Ostettu ATX-Kotelo (tai m-atx)

Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
800
ATX-kotelo sillä nykyinen kokoonpano edelleen emolevyn pahvilaatikon päällä, halpa saisi olla ja mieluiten lasi kyljellä Rovaniemeltä tai postilla.
tarjoa kuvan ja hinnan kera.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Ota postikuluilla alumiinikoppa, ei oo kylläkään lasikylkeä mut edessä on 12cm tuuletin ja takana on 12cm tuuletin ja ATX emo mahtuu. Jäähdytys tehon puolesta varmasti ihan ok homma.

Aika ruma se on.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
joo laitan omasta kopasta kuvan myöhemmin mut ota tosta netistä haettu kuva jolla selviää mikä koppa on kyseessä mutta ei selviä se missä kunnossa mun oma koppa nykyään on
 

Liitteet

Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
800
joo laitan omasta kopasta kuvan myöhemmin mut ota tosta netistä haettu kuva jolla selviää mikä koppa on kyseessä mutta ei selviä se missä kunnossa mun oma koppa nykyään on
kyllä tuo ihan asialliselta näyttää missä kunnossa omasi on jos laitat vaikka yv kuvan, niin että postikuluilla tuon saa?
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
800
yksi kotelo ostettu, jos joltain sattuisi sitten löytymään mATX kotelo (tai atx) halvalla niin voi laittaa viestiä. ensisijaisesti m-atx
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
800
Inwinin voisin myydä vaikka 60€ + mahd. Postit. Töistä saan paketointivermeet. Lasia molemmin puolin.
mietin vielä jos saisi halvemmalla kotelo ei ole tulossa mihinkään hyvään kokoonpanoon niin alkaa olemaan jo kalliimpi kuin itse osat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 374
Viestejä
4 215 840
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom