Athlon 3000G:n saatavuus

Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
66
Tervehdys.

Minulla on nyt noin vuoden alusta ollut tilaus sisässä pariinkin kotimaiseen verkkokauppaan tuosta otsikossa mainitusta prosessorista, mutta arvioidut toimitusajat ne vain liukuvat pidemmälle ja pidemmälle tulevaisuuteen.

Aivan lyhyesti nyt kysyisinkin, että onko väellä tiedossa mitään ulkomaista (mielellään EU:ssa) verkkokauppaa, mistä tämän Athlonin voisi saada, kun Suomeen asti niitä ei ainakaan näytä tulevan. Saksan Amazon, jonka puoleen yleensä käännyn, ei ole tällä kertaa auttanut (tosin en ihan viime aikoina ole sitä tarkistanut).

EDIT: Muotoilin kysymyksen huonosti: en pyydä ketään googlaamaan mulle valmiiksi, vaan enemmänkin kyselen sellaisten ulkomaisten atk-verkkokauppojen perään, joista en itse tiedä ja jotka toimittavat Suomeen (en mielelläni menisi mailboxde:n kautta), niin että voisin kytätä sitten niistä tuota prossua. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
1 254
Oli pakko vilkaista ja hinnat tupla ydin Athlonista 120€ :redface:
Tuohon hintaan saa suomesta esim Ryzen 7 2700:sta käytettynä.
Jos puhutaan alemman hintaluokan prosessoreista ja näytönohjaimista, viime kuukausina Saksan hinnat sekä Amazon.de:ssä että sikäläisissä verkkokaupoissa ovat olleet huomattavan korkeita, eikä postikulut huomioiden säästöä ole ollut saatavissa paljoakaan verrattuna suomalaisiin kauppoihin. Toki välillä näkyy valopilkkuja, mutta harvoin. Tässä näkynee ison kysynnän vaikutus.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
66
Nythän tuo näyttäis, että Jimm's saisi tässä kuussa ehkä oikeasti näitä toimitettua. Itsellä ollut tilaus sisässä jo tammikuusta niin on sitä odoteltukin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 317
Nythän tuo näyttäis, että Jimm's saisi tässä kuussa ehkä oikeasti näitä toimitettua. Itsellä ollut tilaus sisässä jo tammikuusta niin on sitä odoteltukin.
Tuossa vilkaisin että 8 ois varattu ja 9 olisi tulossa lähiaikoina. Joten oli pakko napata se vapaana ollut, kun tahtoo päästä leikkimään sen kanssa testipenkissä :)
Että sori jos sen nappasin oikeasti sitä tarvitsevan nenän edestä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 622
Viestejä
4 196 868
Jäsenet
70 754
Uusin jäsen
Leevi L

Hinta.fi

Ylös Bottom