• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Audible.uk 3kk yhteensä £0.99

Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
241
Tuote: Audible.uk
Tarjoushinta: 3kk yht. £0.99
Normaalihinta: £7.99/kk
Kauppa:
Voimassa: Toimii 4.4. , kestosta ei tietoa.
Linkki: Audible UK | Free Audiobook with 30-Day Trial

Kommentti tarjouksesta: Näissä tarjouksissa on yleensä ollut cool-down period, jonka jälkeen tarjouksen voi saada uudelleen.

** Tilauksen aikana voi kuunnella paljon kirjoja ilmaiseksi "included in your membership".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
47
"Not eligible for offer
Sorry—we couldn’t apply this offer, but you can still sign up for membership."

Ilmeiseati toimii vain niille, jotka ei vielä ilmaista kuukautta ole käyttäneet?
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
426
Jep, läpi meni. Vuoden vaihteessa on ainakin ollut jäsenyys päällä, eli ei tuo kovin kauaa vaadi taukoa että saa päälle.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 154
Jos muilla OP:lla lukee että "hyväksy £7,99 maksu", niin ainakin täällä veloitti kuitenkin vain £0,99:
Kiitos varoituksesta.

Toimi samoin Nordealla. Vahvistin £7.99 ja tilille tuli 1.19€ varaus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
41
Ja tosiaan, ilmaiseksi kuunneltavia kirjoja on paljon, mutta suurin osa niistä mitä itse ainakin halajaa, on krediittien tai rahan takana. 1 krediitti tulee per kuukausi. Eli ihan mahdottomia ei tälläkään palvelulla voi tykitellä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Ja tosiaan, ilmaiseksi kuunneltavia kirjoja on paljon, mutta suurin osa niistä mitä itse ainakin halajaa, on krediittien tai rahan takana. 1 krediitti tulee per kuukausi. Eli ihan mahdottomia ei tälläkään palvelulla voi tykitellä.
Ilman muuta, mutta tosiaan jos jollekulle tämä on uutta, niin krediiteillä lunastettavat äänikirjat on tilillä pysyvästi ja ikuisesti. Eli jos keksii 3 oikein mieluista äänikirjaa, niin ne saa tällä tarjouksella tililleen lopullisesti, eikä niiden osalta 3 kk:n aikarajalla ole merkitystä.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Juuri näin, MUTTA jos et credittejä käytä ja stoppaat tilauksen niin creditit nollaantuvat. Käyttäkää ne siis ennen kuin lopetatte tilauksen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Juuri näin, MUTTA jos et credittejä käytä ja stoppaat tilauksen niin creditit nollaantuvat. Käyttäkää ne siis ennen kuin lopetatte tilauksen.
Juu tai tarkemmin sanoen krediitit voi käyttää vain aktiivisen tilauksen aikana. Tilaus ei pääty saman tien kun peruu vaan kyseisen kuukauden loppuun, mutta jos peruu ennen kolmatta kuukautta niin ei ehdi kerätä kolmea krediittiä.

Siispä oikea aika perumiselle on 3:nnen kuukauden alettua (2 kk:n päästä), ja krediitit tulee sitten käyttää ennen kuin se 3. kuukausi päättyy.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
426
Sellainen note vielä, että oman kokemuksen mukaan Audible tarjoaa vielä -50% hintaan 3 tai 6kk jaksoa kun olet päättämässä tilausta. Tai muutamaa muuta alennusvaihtoehtoa.
Itse olen muutamaan otteeseen napannut perään tuon - 50% jakson.
 
Liittynyt
26.07.2018
Viestejä
129
Pystyykö tuon Audiblen iPhone apilla jotenkin etsimään kirjoja vain tietyllä kielellä?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Pystyykö tuon Audiblen iPhone apilla jotenkin etsimään kirjoja vain tietyllä kielellä?
Pystyy, haun jälkeen ylhäältä filter > language.

e: ai niin, tämä onkin Android mulla, enkä oo satavarma iPhonesta. Toisena vaihtoehtona tietysti aina käyttää hakuun webbisivua, kun siellä on kätevä ruksi ruutuun -systeemi.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
654
Joo, 1,19€ meni vaikka tosiaan 7,99 puntaa vahvistuksessa kinusi. Erikseen piti vielä maksutapa käydä vahvistamassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 860
Viestejä
4 206 694
Jäsenet
70 992
Uusin jäsen
DRiot

Hinta.fi

Ylös Bottom