AUTODUDE.FI
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Ajan 24v vanhalla avensiksella, joka on viimeksi pesty pesty n. 5v sitten. Rahaa on, mutta se ei näy :cool:

totuus; rahaa ei ole :thumbsdown:
Näinhän se on. Sama kuin kulkisi pesemättömissä vaatteissa tai puhki kuluneissa kengissä. Olen minäkin joskus ajanut pesemättömällä ruosteisella nissanilla josta tiesi ettei enää saa leimaa ja käyttänyt rikkinäisiä sukkia. Kämppäkin oli täynnä kaikkea roskaa. Ei se köyhyydestä johdu vaan elämänhallinnan ongelmista. :smoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 837
Viestejä
4 205 918
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom