- Liittynyt
- 10.02.2021
- Viestejä
- 95
Mikäköhän on tämän subjektiivisen empiirisesti tutkitun huonon asiakaspalvelun taustalla käytännössä kaikissa autoiluun liittyvissä palveluissa? Huoltamoissa ja liikkeissä ei tervehditä asiakasta, aikatauluista ei pidetä kiinni, asiakkaan omille mielipiteille nauretaan, välillä jopa syytetään valehtelijaksi, yms. Tuntuu kuin asiakas olisi vain haitaksi. Tämä nyt noin 7 vuoden autoilukokemuksella.
Itseäni ei juuri autoilu kiinnosta muuten kuin funktionäkökulmasta. Olisikin mahtavaa jos autonhuolto olisi kokonaisuutena miellyttävä kokemus.
Tässä voisi olla markkinarakoa jollekin - ei kovin iso vaade: lupaus laadukkaasta asiakaspalvelusta ja sen toteutus. Itse olisin ainakin valmis maksamaan siitä.
Olenko turhautumiseni kanssa yksin? Paljastakaa parhaan palvelun paikat/ketjut
Itseäni ei juuri autoilu kiinnosta muuten kuin funktionäkökulmasta. Olisikin mahtavaa jos autonhuolto olisi kokonaisuutena miellyttävä kokemus.
Tässä voisi olla markkinarakoa jollekin - ei kovin iso vaade: lupaus laadukkaasta asiakaspalvelusta ja sen toteutus. Itse olisin ainakin valmis maksamaan siitä.
Olenko turhautumiseni kanssa yksin? Paljastakaa parhaan palvelun paikat/ketjut