ATX-kotelo sillä nykyinen kokoonpano edelleen emolevyn pahvilaatikon päällä, halpa saisi olla ja mieluiten lasi kyljellä Rovaniemeltä tai postilla.
tarjoa kuvan ja hinnan kera.
tarjoa kuvan ja hinnan kera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä tuo ihan asialliselta näyttää missä kunnossa omasi on jos laitat vaikka yv kuvan, niin että postikuluilla tuon saa?joo laitan omasta kopasta kuvan myöhemmin mut ota tosta netistä haettu kuva jolla selviää mikä koppa on kyseessä mutta ei selviä se missä kunnossa mun oma koppa nykyään on
Mulla olis matx kotelo bitfenix phenom, ei ole lasikylkeä, valkoisena
paljonko noilla hintaa?Inwin 901 löytyis
Inwinin voisin myydä vaikka 60€ + mahd. Postit. Töistä saan paketointivermeet. Lasia molemmin puolin.paljonko noilla hintaa?
mietin vielä jos saisi halvemmalla kotelo ei ole tulossa mihinkään hyvään kokoonpanoon niin alkaa olemaan jo kalliimpi kuin itse osat.Inwinin voisin myydä vaikka 60€ + mahd. Postit. Töistä saan paketointivermeet. Lasia molemmin puolin.
Jos postit ja vaikka kymppi, tuulettimia ei tuu mukaan.Inwinin voisin myydä vaikka 60€ + mahd. Postit. Töistä saan paketointivermeet. Lasia molemmin puolin.
mietin tätä, ilmoituksessa on jo ostettu mutta eiköhän tuollekin tule tarvetta johonkin.Jos postit ja vaikka kymppi, tuulettimia ei tuu mukaan.