• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Audible.de äänikirjapalvelu 0€/3kk

Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
245
Kuinkas tämän saa ehdottelemaan englanninkielisiä oletuksena seuraavaksi kirjaksi? Saksa vähän ruosteessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Kuinkas tämän saa ehdottelemaan englanninkielisiä oletuksena seuraavaksi kirjaksi? Saksa vähän ruosteessa.
Kuuntelemalla/ostamalla niitä tulee noihin ehdotuksiin (etusivulla rivi tai kaksi, tai ainakin osa niistä), osa ehdotuksista sähköpostiin. Suurin osa etusivun kamoista pysyy saksankielisinä aina.

"Enthalten im Abo: Titel passend zu deinem Hörverhalten"
"Included in the subscription: titles that match your listening habits"
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Juu enpä ole itse koskaan Audiblen kirjasuosituksista kostunut, vaan kuunneltavat löydän yleensä ensin muualta käsin ja haen sitte manuaalisesti Audiblesta. Mutta tosiaan vastaavat tarjoukset tulee aina napattua kun on tarjolla, koska käytännössähän tämä tarkoittaa että saat 3 vapaavalintaista äänikirjaa pysyvästi omaksi (1 per jäsenyyskuukausi).

Sama tarjous on tarjolla myös Ranskan Audiblessa, joten kannattaa toki ottaa sekin. Muistakaa kolmannella kuukaudella kerätä ilmaiset kirjat ja perua jäsenyys.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
100
Juu enpä ole itse koskaan Audiblen kirjasuosituksista kostunut, vaan kuunneltavat löydän yleensä ensin muualta käsin ja haen sitte manuaalisesti Audiblesta. Mutta tosiaan vastaavat tarjoukset tulee aina napattua kun on tarjolla, koska käytännössähän tämä tarkoittaa että saat 3 vapaavalintaista äänikirjaa pysyvästi omaksi (1 per jäsenyyskuukausi).

Sama tarjous on tarjolla myös Ranskan Audiblessa, joten kannattaa toki ottaa sekin. Muistakaa kolmannella kuukaudella kerätä ilmaiset kirjat ja perua jäsenyys.
Mikäs on Ranskan Audiblen kielitilanne tällä hetkellä? Otin viime vuonna Saksan, Ranskan sekä Espanjan tarjoukset, mutta käytännössä ainoastaan Saksan Audiblesta löytyi kirjoja myös englanninkielisenä, saattoi tietysti myös olla käyttäjävirhe tai joku maa-asetus.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Mikäs on Ranskan Audiblen kielitilanne tällä hetkellä? Otin viime vuonna Saksan, Ranskan sekä Espanjan tarjoukset, mutta käytännössä ainoastaan Saksan Audiblesta löytyi kirjoja myös englanninkielisenä, saattoi tietysti myös olla käyttäjävirhe tai joku maa-asetus.
Valikoima mahdollisesti vaihtelee, ja voit toki hakea sieltä omia kiinnostuksenkohteitasi, että onko tarjolla. Itselleni Ranskasta on kyllä löytynyt enkuksi kivaa siinä missä muualtakin.
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
42
Ei ole ihan paras käytettävyydeltään tuo Audible. Tarpeeksi kaivamalla saa listan eri kielisistä kirjoista kyllä: https://www.audible.de/search?featu...eativeId=5af3cf27-07f2-4801-b1bc-1a201f4b4937
Jaahas, on jäänyt edellinen vastaava tarjous sulkematta. Olen käyttänyt jenkki Audiblea pitkään mutta huomasin nyt että Saksassakin on kirjojen krediittejä käyttämättä: "13 Guthaben verfügbar"
Kiitokset tuosta linkistä niin laiskana ihmisenä saan nuo krediitit nopeasti käytettyä ja laskutuksen kiinni.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Voiko tämän perua heti vai kannattaako odottaa tuon kokeilujakson loppuun?
Peru vasta kolmantena kuukautena (eli kahden kuukauden päästä). Ja muista lunastaa kaikki tilaukseen kuuluvat 3 ilmaista äänikirjaa ennen kuin 3. kuukausi loppuu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Jaahas, on jäänyt edellinen vastaava tarjous sulkematta. Olen käyttänyt jenkki Audiblea pitkään mutta huomasin nyt että Saksassakin on kirjojen krediittejä käyttämättä: "13 Guthaben verfügbar"
Kiitokset tuosta linkistä niin laiskana ihmisenä saan nuo krediitit nopeasti käytettyä ja laskutuksen kiinni.
Saisit todennäköisesti rahat takaisin, jos kysyisit aspalta etkä olisi käyttänyt krediittejä. Amazon/Audible on hyvin ymmärtäväinen noissa "vahingossa jäi tilaus päälle" -skenaarioissa, jos vain ilkeää pyytää.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Kiitoksia tarjouksesta. Pitääpäs taas laittaa rullaamaan parista maasta. Viimeksi näillä sai aika kivasti esim. Expanse-kirjasarjaa kerättyä :)

Täytyy samantien laittaa muistutus vajaan 3kk päähän.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
653
Kiitoksia tarjouksesta. Pitääpäs taas laittaa rullaamaan parista maasta. Viimeksi näillä sai aika kivasti esim. Expanse-kirjasarjaa kerättyä :)

Täytyy samantien laittaa muistutus vajaan 3kk päähän.
Miten tuo muuten käytännössä toimii monesta maasta, pitääkö vaihtaa maiden välillä sovelluksessa, että näkyy kaikki kirjat? Olen sen verran laiska ollut, että vain Saksan Audiblea käyttänyt.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Miten tuo muuten käytännössä toimii monesta maasta, pitääkö vaihtaa maiden välillä sovelluksessa, että näkyy kaikki kirjat? Olen sen verran laiska ollut, että vain Saksan Audiblea käyttänyt.
Muistaakseni täytyy kirjautua halutun maan tilille sovelluksessa, jotta pääset sen kirjastoosi. Vaihtaa tiliä taas sitten kun vaikka Saksan tilisi kirja on kuunneltu läpi.
 
Liittynyt
23.11.2022
Viestejä
4
Kysyy 9,95 velotusta heti, vai meneekö tuo vasta sitten 3kk päästä jos ei peru? Vai oonko ny väärässä paikassa...
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
653
Kysyy 9,95 velotusta heti, vai meneekö tuo vasta sitten 3kk päästä jos ei peru? Vai oonko ny väärässä paikassa...
Joo, tarkasta tosiaan ettei ohjannut toiseen maahan. Se kyllä sanoo tosiaan sanoo, että veloitus 3kk jälkeen ja joutuu saksaa osaamattomana vähän tavaamaan milloin maksu menee.
 
Liittynyt
23.11.2022
Viestejä
4
Joo huomasin kyllä tuon .de ohjauksen ja jatkoin siitä naputtelemaan kampanjaa läpi missä vielä luki se 0€ mutta maksaessa ja luottokortin vahvistuksessa näkyi että veloitus ois sen 9,95
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Joo huomasin kyllä tuon .de ohjauksen ja jatkoin siitä naputtelemaan kampanjaa läpi missä vielä luki se 0€ mutta maksaessa ja luottokortin vahvistuksessa näkyi että veloitus ois sen 9,95
Siinä tapauksessa 3 kk:n ilmaistarjousta ei syystä tai toisesta tarjota sinun tilille. Voit toki kokeilla erikseen, että tarjoaisiko se sitä kuitenkin Ranskan puolella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
79
Koitin kanssa tilata tätä olemassaolevalle tilille. Vaati 9,95 veloitusta, jonka hyväksyin testiksi, ja ainakaan toistaiseksi veloitusta ei näy luottokortilla. Missään ei myöskään lukenut että mikä tilaus itselläni on nyt voimassa, että ota tästä sitten selvää.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
653
Joo, ei kyllä äkkiseltään tuolta löydy tietoa omasta tilauksesta. Joutuu sähköpostivahvistuksesta katsomaan:

1701168715850.png


Ja tuokin piti siis kääntää saksasta enkuksi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Nää marraskuun ilmaistarjoukset on nyt tainneet kauttaaltaan rullata loppuun, jos siis on jo kolmas krediitti saapunut? Jenkkiversion maksullinen tarjous taisi vielä rullata alennuksella kuukauden verran, mutta tän Saksan ja Ranskan saanee jo nyt perua?

Erikoista että ei missään oikein näy mustaa valkoisella tulevista veloituksista ja päivämääristä, kuten esim. suoratoistojen kohdalla.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Nää marraskuun ilmaistarjoukset on nyt tainneet kauttaaltaan rullata loppuun, jos siis on jo kolmas krediitti saapunut? Jenkkiversion maksullinen tarjous taisi vielä rullata alennuksella kuukauden verran, mutta tän Saksan ja Ranskan saanee jo nyt perua?

Erikoista että ei missään oikein näy mustaa valkoisella tulevista veloituksista ja päivämääristä, kuten esim. suoratoistojen kohdalla.
Kunhan muistat käyttää creditit ENNEN kuin perut tilauksen. Muutoin ne katoavat samantien eivätkä siis jää tilille odottelemaan.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Onko teille tullut siis jo 3 creddittiä ? Tein itse tilin Audible DE ja FR sivuille ja kummastakin olen saanut vasta 2 credittiä. Näyttäis tilin tiedoissa, että seuraava putoaa 27. päivä. Jotenkin vaan on fiilis, että jos tuon käytän heti ja lopetan sitten tilin niin lasku tulisi jo seuraavalta kuulta. Toivottavasti olen väärässä kun joskus olen töhöillyt näissä jotain päiväyksen kanssa ja vielä seuraava kuun on sitten laskutettu normihinnalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Onko teille tullut siis jo 3 creddittiä ? Tein itse tilin Audible DE ja FR sivuille ja kummastakin olen saanut vasta 2 credittiä. Näyttäis tilin tiedoissa, että seuraava putoaa 27. päivä. Jotenkin vaan on fiilis, että jos tuon käytän heti ja lopetan sitten tilin niin lasku tulisi jo seuraavalta kuulta. Toivottavasti olen väärässä kun joskus olen töhöillyt näissä jotain päiväyksen kanssa ja vielä seuraava kuun on sitten laskutettu normihinnalla.
"Voimassa: 30.11.", eli etköhän sitten ottanut Audiblen 27. päivä, jolloin tuo seuraava on vielä ilmainen, ja kun lopetat kuukauden sisään, niin seuraavaa ei tule, eikä sitä tarvitse maksaa. Saattaa tosin ehdotella puoleen hintaan jatkoa joksikin aikaa tjsp lopetuksen yhteydessä. Muista tosiaan käyttää creditit ennen lopettamista (varoittaa kyllä aiheesta).
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Onko teille tullut siis jo 3 creddittiä ? Tein itse tilin Audible DE ja FR sivuille ja kummastakin olen saanut vasta 2 credittiä. Näyttäis tilin tiedoissa, että seuraava putoaa 27. päivä. Jotenkin vaan on fiilis, että jos tuon käytän heti ja lopetan sitten tilin niin lasku tulisi jo seuraavalta kuulta. Toivottavasti olen väärässä kun joskus olen töhöillyt näissä jotain päiväyksen kanssa ja vielä seuraava kuun on sitten laskutettu normihinnalla.
On tullut 3 krediittiä itselleni, koska käytin tarjouksen jo 18.11. Viimeiset tuli viime viikolla, eli täsmää.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Okei niin just. Varmistin äsken vielä heidän chatin kautta ja olinkin näköjään tehnyt accountin just 27. päivä, joten mätsää tuohon. Täytyy laitella vaan muistutus käyttää tuokin creditti ja lopettaa jäsenyys samantien.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
En tiedä kiinnostaako ketään, mutta heitetään nyt yhdeksi parhaaksi käytetyksi creditiksi "Sherlock Holmes: The Definitive Collection" Stephen Fryn lukemana. 72 tuntia, oikein hyvä.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
653
Ranskasta otin huvikseni ennakkotilauksen Dostojevskiä yli 200h. Holmesit taitaa itsellä olla vielä kuuntelematta, mutta muita Fryitä tullut kuunneltua ja on kyllä timanttia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Heitetään vaikka tänne huomiona, että Audible.de:ssä näkyy olevan 'palveluun sisältyy' (eli kuunneltavissa ilman credittiä voimassaolevan tilauksen aikana) kirjoissa nyt(?) englanniksikin kirjoja jonkin verran. Ei ainakaan aikaisemmin tullut minulla vastaan näitä (vaikka .co.uk puolella tulikin hyödynnettyä).
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
653
Podcasteja siellä on ainakin ollut, kirjoja ei ole tainnut tosiaan olla.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
239
Audiblen kautta yleisesti, ja myös Audible.de:n kautta pystyy kuuntelemaan melko paljon englanninkielisiä kirjoja tilauksen aikana ilmaiseksi.

Audible.de sovellus työnsi listalle paljon podcasteja, mutta ylävalikosta Audiobooks, kielivalinnalla English (Filter --> Sprache --> English), ja rasti ruutuun "included in you subscription" (suunnilleen) saa ilmaiseksi kuunneltavat kirjat listattua.

Satunnaisesti saa hyviäkin kirjoja kuunneltua ja voi säästää ne crediteillä hankitut kuunteluun tilauksen päättymisen jälkeen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 586
Viestejä
4 205 257
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom